زنی 31 ساله و با مرد 50 ساله ای در ارتباطم!!
خانمی 31 ساله، مطلقه و داراری دو فرزند هستم. مدتی است به صورت تلفنی با مردی 50 ساله در ارتباطم ولی هر وقت می خواهم رابطه ام را قطع کنم او افسرده شده و به بیمارستان می رود. مانده ام چه کنم.

سوال کاربر :

خانمی هستم 31ساله. دو فرزند دختر دارم و مطلقه هستم. 3 سال است با مردی 50 ساله در ارتباطم، البته فقط به صورت تلفنی. هروقت تصمیم می گیرم ارتباطم را قطع کنم به شدت افسرده می شود و کارش به بیمارستان می کشد. نمی دانم چه کارکنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

 

پاسخ کارشناس :

حضور شما در زندگی ایشان نه مسئله او را حل می ‏کند و نه قطع ارتباط با شما به معنای عامل افسردگی وی است. اگر فردی به این حد از قطع ارتباط با شما که فرمودید در حد تلفنی است به هم می ‏ریزد حتماً باید تحت درمان باشد. اگر می‏ خواهید به خودتان کمک کنید، تکلیف‏تان را روشن کنید؛ یا کاملا با او قطع رابطه کنید یا برای زندگی با هم تصمیم نهایی را بگیرید. اگر نمی‏ توانید قاطعانه و در عین حال مسالمت آمیز ارتباط خودتان را قطع کنید، از یک روان‏شناس یا مشاور مجرب کمک بگیرید، به نظر می‏ رسد خودتان نیز سردرگم هستید و حضور نصفه نیمه شما به ضرر هر دوی شماست. در برخی موارد که فرد در روشن کردن تکلیف خود در یک رابطه عاطفی مشکل دارد، مسئله شخصیت وابسته، افسردگی یا حتی وسواس مطرح است، لذا خودتان هم باید مورد ارزیابی  قرار گیرید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com