به مرد متاهلی علاقه مند شدم، به من قول ازدواج داده است!!!!
مدت 4 سال است به مرد متاهلی علاقه مند هستم و او هم به من وابسته است. او به من قول ازدواج داده است. نمی توانم او را فراموش کنم.

مرد متاهلی را دوست و می خواهم با او ازدواج کنم

25 سال دارم. مجردم و به مردی متاهل علاقه مند شده ام. مدت 4 سال است با او آشنایی دارم. بار ها سعی کرده ام که قطع رابطه کنم ولی نشد. او نیز همین حس را به من دارد و قول ازدواج به من داده است. از طرفی بیش از حد تعصبی است.
 دختری 27 ساله ام. با مردی متاهل آشنا شده ام و علاقه شدیدی به این فرد دارم. از همه کار و زندگی افتاده ام چون درگیر فکر کردن به او هستم.
باتوجه به موضوع مورد نظر شما دو مخاطب عزیز که شبیه به یکدیگر است، ابتدا بهتر می بینم که درباره ایجاد حس علاقه  مندی و ازدواج، بحث کوتاهی را مطرح کنم و سپس به ارائه راهکار های لازم بپردازم.

 

بیشتر بدانید : شوهر دارم و پسر همسایه‌ مان مزاحم من است!


کاش قبل از ایجاد علاقه، اصولی تر عمل می کردید

ازدواج برای هر جوانی لازم است و به جز ایجاد حس علاقه مندی یا نبود آن، شرایط و معیار های مهمی برای پایبندی و وفاداری در آن مطرح است که از جمله آن ها می توان به داشتن حس مسئولیت، تناسبات فرهنگی و سنی طرفین، سرمایه کافی یا حمایت مالی و معیار های دیگری که به طور خاص برای هر فرد متفاوت است اشاره کرد.
با وجود این، بهتر است قبل از ایجاد حس علاقه  مندی، طرفین ابتدا به شرایط و معیار های لازم خود بپردازند و بعد از آشنایی خانواده ها و تعاملات بهتر، این ارتباطات شکل بگیرد تا در صورت مهیا بودن شرایط، ازدواج انجام پذیرد. هر چند ایجاد خلاء های عاطفی در هر دوره سنی برای افراد ممکن است زمینه را برای شروع ارتباط با افرادی که شاید معیار های لازم را چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ خانوادگی نداشته باشند، فراهم سازد. پس خوب است قبل از اتفاق افتادن چنین مسئله ای هر فردی برای خود مرز ها و شرایطی را مقرر کند تا در مواقع احساسی و نیاز، بتواند به صورت معقول و مناسب به آن ها پاسخ دهد.

 

بررسی دلایل تمایل مرد های متاهل مورد علاقه تان به ارتباط با شما

آنچه که درباره شما مخاطبان عزیز مطرح است شکل گرفتن علاقه نسبت به افرادی است که متاهل هستند و این که شرایط خاص این افراد و از طرفی علاقه مندی به آن ها باعث شده است که ذهن شما به شدت مشغول شود. برای حل این موضوع در گام نخست به کشف دلایل علاقه مندی فرد مورد نظر خود بپردازید.
 این راهکار به شما کمک می کند در تصمیم گیری خود خیلی منطقی تر و با چشم باز و دور از احساس به قضیه نگاه کنید زیرا شاید بعد از تفکر و تحقیق به این نتیجه برسید که دلایل شما از علاقه مندی طرف مقابل تان، شامل نداشتن ثبات آن فرد در همسرگزینی، داشتن مشکلاتی در روابط زناشویی با همسر فعلی خود و مشکل برقراری ارتباط مناسب با همسر در حل مسائل باشد. در این صورت این علایم به عنوان یک هشدار خیلی مهم تلقی می شوند که می توانند به شما در انتخاب و تصمیم گیری بسیار کمک کنند.

 

بررسی احتمال خوشبخت شدن در چنین ازدواج هایی

از دیگر سو، شناسایی اهداف و معیار های خودتان در ازدواج می تواند در  آزاد شدن فکرتان و تصمیم گیری بهتر چه در این باره و چه درباره خواستگاران دیگر شما نتایج مثبت و موثری داشته باشد.
 در ابتدا بهتر است با خود بیندیشید که آیا این اتفاق می تواند به علت وجود خلاء عاطفی در زندگی شما عزیزان باشد که باعث شده شما فرد مقابل را به عنوان شریک زندگی خود با وجود متاهل بودن انتخاب کنید؟ همان طور که قبلا هم بیان کردم این بسیار طبیعی است که هر فرد در طول زندگی خود دچار خلاء عاطفی شود؛ ولی برای حل این مشکل قرار نیست با انتخابی نادرست و عجولانه اقدام کنید. اگر احساس می کنید این عامل هم در انتخاب شما تاثیرگذار بوده و به دلایلی با وجود اطلاع از شرایط هنوز هم نمی توانید درست و منطقی فکر کنید بهتر است به شناسایی اهداف و معیار های خود در ازدواج بپردازید و از خود بپرسید آیا این انتخاب می تواند همان انتخاب مناسب من باشد که در طول سال ها آرامشی را که مدنظرم بوده (طبق معیارهایم برای ازدواج) به من ببخشد و در کنار این فرد احساس خوشبختی کنم یا خیر؟

 

  بیشتر بدانید : متاهلم و عاشق دوست شوهرم شدم، چه کار کنم؟



گردآوری : گروه سبک زندگی  سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com