الان وقت آن است که آتش عشقتان را بار دیگر روشن کنید و به یاد همسرتان بیاورید که چرا با او ازدواج کرده اید و دلایل او برای ازدواج با شما چه بوده است.
 

10 گام برای اینکه بهترین شوهر باشید:

الان وقت آن است که آتش عشقتان را بار دیگر روشن کنید و به یاد همسرتان بیاورید که چرا با او ازدواج کرده اید و دلایل او برای ازدواج با شما چه بوده است. ازدواج شما هم برای اینکه زنده بماند احتیاج به تغذیه دارد. در اینجا 10 راه برای اینکه بهترین شوهر سال شوید آورده ایم.

1.نسبت به آن چیزی که همسرتان به آن احساساتی است علاقه نشان دهید.

برای کسانیکه خشک و خشن هستند این کار سخت است. اگر کسی به چیزهایی که ما علاقه نداریم علاقه داشته باشد به نظر ما احمقانه است. این کار ساده ای نیست اما علاقه نشان دادن به چیزی که او دوست دارد بسیار او را خوشحال می سازد و این نشان می‌دهد که به او و احساساتش اهمیت می‌دهید.

2.خواباندن بچه ها در تختشان:

اجازه دهیدحداقل یک بار در هفته او آزاد باشد و شما بچه ها را در تخت بگذارید. او هم نیاز دارد که هنگام خواب حمام گرمی بگیرد، مطالعه کند و ایمیل هایش را چک کند و حداقل یک شب بچه ها را فراموش کند، این کار همسرتان را به شدت شگفت زده خواهد کرد و از لحاظ رتبه بندی برای او، بین خرید جواهرات ارزان قیمت و سفر با هواپیما در آخر هفته قرار دارد.

3.عذر خواهی را یاد بگیرید.

این کار از آسانترین و سخت ترین کارهاست! ازدواج مانند دوی ماراتن است، باید همیشه سرعتمان را کنترل کنیم، اگر کنترل از دست ما خارج شود خشم بر ما چیره می شود و کارهایی خواهیم کرد که بعد پشیمان خواهیم شد. هنگامیکه اشتباه از شما بوده است، بهترین کار این است که بلند شوید و از او معذرت خواهی کنید. باور کنید این کار شما را شگفت زده خواهد کرد که چقدر زود آتش مشاجره احمقانه شما را خاموش خواهد کرد، آن طور که شما حتی فکرش را هم نمی‌کنید.

4. از همسرتان برای تحمل کردن شما تشکر کنید.

شروع نکنید لیستی از عیبهایتان را به او بگویید و یا کارهای اشتباهی که نباید می‌کردید و انجام دادید را برای او بگویید و از او تشکر کنید که شما را تحمل می‌کند. نه! فقط از او برای تمام صبر و تحمل هایش در برابر شما تشکر کنید و اجازه دهید که او درباره این موضوع فکر کند. نباید او فکر کندکه شما آسانترین شخص در دنیا بوده اید که با او زندگی می کند.

5.مراقب پاکیزگی خود باشید.

مراقب خوراک شبانه و تخمه های جلوی تلویزیون باشید. قرار دادن ظروف کثیف در سینک یک چیز است و شستن آنها چیز دیگر. اگر برای مدتی درخانه تنها بودید، اجازه ندهید بوی غذاهای مانده و کنسرو لوبیای شما همه جا را پر کند. لیوانهای روی پیشخوان را هم بشویید. مطمئن باشید او از اینکه خانه تمیز و مرتب است لذت خواهد برد.

6. زمانی را برای خودتان دو نفر اختصاص دهید.

حداقل یک بار در ماه او را توسط سپردن بچه ها به مادر یا نزدیکانتان و سفارش پیتزا برای آنها و رفتن شما به بیرون از منزل شگفت زده کنید. نیازی به رزرو صندلی در بهترین رستوران نیست. نیت شما از این کار برای او اهمیت دارد، خوردن یک همبرگر هم در کنار شما به تنهایی و بدون سر و صدای بچه ها برای او لذت بخش خواهد بود.

7.همیشه آراسته باشید.

هنگامیکه همراه او به بیرون از خانه می‌روید مایه خجالت او نباشید. گوشها و بینی و گردنتان را از موهای زاید پاکیزه کنید، این موارد جزو نبایدها برای شما می باشند. او تنها نمی خواهد رفتار شما دوستانش را شگفت زده کند بلکه نظر دوستانش درباره ظاهر شما هم برایش بسیار اهمیت دارد.

8.وقتهایی هم تنها باشید.

این مورد یکی از ضرورتها می‌باشد. همراه دوستانتان به یک مسافرت کوتاه بروید مدتی را دور از مسؤلیتهایتان باشید شما هم نیاز دارید گاهی باطریهایتان را شارژ کنید، این کار باعث می‌شود شما شاد و سرزنده شوید.

9.رسیدگی به امور اقوامتان.

به همسرتان کمک کنید انتظارات خانواده شما را برآورده کند. از او نخواهید که به خانواده تان اطلاع دهد که آنها نمی‌توانند برای دیدن نوه هایشان در عید امسال بیایند. تلفن را بردارید و خودتان این کار را بکنید. این قبیل کارها می‌تواند برای همسرتان بسیار سخت باشد.

10.تربیت خود را حفظ کنید.

به خاطر داشته باشید او همسرتان است، یکی از رفقای شما نیست. در طی شام آروغ نزنید یا ذرت های بو داده را در هنگام دیدن فیلم در دهان خود نچپانید. کارهایی که در قرار عشقی خودتان بد می دانستید تا الان هم بد می‌باشند. تلاشتان را ادامه بدهید و او را تحت تأثیر خود قرار دهید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا آتش عشقتان زنده بماند و بجنگید که اشتیاق و علاقه شدید در بین شما از بین نرود. مکانهای جدید و عاشقانه را برای خوردن شام یا دیدن پیدا کنید، شاد باشید و بخندید و او را مطمئن کنید که او چقدر برای شما اهمیت دارد.
 
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :

همسر ایده آل از نظر جوانان ایرانی


همسر ايده آل شما؟؟


راههای اسرار آميز برای يافتن مرد ايده آل


چرا در چشم شوهرم یک همسر ایده آل نیستم؟


چگونه برای شوهرمان یک زن استثنایی باشیم؟