پسر مورد علاقه ام چگونه به ازدواج وادار کنم؟
اگر شما هم به تازگی با پسری آشنا شده اید که تمام صلاحیت های یک مرد زندگی را دارد با روس های زیر می توانید او را محک بزنید و مشتاق برای ازدواج اش کنید.

پسر مورد علاقه ام را چگونه برای ازدواج مشتاق کنم؟

در محیط کار یا دانشگاه با فردی آشنا شده اید که حرف هایی درباره ازدواج میان تان رد و بدل شده است. همدیگر را دوست دارید و فکر می کنید می توانید درباره آینده با هم برنامه ریزی کنید اما مشکل اینجاست که او پا پیش نمی گذارد. چه باید بکنید تا زودتر تکلیف تان یک سره شود؟

در مورد رابطه تان قاطع باشید

بگویید که در دوران طلایی عمرتان هستید و باید برای آینده خود تصمیم بگیرید. اگر شرایط مساعدی دارد و قصدش جدی است، رابطه تان را رسمی کند. اگر دلیل و توجیه آورد یا سعی کرد شما را قانع کند که مدتی دیگر صبر کنید تا شرایطش مساعد شود، به او بگویید که هر زمان شرایط مساعد شد، دوباره می تواند جلو بیاید. نگذارید این رابطه شما را معلق نگه دارد.

 

موضوع رابطه تان با او را با خانواده در میان بگذارید

اگر او دست دست می کند، موضوع را با خانواده در میان بگذارید و به پسر هم بگویید که خانواده تان در جریان قرار گرفته اند و مایلند بدانند هدف این رابطه چیست. در چنین شرایطی، عکس العمل طبیعی این است که پسر موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد و برای مشخص شدن تکلیفتان اقدامی کند.

او می تواند با خانواده شما صحبت کرده و بگوید برای مهیا کردن شرایط ازدواج (سربازی، شغل، تامین مایحتاج، جلب رضایت خانواده و...) چه کارهایی خواهد کرد و چه زمانی نیاز دارد. در آن صورت توافق کردن با خانواده دو طرف درباره این مسایل، ادامه رابطه شما را مشخص می کند. اما اگر پسر همچنان موضوع رابطه شما را معلق نگه داشت یا وجود شما را از خانواده خودش پنهان کرد، بدانید که سرانجامی نخواهد داشت. بهتر است، قاطعانه و با حفظ شان و احترام خودتان از رابطه بیرون بیایید. بله، درد دارد، غم و اندوه و حسرت و افسردگی سراغتان می آید. اما تحمل این اندوه روزی تمام می شود و این بسیار بهتر از آن است که سال ها در رابطه بی سرانجامی بمانید که فرصت های دیگر ازدواج و خوشبخت شدن را از شما می گیرد.

 

اشتباهات نابخشودنی در رابطه های قبل از ازدواج

برخی دختران ممکن است به عنوان راه چاره برای بیرون آمدن از این تعلیق، تن به کارهایی بدهند که اتفاقا دردسرساز شده و احتمال سر گرفتن ازدواج را کمتر می کند.

 

خوبی بی حد و مرز در رابطه های عشقی

آنقدر خوبی نكنید كه به خاطر نگرفتن بازخورد مناسب، نسبت به ادامه دادن آن رویه دلسرد شوید. زمانی كه بی حد و مرز خوبی كردن در رابطه را شروع می كنید، توقعی برایتان به وجود می آید که در صورت پاسخ نگرفتن، باعث دلخوری، احساس شکست و باخت در شما، و در نهایت تنش و دعوا میان شما و نامزدتان می شود. همچنین در ادامه راه انرژی تان تمام می شود و نه تنها به خودتان بلكه به او و رابطه ای كه ساخته اید هم صدمه می زنید.

 

تسلیم رابطه جنسی نشوید

اولین اصلی كه باید در رابطه تان به آن پایبند باشید، احترام است به خود و طرف مقابل است نه صمیمیت. از نزدیک شدن به صورت فیزیکی  به شدت خودداری کنید. مطمئن باشید با برقراری رابطه جنسی (در هر سطحی) و ارتباط فیزیکی، نمی توانید او را وادار به ازدواج با خود کنید.

 

عصبانیت و سرزنش

به او پرخاش نکنید که چرا به خواستگاری تان نمی آید. اگر شرایطش مساعد نیست یا خانواده اش موافق نیستند، نشان می دهد آمادگی ازدواج با شما را ندارد. شان و جایگاه خود را حفظ کنید و رابطه را تمام کنید. فرصت های دیگر زندگی تان را از دست ندهید و روی خواستگارانی که شرایط مساعدتری دارند فکر کنید. دوستش دارید؟ درک تان می کنیم. اما برای آنکه دوست داشتن، به ازدواج برسد مقدماتی لازم است که پسر مورد علاقه شما تا بدست آوردن آنها فاصله دارد. یا این رابطه را به کل قطع کرده و به زندگی طبیعی خود برگردید یا این که با او قطع رابطه کنید و با احترام بگویید هر زمان به شرایط مناسب رسیدی، درباره ازدواج صحبت می کنیم.

فقط یادتان باشد که اگر خانواده او با ازدواج شما مخالف بوده اند و سنگ مقابل پایتان انداخته اند، او الزاما نباید در این مورد پاسخگو باشد. شاید او نتوانسته باشد نقش واسطه میان شما و خانواده اش را خوب بازی كند اما اشتباهات دیگران به او مربوط نیست و نباید به خاطرشان سرزنش شود.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : tebyan.net