12 خواسته زنان از یک رابطه که هرگز نمی گویند!!
هیچ زنی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر زنان نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید.

چیزهایی که زنان از یک رابطه می خواهند

از دید مردها فهمیدن این که زن ها از یک رابطه چه می خواهند کمی سخت است. رفتارشان کمی ضد و نقیض و حرف هایشان گیج کننده است. آن ها دقیقا نمی گویند که خواسته شان از یک رابطه چیست و ما را به تصورات و حدس و گمان ها می سپارند.اما این مسئله تا این حد پیچیده نیست. آنچه زن ها می خواهند احساس امنیت، داشتن یک رابطه سالم و حس اعتماد به نفس با همیشه در کنار آن ها بودن است. از زنان زیادی این سوال را پرسیدم که واقعا از یک رابطه چه می خواهند. این ها مواردی است که در پاسخ به این سوال ذکر کرده اند.

 

تواضع و فروتنی

از نظر مردها روحیه رقابتی و میل ما زن ها به پیشرفت است که ما را به سمت مسیر درست هدایت می کند. ما زن ها دائما سعی داریم که ارزش خودمان را به خودمان و دیگران ثابت کنیم و بهتر از دیگران دیده شویم. اما این مسئله در روابط جایی ندارد. زن ها یک مرد متکبر، کناره گیر و حسود نمی خواهند. بلکه تواضع، برابری و نجابت را می خواهند. آن ها نه برتر بودن را می خواهند و نه پست تر بودن.

 

آسیب پذیری

این همان چیزی است که ما مردها معمولا مخفی می کنیم و سعی می کنیم آن را فروبنشانیم. زن ها از ما نمی خواهند که احساساتی باشیم بلکه فقط می خواهند آنچه که آزارمان می دهد را با آن ها در میان بگذاریم. اگر احساس استرس داریم یا از چیزی ناراحت هستیم دوست دارند از ما بشنوند. این نشان دهنده اعتماد ما به آن هاست. شاید این برای شما کمی سخت باشد که آسیب پذیر بودنتان را بروز دهید. اما هر چه بیشتر سفره دلتان را پیش او باز کنید در زندگی بیشتر قدرشناسی خواهند کرد.

 

هوشیاری عاطفی (کنترل احساسات)

زن ها مردی که بتواند بدون عصبانیت و از کوره در رفتن مسائل را بازگو کند تحسین می کنند. رشد و بلوغ عاطفی همان چیزی است که زن ها بیش از هر چیز دیگری از ما می خواهند. پس بدون هیچ قضاوتی به حرف هایشان گوش دهید. همین گوش دادن باعث می شود احساسات منفی او از بین برود. نیازی نیست که مشکل او را حل کنید فقط کافی است به حرف هایش گوش دهید.

 

توجه

آیا اغلب اوقات هنگام صحبت کردن با همسرتان چند کار را با هم انجام می دهید؟ یا این که حین انجام کارها به حرف های او هم گوش می دهید؟ زن ها به وقت و زمانی که با ما می گذرانند احترام می گذرانند و می خواهند زمانی را که کنارشان هستیم توجه کامل به آن ها داشته باشیم. پس وقتی با آن ها وقت می گذرانید تا جایی که می توانید توجه نشان دهید.

 

مهربانی

مهربانی و لطافت در طبیعت ما مردها نیست. از بچگی یاد گرفتیم که جدی و رقابت پذیر باشیم. اما در رابطه ها مهربانی در فکر، عمل و گفتار حلال تمام مشکلات است. به زن ها احترام بگذارید، مهربان باشید و با لطافت صحبت کنید.

 

دوست داشتن در عمل

گفتن جمله دوستت دارم تا حدی احساس عشق شما را به او انتقال می دهد اما زن ها نیاز دارند که در عمل این را ببینند و درک کنند. این یعنی در کنارشان حضور داشته باشید و برنامه ریزی ها را با او انجام دهید. حضور و مشارکت و وقت گذراندن شما چیزی است که زن ها بیشتر از گفتن جملات زیبا و عاشقانه به آن نیاز دارند تا به دوست داشتن شما پی ببرند. عشق در عمل یعنی با ملاحظه بودن، مراقب بودن، سخاوتمند بودن و سازش. جملات عاشقانه بگویید اما در کنارش در عمل نیز دوست داشنتان را به او نشان دهید.

 

محبت

زن ها چیزهای کوچکی را دوست دارند. حرکاتی که به آن ها نشان می دهد حواسمان به او هست. حرکاتی چون ارسال یک پیام غیرمنتظره، انجام دادن کاری برای شخصی که برای آن ها مهم هست، خریدن میوه و غذای مورد علاقه او یا انجام کاری بدون این که از شما خواسته باشد. همچنین می توان با دادن یک کادو بدون دلیل، کارت پستالی که احساستان را نسبت به او بازگو می کند، یک جمله عاشقانه روی آینه یا دعوت کردن او به رستوران در طول یک هفته پرکار محبت خود را به آن ها نشان داد.

 

قدردانی

خیلی از کارهای ارزشمندی که در یک رابطه انجام می شود شاید توجهی به آن نشود. زن و شوهرها معمولا خیلی سریع با شکایت و ناموافق بودن ها به سمت هم حجوم می برند اما به سختی می توانند چیزهایی که در همسرشان برایشان ارزشمند است را بیان کنند. زن ها معمولا خیلی کارها را با هم در یک زمان انجام می دهند اما قدرشان دانسته نمی شود. به او نشان دهید که قدر زحماتش را می دانید و متوجه از خود گذشتگی هایش هستید. این گونه او احساس ارزشمند بودن خواهد کرد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 15 خواسته مردان از یک رابطه که هرگز نمی گویند!!

 

پذیرش

به جای این که همسرتان را در زندگی زیر سوال ببرید چرا او را نمی پذیرید؟ اشتباهاتش را متذکر نشوید، از رفتارهایش شکایت نکنید، کاری نکنید که نسبت به حساسیت هایش احساس بدتری پیدا کند. زن ها عادت دارند که احساس کنند قضاوت می شوند. اگر قضاوت ها را کنار بگذاریم و بدون هیچ قید و شرطی آن ها را بپذیریم از بودن در کنارمان احساس ارزش و امنیت خواهند کرد.

 

قدرت

زن ها قدرت مردها را تحسین می کنند. برای قوی بودن نیاز نیست که شخصی که او را رنجانده کتک بزنید یا همه مشکلات سر راهش را حل کنید. قدرت برای آن ها یعنی گوش دادن، ارزش دادن به تجربیاتشان است. به او یادآور شوید که توانایی دست و پنجه نرم کردن با تمامی شرایط زندگی را دارد. به او بفهمانید که حامی اش هستید. این ها همان قدرت هایی هستند که او برای پیشرفت نیاز دارد.

 

صراحت و رک بودن

ما مردها معمولا دوست نداریم مسائل کش بدهیم یا آن را پیچیده تر از آن چیزی که هست کنیم. اصلا نگران طرز فکر دیگران نیستیم و نمی خواهیم که چیزی مجهول بماند. معمولا در مسائل و موقعیت های پیچیده با ساده ترین پاسخ همه چیز را روشن می کنیم وبه مشکلات پایان می دهیم.

 

شوخ طبعی

زندگی اکنون بیش از حد جدی و خشک است. زن ها به خندیدن نیاز دارند.شوخ طبعی بهترین راه برای از بین بردن تنش های زندگی است. اگر مرد شوخ طبعی هستید سعی کنید در زندگی آن را زیاد به کار ببرید اگر هم نیستید سعی کنید چیزی سرگرم کننده برای سهیم شدن با همسرتان پیدا کنید. خنده (بیشتر از عشق) کوتاه ترین فاصله بین قلب هاست.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir