چگونه یک زوج خوشبخت شویم؟
آرزوی هر زوجی بعد از ازدواج کردن خوشبخت شدن است و مساله مهم در اینجا چگونگی خوشبخت شدن در زندگی زناشویی است. در این مقاله با عادت های خوب زوج های خوشبخت، خوشبخت شوید.

زوج های خوشبخت عادت های جالب دارند که شما می توانید با این عادت ها یک زوج خوشبخت شوید.

 

آیا شما هم زوج های خوشبختی در اطرافتان دارید که همیشه انگار تازه با هم آشنا شده اند و به نظر می رسد که از هر لحظه با هم بودن لذت می برند؟ چه طور ممکن است بعد از این همه مدت با هم زندگی کردن و این همه فشار و استرسی که زندگی روزمره و مسائل خانوادگی به انسان وارد می کنند آنها همچنان بتوانند رابطه خود را به خوبی روزهای اول حفظ کنند؟ در اینجا ده عادت زوج های خوشبخت به شما معرفی شده اند.

 

زوج های خوشبخت همزمان با هم به رختخواب می روند

یادتان است اوایل ازدواجتان هیچ وقت بعد از این که همسرتان می رفت بخوابد شما پای تلویزیون نمی نشستید؟ این کار برای دوام زندگی زناشویی از اهمیت زیادی برخوردار است. زمانی که با هم به رختخوای می روید حتی اگر رابطه جنسی در کار نباشد هم اطمینین می یابید که با هم و در کنار هم هستید. با هم خوابیدن نشان می دهد که شما دارید روزتان را با هم به پایان می رسانید.

 

زوج های خوشبخت علایق مشترکشان را پیدا می کنند

این که از انجام دادن کاری با یکدیگر لذت ببرید بسیار مهم است. مطمئنا شما از تمام سرگرمی های یکدیگر لذت نمی برید و این که زمانی را برای خودتان و سرگرمی هایتان کنار بگذارید برای رابطه بسیار مفید هم می تواند باشد. اما باید فعالیت هایی را پیدا کنید که هر دوی شما از انجام آنها به عنوان یک زوج لذت ببرید. از امتحان رستوران های مختلف گرفته تا دوچرخه سواری شبانه یا تماشای سریال هایی که هر دوی شما دوست دارید، هر چیزی که برای هردوی شما جالب است را انجام دهید.

 

زوج های خوشبخت یکدیگر را لمس می کنند

کارهای کوچکی مثل این که دست همدیگر را بگیرید، یکدیگر را در آغوش بکشید یا دست دور شانه هم بیندازید احساس نزدیکی را بین شما زیاد کرده و یکی از عوامل مهم یک زندگی موفق زناشویی هستند. وقتی سال ها در کنار هم باشید خیلی راحت ممکن است نزدیکی و صمیمیت بین شما از بین برود. وقتی دست در دست هم در خیابان قدم می زنید به همدیگر و به همینطور به دیگران این پیام را منتقل می کنید که شما خوشبخت هستید.

 

زوج های خوشبخت الکی غر نمی زنند

زوج های خوشبخت کارهای مثبتی که شریک زندگیشان انجام می دهد را مورد تأکید قرار می دهند. آنها به طور مداوم اشتباهات همدیگر را زیر ذره بین قرار نمی دهند، غر نمی زنند و از هم انتقاد نمی کنند. اگر چیزی شما را خیلی اذیت می کند در مورد آن با همسرتان صحبت کنید. اما این که بخواهید تمام مدت برای هر چیز کوچکی غر بزنید اصلا کار خوبی نیست و ناراحت کردن شما اهمیت خود را برای طرف مقابلتان از دست می دهد.

