10 نشانه خیانت زنان در زندگی زناشویی
خیانت یکی از مشکلاتی است که اگر در رابطه زناشویی پیش بیاید می تواند ازدواج را به جدایی بکشاند. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 نشانه خیانت زنان در زندگی زناشویی آشنا کنیم.

10 نشانه خیانت در زنان

در روابط زناشویی متاسفانه با این که شما تصور می کنید همسرتان بسیار به شما علاقمند است احتمال خیانت او وجود دارد. بخاطر داشته باشید : زنان بسیار نکته بین و دقیق هستند و درصورت خیانت مانند یک تبهکار حرفه ای ردی از خودشان باقی نمی گذارند بنابراین شما باید خوب حواستان را جمع کنید. در زیـر 10 نشانـه اصلی که ممکـن است ( نه لزوما" ) دلیـل خیـانت یـک زن باشد را می خوانید.

 

نشانه شماره 10 : فاصله گرفتن و جدایی از خانواده

این واقعیت که او دیگر علاقه ای به رسیدگی امور خانواده ندارد و تمایلش را به برقراری رابطه با خـانواده  و دوسـتان شما از دسـت می دهد، مـی تواند دلیـل بر پشیمانی و ندامت ناشی از خیانت باشد. او ممکن است بخاطر خیـانتش احسـاس گناه کـرده و روبرو شدن با دوستان یا خانواده شما او را به یاد گناهانش بیندازد. بنابراین هر چقدر او در صداقت و درستی قوطه ورتر شود، به همان اندازه مجبور به تحمل عذاب وجدان کمتری خواهد شد.

 

نشانه شماره 9 : افزایش پرخاشگری و ستیزه جویی

آن روزهای تفاهم و همدلی و رضایت که با هم داشتید به پایان رسیـده. اخیرا او با هر کار شما شروع به مشاجره و شکایت پـرداخـتـه و از هـر بـهـانـه ای بـرای نزاع و تخریب شخصیت شما استفاده می کند. نق زدنها به او کمک می کند تا احساس گناه را از بین برده و یا حداقل کمتر کند. بنابراین اگر عیب جویی های او از شما به صورت یک عادت درآمده کمی دقت کنید ببینید چه اتفاقی در حال افتادن است.

 

نشانه شماره 8 : دوستی با فردی جدید

یکی از نشانه های شروع خیانت قرار گرفتن فردی جدید در سر راه اوست که ممکن است از طرف او "همکار" یا "دوست قدیمی" اطلاق شود. او از بیان جزئیات دوستی با فرد جدید خودداری کرده و سعی در پوشاندن آنها دارد.

 

نشانه شماره 7 : ممانعت از پاسخگویی به سؤالات ساده

همیشه نسبت به فردی که حتی از پاسخگویی به ساده ترین و منصفانه ترین سوالات شما سرباز می زند و یا  سوالات شما را از خودتان می پرسد ( این امر نشانگر یافتن یک جستجوی ذهنی برای دروغگویی است ) ضنین و مشکوک باشید. هوشیار باشید در مورد دیر آمدن ها به خانه و ایـنکه او با غرولند در جواب سوال شما می گوید: " چرا می خوای بدونی کی از محل کارم خارج شدم؟". اگر او به سوالاتی که همیشه عادت داشـت داوطـلبـانـه و با رقبـت پاسخ دهـد ولی اکنـون با حالت تدافـعی و جبهه گیرانه علاقه ای به جواب دادن آنها ندارد، بـدانید که او چـیزی ( یا کسی....) را از شما پنهان می کند.

 

نشانه شماره 6 : ایجاد تغییرات در عادت ها

اگر او سرش جای دیگری گرم باشد، به طور قطع متوجه تـغییراتـی در انـجام عـادتها و کارهای روزمره اش خواهید شد. دیگر تمایلی به سینما رفتن وجود ندارد و صحبتی از شرکت در کلاسهای آموزشی نمی شود. معمولا" مـردان دوسـت دارند با مـعشوقه جدیدشان ملاقات کنند و این امر موجب غفلت و بازماندن از انجام مشغولیات گذشته می گردد.

 

نشانه شماره 5 : افزایش آرایش و آراستگی

هـمانگونه که خود شما در ابتدای ارتباط تان سعی در نشان دادن محاسن خود به یکدیگر داشتید، اکـنون او نـیز بصورت ناگهانی اصرار در آرایش بیشتر و تغییر لباس و دگرگون کردن ظاهر خود برای فردی دیگر دارد.

 

نشانه شماره 4 : افزایش استقلال و خودکامگی

یک نشانه مهم کج روی این است که او از نـهاد دو نـفره خـانواده جدا شده و به سمت خود مختاری پیش می رود. او دیگر نمی گوید "ما" می گویـد "من" بعلاوه کار خودش را انجام می دهد و تمایلی به مشورت در مورد اندیشه های آینده زندگی ندارد. او طوری رفتار می کند که به شما بفهماند دیگر نیازی به نگهداری شما ندارد.

 

نشانه شماره 3 : تغییر در زندگی جنسی

ایجاد تحـولات ناگهـانی، عـدم تمایـل و سربازدن در آمیزش همـچنین ارضا نشدن مانند گذشته، می تواند نتیجه در میان بودن فرد دیگری باشد.

 

نشانه شماره 2 : افزایش مشغولیتها

او می گوید دیگر وقت انجام فعالیت های فوق برنامه را با شما ندارد با این حال وقتی که "دوستش" با او تماس می گیرد همان لحظه حاضر و آمـاده شده و بـیرون می رود. او بسیار زیاد برای "کار" از خانه خارج می شود.

 

نشانه شماره 1 : بی تفاوتی و بی اهمیتی

چه چیزی بدتر از این اســت که همسـر شـما تقریبا در مـورد همه چیز نق بزند؟ به نظر می رسد بدتر این باشد که او دیگر توجه نکند که حتی شـما یک مـوجود زنده هستید. همانـطور که نشـانه شــماره 9 ( بهانه جویی و گیـر دادن سر هر موضوع ) یک نــشـانه خیانت محسوب می گردد بر عکس آن هم یعنی بی اهـمیتـی در انجام کارهای شما نیز دلیلی محکم  است. دیگر برای او فرقی نمی کند که شما کجا میروید و چه کار می کنید. اگر عقیده خود را مثلا" در مورد احساس خود و یا ظاهر او ابراز کنید با جوابی سرد مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر او همـان اندازه اهمیتی که شما برای موضوعات مختلف قائل هستید، قائل نخواهد بود به خصـوص که آن موضـوع مسـتقیما" در رابـطه شـما تاثیر گذار باشد.

 

واقعیت گرا باشید

همسرتان را فورا متهم به خیانت نکنید و حتی با این فکر که همسرتان هیچ وقت به شما خیانت نمی کند، خودتان را فریب ندهید. اگر همسر شما دارای یک از نشانه های فـوق بـود، دلـیل بر ایـن است که احتـمـالا" چیـزی در این /رابطه/ غلط می باشد و لزوما" دلیلی بر اتهام نهایی نیست. در هر حال بـا خـواندن ایـن مقاله فرصی مناسب برای شما پیش می آید تا بـتـوانید برخورد و دیدگاه منطقی تری نسبت به مسائل داشته باشید. موضوع مهم تر اینکه اجـازه نـدهید آنچه که ممکن اسـت تنها یک /حس حسادت/ در شما باشد باعث تخریب افکارتان در مورد همـسرتان شود چرا که اشتباه انگاری و نتیجه گیری زود هنـگام ممکن اسـت یک رابطه را برای همیـشه از بین ببرد پس همه حقایق را پیش از روبرو شدن با وی درنظر داشته باشید.

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : پایگاه تنظیم خانواده