همسرم به دنبال زنان خیابانی می رود!!
پسرم 10 سال است که ازدواج کرده است ولی مدتی است همسرش متوجه شده که اون به دنبال زنان خیابانی می رود. مانده ایم چه کنیم؟

سوال کاربر 

پسری دارم 30 ساله. 10 سال است ازدواج کرده است. الان چند سال است که به دنبال زنان خیابانی است و چند بار خانمش او را دیده است ولی زیر بار نمی رود. چه کار باید کرد؟

 

پاسخ کارشناس 

پسرتان بعد از 10 سال از ازدواجش، چندین سال است که به همسرش بی وفایی کرده و می کند و حتی همسرش هم او را دیده، ولی باز هم ادامه می دهد. در این اوضاع باید پاسخ تان به چند سوال را برای رسیدن به شناخت بهتر شرایط بررسی کرد: آیا پسرتان همسرش را خودش انتخاب کرده بود؟ آیا رابطه عاطفی اش با همسرش خوب است؟ آیا از رابطه زناشویی با همسرش رضایت دارد؟ واکنش شما و همسرش در برابر رفتار ناپسند بی وفایی اش چه بوده است؟

 

دلایل شروع بی وفایی را بیابید

مخاطب گرامی، دلایل زیادی برای بی وفایی وجود دارد. سوال شما این است که در برابر بی وفایی هایش چه باید کرد؟ ابتدا باید بدانید چه دلایلی برای شروع بی وفایی بوده است. ازدواج بدون کسب پیش نیازهای متاهل شدن، پیامدهای منفی دارد. یکی از این پیامدها این است که پسرتان زمانی که پخته تر می شود و ثباتی را در شخصیت خودش حس می کند، در آن زمان متوجه می شود که همسرش فرد مورد نظر و مناسب او نیست و شروع به بی وفایی می کند. ممکن است برای پسرتان این وضعیت مصداق داشته باشد.

 

دلیل تداوم بی وفایی پسرتان را بیابید

همچنین، درباره رابطه عاطفی اش با همسرش پیگیری کنید. اگر از نظر ارتباط عاطفی یا جنسی مشکلاتی وجود داشته باشد، احتمالا پسرتان به دنبال رفع خلاء عاطفی خود خارج از منزل است. همچنین پسرتان در ابتدای ازدواج تا چند سال پیش بی وفایی نمی کرده است. چند سال پیش، چه عامل یا عواملی سبب شروع بی وفایی پسرتان شده است. عوامل را بررسی کنید و در صورت لزوم از مشاور خانواده کمک بگیرند. همسر ایشان با وجود مواجه شدن با بی وفایی های همسرش همچنان به زندگی مشترک خود ادامه داده، ولی ممکن است کیفیت رابطه اش با همسرش با قبل از مواجه شدن با بی وفایی همسرش متفاوت شده باشد و این سبب تداوم بی وفایی پسرتان شده است.

 

شاید پسرتان الگوی نامناسبی دارد

ممکن است پسرتان در گذشته خود و دوران کودکی و نوجوانی اش در خانواده الگو داشته، مثلا پدر یا برادرش بی وفایی می کرده اند که این ماجرا برایش قبحی ندارد یا اینکه در محیط کارش همکارانی داشته باشد که بی وفایی برایشان ناشایست نیست و ایشان تحت تاثیر محیط اطرافش و با یادگیری و الگوبرداری از اطرافیانش مرتکب بی وفایی می شود. به هر حال، شما باید دلایل را بررسی کنید و بعد از پی بردن به دلایل ارتکاب بی وفایی ایشان، به دنبال رفع دلایل باشید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com