رفتارهای مردانه ای که زنان را از آنها متنفر می کند!!
در این مطلب چند رفتار مردانه که زنان از آنها بدشان می‌آید را برای‌تان می‌گوییم. اگر شما هم می خواهید همسرتان از شما متنفر نشود این رفتارها را ترک کنید.

رفتارهای بد مردان از نظر زنان

انحصاری کردن ریموت کنترل تلویزیون

تماشای تلویزیون با هم می‌تواند برای یک زن، بینهایت رومانتیک یا فوق‌العاده آزار دهنده باشد که بستگی به این دارد که آقا کنترل تلویزیون را فقط در دست خودش بگیرد یا در اختیار همسرش هم بگذارد. انحصاری کردن ریموت کنترل تلویزیون یک عادت مردانه است که بیشتر زنان از آن بدشان می‌آید. درست همانطور که زن، گزارش‌های ورزشی خسته کننده را که ظاهرا هرگز تمام نمی‌شوند یا فیلم‌های اکشن و پُر سروصدا و خشن را تحمل می‌کند، انتظار دارد همسرش هم با او یک فیلم کمدی – رمانتیک تماشا کند و موهایش را نوازش کند!

بیشتر بدانید : مردان به این 7 دلیل هر زنی را ترک می کنند!!

کاملا غیر رمانتیک بودن و ابراز نکردن احساسات

یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که زن را ناراحت می‌کند، یکی از بی‌خطرترین و حساس‌ترین جنبه‌های یک رابطه‌ است. وقتی مرد، رمانتیک بودن را کاملا فراموش می‌کند و اهمیتی برایش قائل نیست، همسرش را به شدت آرزده می‌کند. زنها توقع ندارند همسرشان مانند نوجوان‌های عاشق رفتار کند اما ابراز مکرر عشق و احساسات به صورت بوسه، یک آغوش ناگهانی و گرم، دادن یک شاخه گل بدون هیچ مناسبتی و یا تحسین زیبایی و ظاهر او، خواسته‌های بجای یک زن هستند.

فقط به وقت نیاز، شنونده‌ خوبی بودن

اینکه مردها فقط زمانی یک شنوند‌ه‌ خوب و فعال می‌شوند که نیاز دارند، مورد نفرت خانم‌هاست. وقتی در مکالمات و گفتگوها، مرد به طور آشکار موضوعاتی را که دوست دارد بشنود جدا می‌کند و فقط در مواقعی خاص یک شنونده‌ی خوب است، زن را می‌رنجاند. مثلا وقتی موضوع صحبت، تکنولوژی و اتومبیل و ... است، مرد مکالمه‌‌ای کاملا فعال و پُر جنب و جوش دارد و زمانی که زن صحبت از مدل جدید موهایش می‌کند، مرد در خاموشی مطلق فرو می‌رود، برای زن واقعا ناخوشایند است.

در نظر نگرفتن شرایط و احساسات زن در روابط جنسی

اگر مرد بعد از یک روز سخت و پُر تنشی که زن پشت سر گذاشته از او توقع برقرار کردن رابطه‌ی جنسی داشته باشد یا انتظار داشته باشد با وجود بگومگوهای مکرر و فرسوده کننده‌ای که با هم دارند، زن به رابطه‌ی جنسی تمایل نشان بدهد، فکر و وجود او را پُر از نفرت و بیزاری خواهد کرد. زنها، زندگی جنسی‌شان را با زندگی روزمره‌ی خود ارتباط می‌دهند. تمایل جنسی زن مستقیما تحت تاثیر اتفاقاتی است که در خانه و محل کارش روی می‌دهد و برای همین انتظار دارد همسرش برای برانگیخته کردن او تلاش کند، نه اینکه بدون در نظر گرفتن شرایط و پیشنوازی، فقط نیاز خودش را در نظر بگیرد.

