11 رفتار دخترانه ای که پسران را عصبی می کند!!
درسته که بعضی از مردها دخترها رو از روی ظاهرشون برآورد و انتخاب میکنن اما رفتار اون ها نقش تعیین کننده تری داره و در طولانی مدت اهمیتش رو نشون میده. از جمله عادت های دخترانه بدی که مورد پسند مردها نیست و اون ها رو عصبی میکنه.

رفتارهای دخترانه ای که مردها دوست ندارند

دست بردن به بشقاب غذای مرد

به چند دلیل دست بردن به غذای یه مرد حتی برای برداشتن یه دونه سیب زمینی سرخ شده اون رو اذیت میکنه. شاید آدمی باشه که حس مالکیت زیادی نسبت به چیزها داره شاید هم با کم شدن غذای داخل بشقابش سیر نشه. پس اگه دلتون سیب زمینی سرخ شده می خواد برای خودتون جدا سفارش بدید.

 

مرتب کردن وسایلشون

هر چیزی که به نظر خانوم ها شلختگی و به هم ریختگی میاد از نظر مردها ابزارهایی هستن که با تدبیر کنار هم چیده شدن. مرتب کردن وسایل مردها همیشه باعث درگیری و ناراحتی اون ها میشه. چون با تغییر جاهاشون دیگه پیدا کردنشون سخت میشه.

 

بیرون رفتن ها و خوش گذرونی های بیش از حد

درسته که بعضی از مردها خانوم هایی رو میپسندن که به شرکت در جشن ها و مهمانی ها و تفریح و خوشگذرانی علاقه دارن اما فردی که تصمیم جدی با شما داشته باشه نظر کاملا متفاوتی داره.

 

سخن چینی و غیبت

دائما حرف زدن درباره ظاهر و زندگی دیگران برای یک مرد واقعا آزار دهنده ست. به علاوه با خودش فکر میکنه شما ممکنه پشت سر اون هم پیش دیگران حرف بزنید.

 

پوشیدن لباس های نامناسب

همه ما خانوم ها دوست داریم همیشه ظاهر خوبی داشته باشیم حتی موقع قدم زدن در پارک. اما پوشیدن کفش های پاشنه بلند و لباس های تنگ هم باعث میشه به اندازه کافی راحت نباشیم و هم این که کمی غر بزنیم و این برای مردها به هیچ وجه خوشایند نیست.

 

پر کردن تمام فضاها با وسایل خود

اگه کل حمام رو با شامپوهای خود یا کمد لباس رو با لباس های خودتون پر کنید برای مرد کمی ناخوشاینده و ناراحتش میکنه. چون با وسایلی که اصلا استفاده نمی کنید همه چا رو اشغال کردید و فقط یک قفسه کوچیک برای لباس های او جا گذاشتید.

 

پیشنهادی برای کادو

مردها هیچوقت دوست ندارن بهشون پیشنهاد بدین که چه کادویی براتون بخرن چون احساس می کنن این تصمیم خودشون نبوده و باعث میشید حس بدی نسبت به خودشون پیدا کنن.

 

بی دلیل گریه کردن

بزرگ ترین ترس مردها اشک ریختن خانوم هاست چون اون لحظه نمیدونن باید چه کار کنن به خصوص اگه دلیل خاصی برای گریه کردنتون نداشته باشید. اگه از گریه هاتون به عنوان ابزاری برای برنده شدن در بحث ها استفاده کنید و این کار رو دائم تکرار کنید اعتماد مرد رو نسبت خودتون از دست می دید و رفته رفته نسبت به اشک هاتونبی اهمیت میشه.

 

ساعت ها آماده شدن

اگه برای آماده شدن و درست کردن موهاتون ساعت ها وقت صرف کنید وقت شناسی و مسئولیت پذیری تون رو زیر سوال میبره و حتی متوجه تغییر موها و آرایش تون نمیشه.

 

زیاد سوال پرسیدن

همه ما می دونیم که زیاد سوال پرسیدن از مردها درباره ظاهر، چاقی، لاغری و پیر یا جوان بودنمون اون ها رو گیج میکنه و معمولا فقط یک جواب برای این سوال ها دارن.

 

دخالت دادن دیگران در بحث ها

وقتی مشکلات و بحث های خصوصی تون را با دیگران در میان بگذارید اعتبار خودتون رو از دست میدید. مسائل خصوصی شما باید بین خودتون بمونه.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir