این 7 جمله را هیچ مردی در زندگی به همسرش نباید بگوید.

تعدادی از عبارات هستند که همیشه بانوان از شنیدن آنها ناراحت می شوند و لیستی از چیزهایی همیشه وجود دارد که یک زن علاقه مند است در مرد زندگیش تغییراتی ایجاد کند.

در سطور زیر به لیستی اشاره می کنیم که بانوان علاقه ای به شنیدن آنها ندارند.

 

1 - خسته به نظر می رسی!

شنیدن این جمله برای بسیاری از خانم ها ناخوشایند است، مخصوصا زمانی که آنها مملو از انرژی هستند و فقط آرایش نکرده اند و شما احساس می کنید آنها خسته هستند.

 

2 - چرا به ارگاسم نمی رسی؟

نمی دانم چرا بعضی از مردان نرسیدن به ارگاسم را نوعی نقص در زنان می دانند در صورتی که به هیچ وجه نشانه سردی و نقص در زنان به شمار نمی آید و فقط نشان دهنده نوع متفاوت آناتومی بدن خانم ها نسبت به آقایان است.

 

3 - تو داری به من خیانت می کنی!

جمله ای که برای زنان بسیار دردناک است و بسیار باعث تعجب آنها می شود، همین جمله است. بدون دلیل کافی گفتن این جمله به روی زنان تاثیر بسیار بدی می گذارد.

 

4 - آیا واقعا می خواهی این لباس را بپوشی؟

وقتی این سوال به زبان می آید این مفهوم را می رساند که انتخاب درستی صورت نگرفته است. شما پسر هستید و گاهی از اتفاقاتی که در دنیای مد می افتد بی خبر هستید.

 

5 - می خواهم چیزی به تو بگوییم

در اغلب موارد به ذهن یک زن حادثه ای هولناک خطور می کند. چیزی شبیه از دست دادن شغل، کلک زدن وخیانت و یا گرفتن جواب ناراحت کننده از دکتر.

 

6 - باید در مورد رابطه مان با هم صحبت کنیم

این جمله شبیه جمله قبلی است و تنها بر رابطه فعلی زناشویی تاکید دارد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند بهتر است از واژه های مثبت تری مانند: "من پیشنهاداتی راجع به بهتر شدن رابطه مان دارم.” استفاده شود.

 

7 - واقعا ناامیدم کردی!

این جمله مانند نیش می مانند زیرا اغلب افراد در دوران نوجوانی این جمله را از پدر و مادر خود شنیده اند. ناامید بودن از شخص و رابطه، معنایی بدتری از خشم دارد. به دلیل تداعی و بار منفی این جمله، زنان هیچ گاه دوست ندارند این جمله را بشنوند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : nikoo.com