تداوم ارتباط با عشق گذشته

مردی که همچنان با عشق سابق خود در ارتباط است همسرش را از خودش بیزار می‌کند. یک زن هر چقدر هم که اعتماد بنفس داشته باشد و در رابطه‌ی خود و همسرش احساس امنیت و اطمینان کند، باز هم نسبت به عشق گذشته‌ی شوهرش یا همسر سابق او حس حسادت دارد. آیا دلش برای عشق سابقش تنگ شده؟ آیا ممکن است هنوز هم احساسی به او داشته باشد؟ آیا خاطراتی با او دارد که بهتر از رابطه‌ی کنونی ماست؟ این سوال‌ها مشغله‌های آزاردهنده‌ای هستند که اگر مرد به ارتباط با همسر سابقش ادامه بدهد، ذهن زن را تسخیر خواهند کرد و باعث رنجش و فرسودگی او خواهند شد.

چشم چرانی کردن

وقتی مرد به زنان دیگر خیره می‌شود، زن واقعا دل آزرده می‌شود، چون در هر حالتی که باشد، یک توهین مستقیم به زن است. مردها معمولا این ویژگی‌شان را تقصیر ژنتیک‌ و ذات‌شان می‌اندازند و این نگاه کردن‌ها را بی‌منظور و عادی جلوه می‌دهند، اما زنان هم دلیل پشت این رفتار را به خوبی می‌دانند. یک زن برای مردی که در روبرویی با یک زن یا دختر جذاب، چشم‌هایش را به او نمی‌دوزد، احترام و ارزش بسیار زیادی قائل است.

شلختگی و بهم ریختن خانه

یکی از علت‌های شایع جر و بحث‌ها بین زوج‌ها، شلختگی مرد در خانه است. بی‌نظم و شلخته بودن مرد، توهین مستقیم به زن است زیرا تلاش‌های او در حفظ تمیزی و نظم خانه نادیده گرفته می‌شود. مردی که همچنان با عشق سابق خود در ارتباط است همسرش را از خودش بیزار می‌کند‎

بی‌علاقگی نسبت به کارها و علاقه مندی‌های زن

وقتی یک خانم از همسرش می‌خواهد برای خریدن کفش با او همراهی کند و مرد با بی‌حوصلگی و بی‌علاقگی رو برمی‌گرداند، باعث دلگیری و رنجش زن می‌شود. یک زن دوست دارد درست همانطور که خودش نسبت به علاقه مندی‌های همسرش اهمیت می‌دهد، او نیز به فعالیت‌های مورد علاقه‌ی زن، اهمیت بدهد. نادیده گرفتن کارهای مورد علاقه‌ی زن باعث می‌شود او احساس کند مورد بی‌عدالتی قرار گرفته.

افراط در بدنسازی و اندام اغراق آمیز

مردی که تناسب اندامش را حفظ می‌کند و حتی بعد از ازدواج هم سعی می‌کند با ورزش و تغذیه‌ی مناسب، سالم و متناسب باشد، واقعا مورد تحسین همسرش قرار می‌گیرد، چه به طور مرتب باشگاه برود و چه در خانه روی تردمیل ورزش کند یا تمرینات هوازی در خانه انجام بدهد. حتی این زن می‌تواند از اندام متناسب و عضلانی همسرش انگیزه بگیرد و خودش هم وزن ایده‌آلش را حفظ کند و اندامی جذاب داشته باشد. اما اگر مرد زیاده روی کند و از راههای گوناگون اندامی مبالغه آمیز پیدا کند، این منبع انگیزه می‌تواند به منبعی از نفرت تبدیل شود، مگر اینکه در زمینه‌ی بدنسازی یا فیتنس یک حرفه‌ای باشد. یک زن هیچ دلیل منطقی برای صرف هزینه‌های سنگین جهت مکمل‌های ورزشی، رژیم‌های احمقانه و صرف اوقات فراغت در باشگاه برای شبیه یک هیولا شدن نمی‌بیند!

غرور بیش از حد در رابطه

زنان دوست دارند وقتی با همسرشان هستند او غرورش را کنار بگذارد زیرا فضای شخصی زن، جایی برای غرور بیجای همسرش ندارد. گاهی مردها نمی‌توانند این را درک کنند که نیازی نیست در رفتارشان با زنان، مثل زمانی که با همکاران و دوستان‌شان هستند، آنقدر مردانه و غرورآمیز باشند. یک خانم واقعا دوست دارد غرور متعادل و جذاب همسرش را ببیند اما اصلا انتظار ندارد او در رابطه‌شان همان اندازه مغرور باشد که در مقابل دیگران است.

نفرت نشان دادن نسبت به مسائل بهداشتی زنانه

یک زن دوست دارد همسرش نسبت به تمام مسائل بهداشتی زنانه‌اش مانند سیکل ماهیانه، پذیرا باشد. بیشتر مردها معمولا نسبت به هر چیزی که مربوط به اینجور مسائل می‌‌شود کاملا خود را کنار می‌کشند. یک زن وقتی که همسرش صورت خود را اصلاح می‌کند، چندشش نمی‌شود و بد نگاه نمی‌کند، پس چرا وقتی یک زن پاهایش را شِیو می‌کند، همسرش باید چهره در هم بکشد و برایش ناخوشایند باشد؟!

تمام روز تعطیل را روی کاناپه لم دادن

روزهای تعطیل به خودی خود اکثرا خسته کننده هستند. وقتی مرد در این روزها فقط روی کاناپه لم می‌دهد و تلویزیون تماشا می‌کند و گِیم بازی می‌کند و خوراکی می‌خورد، برای زن اصلا خوشایند نیست. زنها دوست دارند همسرشان بتواند یک تعادل مناسب بین استراحت و انجام کارهای مفرح در روزهای آخر هفته برقرار کند.

آروغ زدن و ...

وقتی یک مرد در حضور همسرش با صدای بلند آروغ می‌زند یا صداهایی اینچنینی ایجاد می‌کند، همسرش را واقعا بیزار می‌کند، چون این یک رفتار نابهنجار و نخراشیده است! احساس صمیمیت و راحتی نباید مورد سوء استفاده قرار بگیرد. یک زوج که مدتهاست با هم هستند ممکن است یک یا نهایتا دو بار طی سالها چنین چیزی برای‌‌شان پیش بیاید، اما واقعا فقط همین یک یا دو بار باید باشد!

مقایسه کردن همسر با این دو نفر: مادر و عشق گذشته

مردی که همسر خود را با مادرش یا با عشق گذشته‌اش مقایسه می‌کند باعث می‌شود همسرش احساس بی‌ارزش بودن بکند. مقایسه کردن، احساس حقارت به زن می‌دهد و فکر می‌کند مهمترین زن در زندگی همسرش نیست. این اتفاق در بیشتر موارد زمانی روی می‌دهد که مرد دست پخت همسرش را با دست پخت مادرش و یا عادت یا رفتاری از همسرش را با ویژگی‌های عشق گذشته‌اش مقایسه می‌کند. بیشتر این مقایسه‌ها ممکن است بدون منظور باشند یا به علت عصبانیت گفته شوند اما در هر صورت آسیبی که به زن وارد می‌کنند جدی است.

توجه وسواس گونه به اتومبیل و ...

مردها ممکن است تمایل و علاقه‌شان به اتومبیل و موبایل و ... تا حدی باشد که یک سرگمی تبدیل به وسواسی اعصاب خردکن شود و زندگی را تحت تاثیر قرار
دهد. مثلا مردی که عادت کرده مدام با موتورسیکلتش ور برود ممکن است هر ثانیه از وقت آزادش را در گاراژ سپری کند! این سرگرمی افراطی او می‌تواند صدها یا هزارها دلار را هدر بدهد و همسرش هم از اینکه ببیند رابطه‌شان همیشه در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد متنفر است.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : این رفتارهای زنانه هر مردی را جذب می کند!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 9 رفتار غلط خانم ها که روی اعصاب مردان است!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این رفتارها به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند یا نه !!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رازهایی زنانه که مردان باید بدانند


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamatnews.com