20 راز یک زندگی عاشقانه که فاش شد!!
داشتن یک زندگی عاشقانه آرزوی اصلی هر زوجی است که تشکیل زندگی مشترک می دهند. در نظرسنجی ای که از زوج های موفق در مورد رازهای زندگی عاشقانه شان سوال شد 20 نکته را ذکر کردند.

راز زندگی عاشقانه زوج های موفق چیست؟

زوج های موفقی که سال ها در کنار هم زندگی خوبی را سپری می کنند، معمولا رمز و رازهایی دارند که زن و شوهرهای جوان تر از آن ها بی خبرند. نشریه معتبر «Success» به سراغ زن و شوهرهایی رفته که ادعا کرده اند بعد از سال ها زندگی مشترک، هنوز احساس عشق و خوشبختی در آن ها فروکش نکرده است. این نشریه برای جویا شدن از علت موفقیت زندگی مشترک شان از آن ها پرسیده: «راز خوشبختی تان را در یک جمله برایمان بگویید؟» آن ها نیز پاسخ های جالب و متنوعی داده اند که بدون هیچ قضاوتی درباره مثبت یا منفی بودنشان در ادامه برخی از کاربردی ترین آن ها را برایتان آورده ایم.

بیشتر بدانید : 4 راز موفقیت زوج های عاشق که هرگز نمی دانستید!!


1 - از سازش با همسرتان نترسید. همیشه سعی کنید نظرات هر دو نفرتان را در ترازو بگذارید و آن طرفی را که سنگین تر است، انتخاب کنید و این را نشانه ضعف خودتان ندانید.

2 - هر وقت اتفاق بدی برایتان افتاد، به یاد بیاورید که با گذشت زمان فقط خاطره ای از این روزها باقی خواهد ماند و تلاش تان را برای مدیریت روابط تان بیشتر کنید.

3 - هر روز همسرتان را در آغوش بگیرید. نزدیکی و صمیمیت فیزیکی در رابطه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

4 - یخچال تان را پر از خوراکی های مورد علاقه همسرتان کنید.

5 - برای خودتان هم وقت بگذارید و کارهایی را که دوست دارید، انجام دهید. اگر شما برای رشد و پیشرفت خودتان وقت نگذارید، شریک زندگی خوبی نخواهید بود و بالطبع رابطه ایده آلی نخواهید داشت.

6 - در همه زمینه ها به خصوص احساس تان با یکدیگر شریک شوید. در غیر این صورت هیچ گاه به تفاهم نخواهید رسید.

7 - هر چند وقت یک بار همسرتان را سورپرایز کنید. به عنوان مثال برای او بلیت مسافرت یا بدون هیچ دلیلی هدیه بخرید.

8 - خودتان را خوب تر نشان دهید. شاید گاهی این ماجرا برایتان سخت باشد اما یادتان باشد که همسرتان تنها فردی است که شما انتخابش کرده اید تا تمام عمرتان را با او سپری کنید  و خوشبخت شوید.

9 - صبور باشید. شما و همسرتان در دو مکان مختلف با شرایطی متفاوت بزرگ شده اید پس اگر می خواهید که همیشه در کنار هم باشید، باید برخی از اختلافات تان را تحمل کنید.

10 - برای اتفاقات خوب جشن بگیرید و قدر آن ها را بدانید. هرچقدر این جشن ساده تر باشد، لذت بخش تر هم خواهد بود. خودتان را درگیر تجملات نکنید.

11 - به دنبال فعالیت های مشترک و هیجان انگیز بگردید و آن ها را در کنار هم انجام دهید. آشپزی، باغبانی و.... این یکی از روش های موثری است که پیوند میان شما را محکم تر می سازد.

12 - اگر ناراحت هستید، اگر احساس افسردگی می کنید یا حتی دوست دارید که مدتی تنها باشید به همسرتان بگویید که چه می خواهید. او از ذهن شما بی خبر است بنابراین تمام آن ها را به زبان آورید.

13 - برای شما ضروری است که گاهی با هم خلوت کنید به خصوص اگر فرزندی دارید. یک پیاده روی ساده یا خوردن غذا در رستوران هم می تواند شما را به هدف تان برساند.

14 - زمانی که همسرتان برای شما کاری انجام می دهد، خوشحالی و قدردانی خود را به او نشان دهید. در این صورت اشتیاق او برای خوشحال کردن شما نیز بیشتر می شود.

15 - قبل از این که او را قضاوت کنید، خودتان را جای او بگذارید. از انتقادهای منفی و بی جا نیز تا حد ممکن خودداری کنید.

16 - پول و وقت تان را محتاطانه تر خرج کنید.

17 - اعتماد طرف مقابل تان را جلب و خودتان نیز به او اعتماد کنید و همیشه مراقب این اعتماد باشید که ترمیم اش غیرممکن است.

18 - در بحث های زن و شوهری، حالت تهاجمی به خود نگیرید. سعی کنید مسائل را با مهربانی و عشق حل کنید. همسر شما دشمن شما نیست، بلکه همراه و همدل شماست.

19 - هر روز به او بگویید: «دوستت دارم» و نشانش دهید که چقدر برای شما جذاب است.

20 - از زندگی تان همین حالا لذت ببرید. زمان را برای گذشته و آینده نامعلوم تلف نکنید. از آن چه دارید نهایت لذت را ببرید، زندگی کوتاه تر از آن است که فکرش را بکنید.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل