10 نشانه ای که احتمالا همسرتان در حال خیانت به شما می باشد
در حقیقت، اکثر کسانی که خیانت می کنند، همیشه چند نشانه از خود بر جای می گذارند که می توانید از این نشانه ها بفهمید که آیا همسرتان در حال خیانت به شماست یا نه. در اینجا به چند مورد از این نشانه ها اشاره می کنیم.

10 نشانه خیانت همسر

چیز جالبی که در مورد خیانت وجود دارد، این می باشد که نمی دانید همسر شما چگونه به شما خیانت می کند. عشق می تواند مانع از خیانت شود، اما این بدان معنا نیست که بی خیال باشید و نشانه های هشدار در این مورد را جدی نگیرید.

بیشتر بدانید : چرا زنان به شوهرشان خیانت می کنند؟

تغییر متمایزی در این رابطه وجود دارد

تغییر متمایزی در این رابطه وجود دارد

به طور ناگهانی خیلی سرد و خشک می شود، اما اصرار دارد که نمی خواهد رابطه بین شما به هم بخورد. شاید قبلا فورا به تلفن اش پاسخ می داد، اما حالا در حضور شما ترجیح می دهد به تلفن خود پاسخ ندهد. یک تغییر آشکار در رفتار او، نشانه خوبی است تا بفهمید که چیز اشتباهی در حال رخ دادن است. اگر این علائم را در همسر خود مشاهده می کنید، می توانید نگران باشید.

سابقه اش خراب است

" وقتی کسی خیانت می کند، باز هم خیانت می کند". البته قبل از اینکه او را متهم به خیانت کنید، بهتر است کمی فکر کنید و تا مطمئن نشده اید، کاری نکنید.

خیلی مواظب گوشی همراهش است

خیلی مواظب گوشی همراهش است

لازم نیست مواظب همه کارهای او باشید، اما وقتی متوجه شدید که او تمام وقت مواظب گوشی خود است، باید نگران شوید. او چه چیزی را پنهان می کند؟ چرا در حضور شما به تلفن پاسخ نمی دهد؟

بیشتر بدانید : چرا مردان متاهل خیانت می کنند؟ بعد از خیانت، دوباره به او اعتماد کنم؟

او ساعت های زیادی را کار می کند، و این پول به جایی نمی رسد

این نشانه، یکی از نشانه های کلاسیک خیانت می باشد. اگر احساس می کنید که به اندازه کافی درآمد دارد، اما بازهم نمی تواند از عهده مخارج بربیاید، مطمئن باشید چیز اشتباهی در حال رخ دادن است. شاید بخشی از پول خود را صرف زن دیگری می کند.

او شما را به خیانت کردن متهم می کند

او شما را به خیانت کردن متهم می کند

وقتی کسی خودش خیانت می کند، احساس می کند که هیچ کس معصوم نیست و هر فردی در زندگی خیانت می کند، برای همین اولین کسی که به او شک می کند، خود شما هستید. اگر شما را به خیانت کردن متهم می کند، شاید نشانه این باشد که خودش در حال خیانت کردن است. به هر حال، حتی اگر خودش خیانت نمی کند و به شما تهمت خیانت می زند، ادامه این رابطه به هیچ وجه صحیح نمی باشد.

دوستان او با دلسوزی با شما رفتار می کنند

شاید باور کردنش برایتان سخت باشد، اما خیلی از مردان خیانت کردن را عملی زشت می دانند. اگر دوستان همسرتان رفتاری دلسوزانه با شما دارند، احتمالا آنها می دانند که همسرتان با فرد دیگری رابطه دارد.

اکثر دوستانش به زنانشان خیانت می کنند

اکثر دوستانش به زنانشان خیانت می کنند

بله این داستان واقعیت دارد، مردانی که دوستانشان به همسرانشان خیانت می کنند، به احتمال زیاد خودشان هم خیانت می کنند. وقتی متوجه شدید که دوستان همسرتان خیانت می کنند، بهتر است نگران شوید.

او شیک است

برخی بررسی ها نشان داده اند که مردانی که دارای شغل های مشهوری هستند، نسبت به مردانی که دارای شغل های مشهوری نیستند، کمتر به همسرانشان وفادار هستند. بنابراین، اگر همسر شما یک کارمند بانک است و یا یک بازیگر و یا یک موسیقی دان،  باید هشیار باشید.

وقتی از او می پرسید کجا بودی و یا دیشب را چه کار انجام می دادی، بدون دلیل از خود دفاع می کند و یا حتی عصبانی می شود

وقتی از او می پرسید کجا بودی و یا دیشب را چه کار انجام می دادی، بدون دلیل از خود دفاع می کند و یا حتی عصبانی می شود

اگر همسر شما به خاطر اینکه از او می پرسید کجا بودی عصبانی شود، احتمال اینکه با زن دیگری در ارتباط است، بیشتر است. خشم او نشان می دهد که او نمی خواهد شما از کارهای او سردربیاورید.

قبلا فردی راستگو بود اما حالا زیاد دروغ می گوید

دروغ گفتن در مورد چیزهای کوچک به این معنا خواهد بود که در مورد چیزهای بزرگ هم به راحتی دروغ خواهد گفت. اگر به نظر می رسد او چیزی را پنهان می کند، و یا متوجه شده اید که به طور دائم دروغ می گوید، به احتمال زیاد دروغ بزرگتری را به شما می گوید مثل خیانت!


بیشتر بدانید : شوهر من یک معشوقه دارد

بیشتر بدانید : این رفتارها به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند یا نه !!

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کدام مردان به همسرشان خیانت می کنند؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 7 رفتار زشتی که خیانت به همسر است!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : دلیل خیانت زن متاهل ایرانی به شوهرش چیست؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 8 دلیل که یک مرد به همسرش به راحتی خیانت می کند!!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ


SaveSaveSave