در خیانت مردان به همسرشان حقایقی وجود دارد!
در خیانت مردان به همسرشان حقایقی وجود دارد. این حقایق عبارتند از :

حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید:

حقیقت شماره 1 : اغلب مردانی که خیانت می کنند، همچنان عاشق همسرشان هستند

خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوجین دارای فرزند هستند و روال زندگی شان یکنواخت شده است. با وجود آنکه از بسیاری جهات تامین اند، عواطف آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.

برای اجتناب از این امر اوقاتی را به بودن در کنار هم اختصاص دهید و برای یکدیگر زمان بگذارید و در این زمان نه در مورد درس فرزند و یا مخارج زندگی، بلکه در مورد عواطف و خواسته ها و امید و آرزوهایتان به گفتگو بنشینید.

 

حقیقت شماره 2 : مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند

خیانت کننده معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد.

بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.

برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید.

 

حقیقت شماره 3 : مردان برای نجات ازدواجشان به خیانت روی می آورند

مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.

 

حقیقت شماره 4 : مردان بعد از خیانت از خود متنفر می شوند

شاید با خود فکر کنید افراد خیانتکار، مردانی بی اخلاق و بی وجدان هستند، درصورتی که مردها بعد از خیانت به کسی که مدعی دوست داشتنش هستند، از رفتارشان پشیمان شده و احساس بسیار بدی نسبت به خود پیدا می کنند و مردانگی شان زیر سوال می رود.

 

حقیقت شماره 5: مردان در هنگام خیانت، رابطه گرم تری با همسرشان دارند

مردی که خیانت می کند، معمولا به لحاظ جنسی فعالتر شده و در رابطه جنسی همچنان با همسر خود احساس راحت تری دارد. پس اگر تغییر ناگهانی در رفتار جنسی همسرتان حس کردید، آن را یک چراغ خطر در نظر بگیرید.

 

حقیقت شماره 6 : زنان نیز به اندازه مردان خیانت می کنند و خیانت هایشان بسیار جدی و خطرناکتر است

تحقیقات نشان می دهد که خیانت در مردها و زنان تقریبا به یک میزان است. برخی از زنان بخاطر پر کردن کمبودهای عاطفی خود به خیانت روی می آورند و شاید این خیانت بدون برقراری هر گونه رابطه جنسی باشد که خود بدترین نوع خیانت است. کسی که به لحاظ عاطفی وابسته به شخصی دیگر می شود، معمولا نسبت به زندگی زناشویی و همسر خود دلسرد می شود. در حالیکه رابطه صرفا جنسی، وابستگی کمتری در پی داشته و آسیب کمتری را ایجاد می کند.

 

حقیقت شماره 7 : اکثر زنان به خیانت همسرشان پی می برند

باید بپذیریم که زنان در این مورد حواس بسیاری قوی ای دارند، اما ممکن است بخاطر فرار از شدت آسیب، تحقیر شدن و عواقب پس از آن از پذیرش این واقعیت طفره روند و آن را انکار کنند.

 

حقیقت شماره 8 : اگر همسرتان در میان رابطه است نمی توانید کاری از پیش ببرید

ممکن است به شما قول دهد که این رابطه را به پایان می رساند. اما موضوع به آن سادگی که فکر می کنید نیست. هیجانات و مسائل یک رابطه جدید چیزی نیست که بتوانید به راحتی به آن خاتمه دهید. به احتمال زیاد این ازدواج به جدایی و یا شکست می انجامد، مگر آنکه همسر شما تصمیم بگیرد به روابطش پایان دهد و یا متوجه شود که هیچکس را به اندازه شما نمی خواهد.

پس بهترین راه حل پیشگیری است. سعی کنید همان همسری شوید که شوهرتان در ابتدا عاشقش شده بود. زنان معمولا پس از ازدواج از دوستی مهربان و عاشق به زنانی غر غرو و بی حوصله تبدیل می شوند و این امر مردها را خسته و دلسرد می کند. بهتر است مثلا بجای آنکه سر همسرتان داد بکشید که چرا حوله خیس را روی زمین می اندازد، از او تعریف کنید و یا با رفتار جنسی غیرمنتظره او را غافلگیر و خشنود کنید.

 

حقیقت شماره 9 : خیانت در بسیاری مواقع ازدواج را محکم تر می کند!

با وجود آنکه یک رابطه جدید هیجان انگیز است، گاهی خیانت موجب می شود که مردها قدر همسرشان را بیشتر بدانند. آن ها متوجه می شوند کسی که می خواهند بقیه عمرشان را با او سپری کنند بدون شک همسرشان است و رابطه ای که در آن قرار دارند آنچنان که فکر می کردند ایده آل نیست.

با این وجود، پیش از آنکه دوباره به همسر خیانتکار خود فرصت بدهید خوب فکر کنید. خیانت ها نشان می دهد که یک شخص تا چه اندازه اراده و کنترل روی خود دارد و این احتمال را بدهید که این داستان دوباره تکرار شود.

 

حقیقت شماره 10 : حتی بعد از برطرف شدن خیانت، همسرتان ممکن است دوباره فیلش یاد هندوستان کند!

شاید او همچنان عاشق همسرش باشد و بخواهد ازدواجش را نجات دهد، اما متاسفانه باید بگوییم او خیانت کردن را از یاد نمی برد. ممکن است گاهی دلتنگ خوش گذرانی و بی مسئولیتی و رابطه جنسی نامشروع شود.

 

حقیقت شماره 11 : یک مرد می داند که با خیانت به همسرش بنیان خانواده را سست می کند و عزت خود را زیر سوال می برد

مرد احتمالا متوجه تاثیرات منفی رفتار خود بر همسر، خانواده و حتی خودش می شود، اما همچنان به خیانتش ادامه می دهد. علت چیست؟ تمام اینها به ادراک خیانت گر باز می گردد. اگر او احساس مطرود شدن کند، نیاز شخصی او به خواستنی بودن و ارزشمند بودن، او را به خیانت سوق می دهد.

 

حقیقت شماره 12 : کسی که همسرش به او خیانت می کند را نباید مقصر دانست!

باید بپذیرید اگر همسر شما بی وفا است شما چندان تقصیری ندارید. خیانت یک مرد انتخاب آگاهانه اوست. در آغوش زنی دیگر رفتن به دلیل داشته های آن زن نیست، بلکه بخاطر ضعف و کمبود های مرد است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زنگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل