در رابطه جنسی تان با این روشها تنوع ایجاد کنید!!
رابطه جنسی در طولانی مدت کسل کننده و یکنواخت می شود. برای رهایی از این یکنواختی فقط کافی است کارهایی را به روابط تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود.

روش های تنوع در رابطه جنسی

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است.

تنوع در رابطه جنسی به هر حال لازم می شود، مگر می شود همیشه از یک رفتار و یک زمان و یک محل رابطه جنسی داشت و کیفیت آنرا حفظ کرد؟ اگر مدتی است که احساس می‌کنید رابطه جنسی‌تان کمرنگ شده، لازم نیست حتما کار خارق‌ العاده‌ای انجام دهید. فقط کافی است کارهایی را به روابط تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود.

بیشتر بدانید : شوهرم برای رابطه جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌ دهد!!

برای تنوع در رابطه زناشویی لباس ها زیر های آنچنانی بپوشید

بسیاری از زنان و مردان از برخورد ساتن ، ابریشم ، تور و چرم به پوستشان لذت می برند و طیف گسترده ای از لباس زیرهای مختلف و لذت بخش برای هر دو گروه در بازار موجود است . چه لباس های زیبا را ترجیح دهید و چه لباس های پیچیده را ، مسلماً باید چیزی پیدا کنید که در آن راحت باشید تا روابط جنسی لذت بخشی داشته باشید.


ایفای نقش برای تنوع در رابطه جنسی

شاید دوست داشته باشید در روابط جنسی نقش دکتر و پرستار ، ندیمه و یا مستخدم را بازی کنید. ممکن است ترجیح دهید لباس هایتان را سریع در بیاورید یا دوست داشته باشید برای آن ها هم برنامه ی خاصی پیاده کنید.


برای رابطه جنسی تان تاس بریزید

می توانید برای افزایش روابط جنسی لذت بخش ساعت ها با دو تاس تفریح کنید . می توانید فهرستی از فعالیت های روابط جنسی را بنویسید که با مجموع اعدادی
که از ریختن دو تاس در هر مرحله حاصل می شوند در ارتباطند . مثلاً ۳ می تواند بوسه باشد . ۴ می تواند نوازش باشد و ۹ می تواند مقاربت باشد . شاید هم مایل باشید جفت ۶ را به چیزی خیلی خاص اختصاص دهید . یک راه دیگر هم این است که اعداد ۱ تا ۶ را روی یک تاس به قسمت های مختلف بدن و ۱ تا ۶ تاس دیگر را با انواع تماس ربط دهید . بعد تاس ها را بریزید و طبق دستور عمل کنید.


رابطه جنسی با آب بازی

سال هاست مردم به طریق مختلف با آب تفریح کرده اند . این قضیه در مورد زن و شوهرها هم صادق است . کفی کردن یکدیگر در وان یا زیر دوش می تواند بی اندازه لذت بخش باشد . قطرات نوازشگر آب و روغن های مخصوص حمام به پوست حسی فوق العاده شهوانی می دهند و می تواند موجب روابط جنسی رضایت بخشی شود . وقت بگذارید و یکدیگر را از سرتا پا زیر دوش آبکشی کنید . اگر دوش تان مجهز به عملکرد پالس دهنده است از ان استفاده کنید که بسیار نیرو بخش است !


برای رابطه جنسی تان یک چشم بند بخرید

از دست دادنِ حس بینایی اغلب سایر حواس را تقویت می کند . بنابراین بستن چشمان همسرتان و سربه سر او گذاشتن از طریق تماس دادن چیزهای مختلف با سطح بدنش می تواند خیلی هیجان انگیز باشد . سعی کنید چیزهایی که استفاده می کنید احساسات مختلف را برانگیزند ، می توانید از چیزهای بی ادبانه و آنچنانی که با رابطه ی جنسی ارتباط ضمنی دارند استفاده کنید . اجزای بدن خود را هم به کار گیرید.


به فعالیت های معمولی روزانه تان جاذبه جنسی بدهید

این کارها ممکن است رسیدگی به دخل و خرج ، کارهای خانه یا پختن شام باشد ، البته در مورد این آخری باید خیلی احتیاط کنید!


به چیزهای مورد علاقه تان پیچ و تاب جنسی بدهید

مثلاً قایم موشک آنچنانی بازی کنید . شیئی را جایی در خانه پنهان کنید و روی آن جزئیات عملی روابط *جنسی را بنویسید که اگر همسرتان آن شیء را یافت برای او انجام خواهید داد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : alodoctor.ir