 

زوج های خوشبخت بوسیدن همدیگر هنگام خداحافظی و گفتن دوستت دارم را فراموش نمی کنند

انجام برخی کارهای کوچک و تکراری که شاید به نظر بعضی ها لوس بیاید بسیار ضروری هستند. صبح ها قبل از این که بروید سر کار همدیگر را ببوسید و بگویید دوستت دارم. بعد از ظهر ها هم بعد از یک روز طولانی کاری همین کار را انجام دهید. این کار را با میل و رغبت انجام دهید و خواهید دید که با انجام این کار و با به اشتراک گذاشتن احساساتتان علاقه بیشتری به یکدیگر پیدا می کنید. وقتی روزتان را با کاری مثبت شروع کنید روزی خوب در پیش خواهید داشت.

 

زوج های خوشبخت همدیگر را فراموش نمی کنند

مگر می شود کسی که داری هر روز با او زندگی می کنی را فراموش کنی؟! بله! این اتفاق به سادگی می افتد. در دنیای دیوانه ما خیلی ساده درگیری های روزانه باعث می شوند همدیگر را فراموش کنیم. یادتان است روزهای اول آشنایی چقدر برای دیدن همدیگر ذوق داشتید؟ حالا چه چیزی مانع این احساس شده است؟ برای یکدیگر وقت بگذارید و برای شاد کردن طرف مقابلتان هرچند با کاری کوچک تلاش کنید. خدا را شکر کنید که کسی را دوست دارید و او هم شما را دوست دارد.

 

زوج های خوشبخت با هم بیرون می روند

قرار گذاشتن با یکدیگر ضروری است. درست مثل اوایل آشنایی با هم در خارج از منزل قرار بگذارید و برای تمام شب برنامه ریزی کنید. این کار باعث می شود برای بهتر شدن رابطه تان و لذت بردن از همراهی یکدیگر تلاش کنید. حتی اگر به نظرتان مسخره بیاید این که حسابی به خودتان برسید و بیرون از خانه با همسرتان قرار بگذارید رابطه شما را قوی می کند و حس خوشبختی را در شما زنده می کند. وقتی برای زنده نگه داشتن آتش عشق تلاش کنید، در راه خوشبختی قدم بر می دارید.

 

زوج های خوشبخت از همراهی یکدیگر لذت می برند

این که با یکدیگر مانند دوستانی واقعی و صمیمی باشید نیاز به تلاش بسیاری دارد. وقتی آنقدر زیاد با هم بوده اید که حس می کنید تمام عمرتان را در کنار یکدیگر گذرانده اید خیلی راحت حضور یکدیگر را ندیده می گیرید. در مورد علایقتان، اتفاقاتی که طی روز برایتان می افتد و افرادی که می شناسید یا هر چیز دیگری که با بهترین دوستتان مورد بحث قرار می دهید با هم صحبت کنید.

 

زوج های خوشبخت از تکرار فرار می کنند

رایطه شما نباید مثل یک برنامه تنظیم شده باشد. آیا هر روز سر ساعت مقرری با هم تماس می گیرید؟ هر شب همان کارهای تکراری را انجام می دهید؟ اگر این طور است در برنامه تان تغییر ایجاد کنید. زندگی شما به عنوان یک زوج نباید قابل پیش بینی باشد. انسان هیچ گاه از هیچ چیزی که مثل یک برنامه غیر قابل تغییر باشد لذت نمی برد. همدیگر را با کارهای غافلگیر کننده و جالب خوشحال کنید.

 

زوج های خوشبخت تلفن همراهشان را کنار می گذارند

زوج های خوشبخت وقتی در کنار همدیگر هستند تلفن هایشان را کنار می گذارند و تمام توجهشان را بر روی یکدیگر متمرکز می کنند. بیشتر پیام هایی که روی وایبر و واتساپ و امثال آنها می گیرید ضروری نیستند و عکس های اینستاگرام هم فرار نخواهند کرد. وقتی حواستان به گوشی هایتان باشد تنها جسمتان در کنار یکدیگر است و احساس با هم بودن نمی کنید. برای این که از زمانی که با هم هستید لذت ببرید تلفن های همراهتان را کنار بگذارید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل