بزرگترین اشتباهات خانم ها در جذب مرد مورد علاقه شان!!
در این متن 7 مورد از معمول ترین اشتباهات را معرفی می کنیم که زنان موقع جذب کردن مردان انجام می دهند. بهتر است شما هم این اشتباهات را بدانید و از انها دوری کنید تا مرد مورد علاقه تان از دست ندهید.

7 اشتباه زنانه در جذب مردان

شاید تعجب کنید، اما باید بهتان بگوییم زنان وقتی می خواهند مردی را به سمت خود جذب کنند اشتباهات زیای مرتکب می شوند. خانم ها برخی اوقات خیلی سختگیر می شوند (باید اضافه کنم حتی بیش از اندازه سختگیر) و امکان دارد پیام اشتباه فرستاده و با اینکار مرد رویاهایشان را  از خود دور می کنند. من می دانم که این روزها بسیاری از زنان تنها برای موفق شدن در کارشان به سختی تلاش می کنند، پس این خانم ها می دانند (یا یاد گرفته اند) که برای به دست آوردن یک چیز باید موقعیت را کنترل کرده و خودشان باعث شوند یک اتفاق خاص بیفتد. اما گاهی اوقات بیش از حد برای به دست اوردن یک موقعیت تلاش می کنند، در صورتیکه بهترین راه این است که اجازه دهند بعضی چیزها به صورت طبیعی اتفاق بیفتد. در این متن 7 مورد از معمول ترین اشتباهات را معرفی می کنیم که زنان موقع جذب کردن مردان انجام می دهند.

بیشتر بدانید : 6 اشتباه زنانه در رفتار با شوهر!!

آرایش خیلی زیاد

یکی از معمولترین اشتباهاتی که خانم ها برای جذب کردن مردان انجام می دهند این است که در مواقعی که حتی لزومی ندارد بیش از حد آرایش می کنند. خیلی از خانم ها از سایه های غلیظ و رژلب های تیره خوششان می آید، اما انها باید بدانند که هدف از آرایش کردن تشدید کردن زیبایی طبیعی است نه پنهان کردن آن. پس اجازه دهید پوستتان نفس بکشد، در این صورت است که یک صورت زیبا چه بدون آرایش چه با آرایش خواهید داشت.

 

دیر سر قرار می روند

دیر سر قرار رسیدن خانم ها شاید به عنوان یک رسم و یا رفتار اجتماعی جا افتاده باشد، اما این کار نادرستی است. علی رغم تمام این حرف ها، برخی از خانم ها عمدا دیر سر قرار حاضر می شوند، چراکه آنها عقیده دارند با این کار مرد مورد نظرشان به دلیل اینکه زیاد منتظر مانده بیشتر خواهان آنها می شود. این زنان منتظر ماندن مردان را نشانه ای از دوست داشتن می دانند. خوب این شاید درست باشد اما این بهترین کاری نیست که شما بخواهید در قرار ملاقاتها انجام دهید. شما باید از همان اول به او نشان دهید که برای وقت دیگران ارزش قائل می شوید. او مطمئنا با دلیل و مدارک خیلی بیشتری دوست داشتن خودش را به شما نشان خواهد داد.

 

به خودشان گرسنگی می دهند

متاسفانه این یکی  از مشکلاتی است که این روزها اکثر خانم ها با آن دست به گریبانند: یک رفتار ناسالم که می تواند باعث بیماری شود. من نمی گویم که نسبت به غذایی که می خورید بی توجه باشید؛ ولی توصیه می کنم به خود گرسنگی ندهید، خصوصا اگر فکر می کنید با این کار مرد رویاهایتان عاشقتان می شود. اکثر مردان زنان خوش اندام را ترجیح می دهند، اما در نهایت بیشتر عاشق زنی می شوند که شخصیت فوق العاده ای داشته باشد نه اینکه از نظر دیگران ظاهر جذابی داشته باشد. 

 

لباس های نامناسب می پوشند

یکی از اشتباهاتی که برخی از زنان برای جذب کردن مردان انجام می دهند، پوشیدن لباس های نامناسب است، چراکه این خانم ها فکر می کنند با نمایش زیبایی های خود باعث جذب و علاقه مند شدن مرد مورد نظر خود می شوند. اما حقیقت این است که با این کار باعث جذب مرد اشتباهی و نادرستی می شوند که فقط به جنبه های جسمانی یک رابطه اهمیت داده و به محدودیت و حد و مرزهای معنوی که در رابطه بین یک زوج وجود دارد بی توجه است.

 

تلاش می کنند شخص دیگری باشند

مردها معمولا جذب زنانی می شوند که قابل اعتماد و اصیل باشند و کسانی که برای خوشحال کردن دیگران وانمود نمی کنند که شخص دیگری اند. هیچ وقت نباید به کسی اجازه دهید که شما را تغییر دهد! اگر می خواهید تغییری در خود و رفتارتان دهید، این شما هستید که باید تصمیم گیرنده باشید نه کس دیگری. هیچ وقت وانمود نکنید فرد دیگری هستید! یک مرد به خاطر شخصیت فوق العاده ای که هستید شما را دوست خواهد داشت، نه به خاطر اینکه شما فردی هستید که فکر می کنید او می خواهد.

 

آنها به خاطر محدودیت زمانی استانداردهای خود را پایین می آورند

یکی دیگر از اشتباهاتی که خانم ها زیاد مرتکب می شوند این است که برای خود یک بازه زمانی تعیین می کنند و عجولانه می خواهند در این مدت حتما مرد دلخواه خود را پیدا کنند. این خانم ها فکر می کنند باید حتما تا قبل از رسیدن به سن سی سالگی ازدواج کرده و تا سن 35 سالگی دو بچه داشته باشند. اما نباید فراموش کنند که گاهی اوقات ناامیدی منجر به گرفتن تصمیمات اشتباه می شود. هیچکس نمی داند چه موقع عشق زندگی اش را پیدا می کند و مطمئنا هیچ زنی نمی خواهد با مرد اشتباهی ازدواج کند!

 

آنها اغلب افکار منفی دارند

اگر شما هم فردی خجالتی هستید یا اعتماد به نفس کمی دارید، شاید فکر کنید که لایق دوست داشته شدن نیستید و یا کسی پیدا نمی شود که واقعا عاشقتان باشد. در واقع به جای افکار مثبت فکرهای منفی در سر دارید. شما حتما متوجه نشده اید که افکار و کلماتتان چقدر تاثیرگزار هستند، اما خاطرتان باشد با داشتن افکار مثبت نه تنها افراد (خصوصا آقایان) بیشتری را به سمت خود جذب می کنید، بلکه اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود.

این هفت مورد از بیشترین اشتباهات خانم ها برای جذب کردن مردان بود. لازم است اضافه کنم که یک مورد دیگر که باید وقتی در جستجوی مرد مورد علاقه تان هستید داشته باشید، حمایت های صحیح از جانب افراد مورد علاقه تان است، زیرا زنان بسیاری به خاطر داشتن دوستان مغرض در مسیر اشتباه افتاده اند، پس سعی کنید دوستان خود را با دقت انتخاب کرده تا وقتی بهشان نیاز داشتید از نصایح و راهنمایی هایشان استفاده کنید.


  بیشتر بدانید : رگ خواب همسرتان را با این روش ها به دست آورید!

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : ileev.com