رفتارهای زنانه ای که برای مردان غیر قابل تحمل است!!
همانطور که برخی از رفتارهای آقایان برای خانم ها آزاردهنده است، برخی از رفتارهای خانم ها نیز برای آقایان غیر قابل تحمل است که در اینجا به برخی از بارزترین های آن اشاره کرده ایم.

 حرف دل آقایان به خانم ها را بشنوید

هم آقایان و هم خانم ها هر کدام خصوصیات منحصر بفرد خودشان را دارند. همانطور که برخی از رفتارهای آقایان برای خانم ها آزاردهنده است، برخی از رفتارهای خانم ها نیز برای آقایان غیر قابل تحمل است که در اینجا به برخی از بارزترین های آن اشاره کرده ایم.

 

ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم

آقایان قادر به خواندن ذهن خانم ها نیستند بنابراین انتظار نداشته باشید که ناراحتی شما را، بی آنکه در مورد آن کلامی به زبان آورید، تشخیص دهند. اگر مشکلی هست یا ناراحت نشوید یا این که در مورد آن با شریک زندگی تان سخن بگویید.

 

با گریه کار خود را پیش نبرید

زمانی که خانم ها گریه می کنند، آقایان دیگر کاری جز گوش دادن به حرف خانم ها یا بند آوردن گریه آنها نخواهند داشت، بنابراین بهتر است که به جای گریه با آرامش حرف خود را بزنید. گریه سلاح خوبی نیست زیرا تنها در کوتاه مدت جواب می دهد.

 

هر چه می خواهید، به زبان آورید

همانطور که گفتیم آقایان بلد نیستند فکر خانم ها را بخوانند، بنابراین اگر چیزی از آنها می خواهید بهتر است که به زبان آورید. آنها در بازی حدس زدن همیشه شکست می خورند.

 

با «بله» یا «خیر» جواب دهید

اگر مرد زندگی تان سوالی از شما پرسید که جواب آن آره یا خیر است، بهتر است که بدون توضیحات اضافه جواب صریح خود را در یک کلمه بدهید. گفتن «نمی دانم» یا «خودت می دانی» کار به جایی نمی برد.

 

به دنبال راه حل باشید، نه همدردی

زمانی که با مرد زندگی تان در مورد مشکلی صحبت می کنید، او به تنها چیزی که می اندیشد یافتن راه حل است. اما اگر فردی را می خواهید که با شما همدردی کند، بهتر است که حرف هایتان را به دوستان صمیمی تان بزنید. آنها بهتر از هر کس دیگری می توانند این حس را به شما منتقل کنند.

 

مشکلات گذشته را وسط نکشید

آقایان آنچه در 6 ماه گذشته اتفاق افتاده را به یاد ندارند بنابراین بحث کردن در مورد آن عادلانه نیست. در این شرایط آنها هیچ راهی ندارند جز این که با شما موافقت کنند.

 

نپرسید که چاقم یا لاغر

اگر از همسرتان می پرسید که چاق است یا لاغر و انتظار دارید که او حقیقت را به شما بگوید، پس چرا از شنیدن جواب ناراحت می شوید؟

 

منظور ما را وارونه برداشت نکنید

معمولا هر جمله ای دو معنی دارد و خانم ها اکثر مواقع بدترین منظور را برداشت می کنند. پس بهتر است قبل از هر برداشت و سوتفاهمی از همسرتان بخواهید که بیشتر توضیح دهد یا این که مثبت اندیش تر باشید.

 

یا خودت کاری را انجام بده یا تماما به من بسپار

اگر از مردی خواستید که وسیله ای را تعمیر کند یا کاری را برای شما انجام دهد به شیوه آن کاری نداشته باشید. بالای سر آنها ایستادن و دستور دادن باعث می شود که آنها کار را رها کرده و به خودتان محول کنند.

 

تنها در زمان های پیام بازرگانی صحبت کنید

آقایان وقت کافی برای تماشای برنامه مورد علاقه شان را ندارند، بنابراین اگر دیدید که همسرتان در حال تماشای یک بازی فوتبال یا فیلم مورد علاقه اش است، با او صحبت نکنید. بهتر نیست اگر تا شروع پیام بازرگانی صبر کنید؟

 

به آنها آدرس ندهید

اگر مردی پشت فرمان ماشینی نشسته است، بهتر است که کل فرمان را به او بدهید. آنها از این که شما مدام به آنها بگویید از این سمت یا آن سمت برو، بیزارند.

 

رنگ صورتی، صورتی است

دانستن تنها چند رنگ اصلی برای آقایان کافی است. آنها علاقه ای ندارند که تونالیته های مختلف رنگ ها را بشناسند، بنابراین رنگ صورتی چرک با صورتی ملیح برای آنها هیچ فرقی ندارد.

 

«هیچی» معنی دیگری جز خودش نمی دهد

اگر مردی از شما پرسید که مشکل چیست و شما جواب دادید «هیچی»، دیگر انتظار نداشته باشید که او به دنبال جواب دیگری باشد. او هیچ معنی دیگری از این کلمه برداشت نخواهد کرد.

 

اگر به دنبال جواب نیستید، سوال نکنید

اگر واقعا به دنبال پاسخی نمی گردید، بهتر است که از آقایان سوال نپرسید. در این شرایط اگر با خودتان صحبت کنید بهتر است.

 

هر چه دوست دارید بپوشید و به شیوه لباس پوشیدن ما هم گیر ندهید

خیلی برای آقایان فرقی نمی کند که شما چه لباسی به تن کنید. بنابراین آنها خودشان هم دوست ندارند که شما به شیوه لباس پوشیدن آنها گیر دهید. آنها با هر لباسی که احساس راحتی بیشتری کنند، ارتباط برقرار می کنند.

 

اگر دوست ندارید در مورد فوتبال بدانید، سوال نکنید

حتما می دانید که اکثر آقایان عاشق ورزش و فوتبال هستند، اما اگر شما علاقه ای به آن ندارید احتیاجی نیست که به عنوان مثال بپرسید کدام تیم قهرمان شد. این کار تنها آنها را آزار می دهد.

 

شما به اندازه کافی لباس دارید

شما از نظر آقایان یک دنیا لباس دارید اما اگر خودتان احساس می کنید که کافی نیست و دوست دارید که هر هفته به خرید بروید، مشکلی نیست اما مرد زندگی تان را مجبور نکنید تا هر بار شما را همراهی کند.

 

من از هیکل ام راضی ام

همه آقایان مثل هم نیستند. همه آقایان نمی توانند که شکم 6 تکه داشته باشند بنابراین مرد زندگی تان را همانگونه که هست دوست بدارید زیرا که او نیز از ظاهرش راضی است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل