این دسته از پسران هیچ وقت با شما ازدواج نمی کنند!!
بعضی مردها اهل ازدواج نیستند! به همین سادگی. مهم نیست چقدر مهربان و دلسوز باشید، مهم نیست تا چه اندازه از راه و رسم تسخیر قلب آقایان باخبر باشید و مهم نیست چقدر زیبا یا موفق یا تحصیلکرده باشید.

پسردانی که هیچ وقت با شما ازدواج نمی کنند

بعضی از مردها میلی به ازدواج ندارند و بعضی‌هایشان هم به دلایل مختلف تصمیم به ازدواج می‌گیرند اما در میانه راه پشیمان می‌شوند و جا خالی می‌دهند. اگر نمی‌خواهید به دام چنین مردهایی بیفتید و به فرض متعهد کردن‌شان به خود، نمی‌خواهید چند ماه بعد از ازدواج مهر مجردی به پیشانی‌تان بخورد از این گروه مردها فاصله بگیرید.

از عشق قبلی رها نشده؟

بعضی مردها حساب عشق را از ازدواج جدا می‌کنند. آنهایی که از همسرشان جدا شده‌اند یا رابطه شکست‌خورده‌ای را در کارنامه دارند، ممکن است با ساختن یک فرشته خیالی از شریک قبلی‌شان، سند قلب‌شان را هیچ وقت به نام زن دیگری نزنند. تا زمانی که این مرد از گذشته‌اش دل نکند و به جز منطق، احساسش هم به این رابطه مهر تایید نزند، نمی‌توانید از حضورش در کنارتان مطمئن باشید. اگر این مرد خواستار ازدواج با شما باشد، تا زمانی می‌توانید به حضورش اطمینان کنید که ردی از آن زن در زندگی‌تان پیدا نشود. متاسفانه برخی مردها به این عشق‌های خیالی بیش از اندازه وفادارند.

از عشق می‌ترسد؟

پسرهایی که مادر خوب و حمایتگری نداشته‌اند، در بزرگسالی از عاشق شدن و اعتماد به زن‌ها می‌ترسند. آنها که همیشه شاهد اختلافات پدر و مادرشان بوده‌اند از تعهد بیزارند و با برخوردن به بحران‌های کوچک و قابل حل تصور می‌کنند رابطه‌شان از دست رفته است. بعضی پسرها هم از اینکه تنهایی، پول، برنامه‌ها و خلاصه زندگی‌شان را با کسی به اشتراک بگذارند می‌ترسند و به شریک زندگی‌شان به عنوان یک مهاجم که می‌خواهد خلوت و دارایی‌هایش را از او بگیرد، نگاه می‌کنند.
این پسران به ازدواج به چشم معامله‌ای نگاه می‌کنند که باید برنده آن باشند و با گرفتن امتیازهای بسیار، سند زندگی خود را به نام همسرشان بزنند. اگر چنین مردی در مقابل‌تان است، راه زیادی تا وارد شدن به یک رابطه سرشار از تعهد و اطمینان دارید.

دنبال سیندرلا می‌گردد؟

آقای خواستگار در خانه ده‌ها نفر را زده و بعد از نپسندیدن دخترشان به خواستگاری شما آمده؟ از اینکه چنین فرد سختگیری از شما خوشش آمده خوشحال نباشید، چرا که بعید است رابطه او با شما هم به سرانجام برسد. مردهای کمال‌گرایی که به دنبال یک زن خاص و استنثایی هستند، به دختران یکی پس از دیگری پیشنهاد ازدواج می‌دهند اما با دیدن رفتارهای به ظاهر بی‌اهمیت از این دخترها در جریان رابطه از پیشنهادشان پشیمان می‌شوند و دختر کامل‌تری را جست‌وجو می‌کنند. چنین مردهایی هیچ‌وقت راضی نمی‌شوند و همیشه به دنبال یک گزینه بهتر می‌گردند.
حتی اگر این مرد به ازدواج با شما تن دهد، باز هم نمی‌توانید به عاقبت این زندگی خوش‌بین باشید، چراکه بعد از گذشت چند ماه یا چند سال، ممکن است تصور کند که شما به اندازه کافی کامل، بی‌عیب و نقص نیستید و به دنبال زنی دیگر برای پر کردن خلاهایی که در شما می‌بیند، بگردد.

زیادی پدر است؟

اگر مردی که به انتظار خواستگاری‌اش نشسته‌اید، همسرش را از دست داده و مشغول پرورش فرزندش است مراقب باشید! مردهایی که زیادی پدر هستند و تمام زندگی‌شان را وقف فرزندشان می‌کنند، بعید است برای خواستگاری پا پیش بگذارند و فکر آوردن زن دیگری به خانه‌شان را بکنند. البته همیشه بچه‌ها مانع ازدواج پدرشان نیستند. گاهی مردها از فرزندشان به عنوان سپر استفاده می‌کنند و برای فرار از قبول دوباره مسئولیت، پشت او قایم می‌شوند.
اگر این مرد به شما وعده ازدواج داده اما در رابطه‌تان همیشه نیازها و خواسته‌های فرزندش را مقدم می‌داند، مراقب باشید! رفتار او نشان می‌دهد که شما هرگز به بانوی اول زندگی‌اش تبدیل نمی‌شوید.

زیادی مامانی است؟

ظاهرش می‌گوید مرد شده اما هنوز بدون اطلاع مادرش قدم برنمی‌دارد؟ حتی رنگ لباسش را با راهنمایی مادرش انتخاب می‌کند و مثل یک آژانس تمام‌مدت در خدمت اوست؟ درست است که رابطه مثبت و خوب با مادر به بلوغ مردها کمک می‌کند اما وابستگی شدید و بیمارگونه به هر یک از والدین، بلای زندگی مشترک است. چنین مردی بعید است با شما پای سفره عقد بنشیند چراکه هر تصمیمی را باید از فیلتر عقیده مادرش عبور دهد و اگر این زن میلی به وارد شدن شما به خانواده‌شان نداشته باشد، ازدواجی هم در کار نخواهد بود.
شاید شانس با شما یار باشد و به دل مادرش بنشینید اما باور کنید سایه این زن همیشه بر زندگی‌تان سنگینی خواهد کرد. وابستگی مردها به مادرشان نه‌تنها بعد از ازدواج کمتر نمی‌شود بلکه می‌تواند زندگی را به میدان دعواهای تمام‌نشدنی تبدیل کند.

عشق رفیق است؟

ممکن است در آستانه 40 سالگی باشد اما مثل 25 ساله‌ها رفتار ‌کند، در مهمانی‌های جوان‌ترها شركت کند، هر شب را با دوستانش بگذراند، در میان رفقایش به ندرت زن و شوهرها دیده ‌شوند و تمام فکر و ذکرش رسیدگی به ظاهر و حاضر شدن در مهمانی‌های مجردی باشد چنین مردی حتی اگر به شما ابراز عشق کند، باز هم بعید است که به عشقش لباس عمل بپوشاند و با شما به خانه بخت برود. این مردها در روابطی محاصره شده‌اند که خیال وارد شدن به دنیای بزرگسال‌ها و قبول مسئولیت‌های یک زندگی جدی را از سرشان بیرون می‌کند.
چنین مردی شاید آرزوی بودن در کنار شما را مطرح کند و با وجود نه شنیدن از زبان شما برای آغاز ارتباط اصرار و تلاش کند اما بعید است که مرد زندگی‌تان شود و از این دنیای رنگارنگ و شلوغ به‌خاطر شما فاصله بگیرد.قبل از خوشحال شدن از پیشنهاد ازدواجش چشم‌های‌تان را باز کنید.

عاشق مسابقه است؟

برای جلب توجه شما به هر دری می‌زند اما به محض اینکه فاصله‌تان را با او کم می‌کنید، از شما دور می‌شود؟ مراقب باشید این مرد عاشق‌پیشه، تنها به‌خاطر بردن در مسابقه به این رابطه اصرار نکند. بعضی مردها تا زمانی به شما توجه می‌کنند که با بی‌تفاوتی و سردی از کنارشان می‌گذرید. آنها تا زمانی که قلب شما را به تسخیر دربیاورند مهربان و رمانتیک هستند اما به محض اینکه دل‌تان را به دست آوردند، از شما فاصله می‌گیرند و مثل یک بازنده شما را به دنبال خود می‌کشانند.
بودن در کنار چنین مردی به یک بازی تمام‌نشدنی شبیه است. شما نمی‌توانید با خیال راحت به او و احساساتش تکیه کنید. قطعا رابطه‌ای که با چنین سیاستی شروع شود و راه ابراز احساسات را بر شما ببندد، عاقبت خوشی نخواهد داشت.

خودشیفته است؟

رابطه شما با یک مرد خودشیفته تا زمانی آرام و کم‌تنش است که او را تحسین کنید. چنین مردی عاشق صحبت کردن در مورد خودش است. در رابطه با او مدام باید به دنبال تامین علایقش باشید و اغلب برای جلب رضایت شما و توجه به علایق‌تان هیچ فرصتی ندارد. او معمولا با افراد کوچک‌تر از خود یا کسانی که عاشق توانایی‌هایش هستند وارد رابطه می‌شود تا بی‌وقفه ستایش شود. این مرد بویی از عشق نبرده بلکه به دنبال یک طرفدار همیشگی و پر و پا قرص است.
بهتر است به محض دیدن چنین مردی، از او خداحافظی کنید و با بی‌توجهی از کنارش بگذرید. چنین مردی به دنبال ازدواج با شما نیست، چراکه دیر یا زود دستش برای‌تان رو می‌شود و با دیدن بی‌توجهی شما سراغ فرد دیگری می‌رود تا برایش دست بزند و هورا بکشد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net