یک ظرف مربع شکل 20 در 20 سانتی متری را با 4 تکه از این کیک ها پر کنید و یک لایه درست کنید . 1 پیمانه از مخلوط پودینگ را روی آن بریزید و آنها را روی کیک پخش کنید
 

زمان : 1 ساعت و 20 دقیقه

مواد لازم :

1/4 پیمانه نارگیل ورقه شده و شیرین شده

1 پیمانه خامه ( شیرینی پزی ) سنگین ،‌ زده شده

2 پوند کیک ، معادل 0/908 کیلوگرم ، هر کدام حدود 11 مثقال

2 پیمانه پودینگ وانیلی
کیک نارگیلی

دستور پخت :

1-    فر را از قبل با درجه حرارت 350 درجه فارنهایت گرم کنید . نارگیل را روی سینی مخصوص فر پخش کرده و آن را به مدت 10 دقیقه داخل فر قرار دهید تا نارگیل ها طلایی شوند ، طی زمان پخت ، سینی را به طور نیمه گرفته و آن را تکان دهید . سپس ظرف را از فر خارج کنید و بگذارید تا خنک شود .

2-    در یک کاسه سایز متوسط ، به آرامی خامه زده شده و پودینگ را با هم مخلوط کنید . هر کدام از کیک ها را به صورت عمودی به دو نیم تقسیم کنید ، سپس هرکدام از دو نیم را به صورت افقی به 3 لایه ی 2/1 اینچی ( 270/1 سانتیمتر) برش بزنید .

3-    یک ظرف مربع شکل 20 در 20 سانتی متری را با 4 تکه از این کیک ها پر کنید و یک لایه درست کنید . 1 پیمانه از مخلوط پودینگ را روی آن بریزید و آنها را روی کیک پخش کنید . همین کار را تکرار کنید تا 3 لایه درست شود در نهایت روی آنرا دوباره مخلوط پودینگ بریزید . 1 ساعت آن را داخل یخچال قرار دهید . روی نارگیل های برشته شده را تزئین کنید و سرو کنید .
 
تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ - مترجم سمیه اطاعتی
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
طرز تهیه کیک شکلاتی به شیوه مارتا استوارت
کیک میوه ای سریع و راحت
کیک شکلاتی با مایکروفر
كیك فنجانی موزی
نکات کلیدی برای پخت کیک