میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود بلکه...

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پودر میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم. 
 
 میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.  اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشودکه متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم.
 
در اینجا برای دوست عزیزی که می خواهد بینی باریک و بلند خود را با آرایش زیباتر کند راهکاری ساده و در نوع خود کمی حرفه ای ارائه خواهیم داد :
 
اولین قدم همانطور که در سوال داغ قبلی مطرح شد تهیه ی دو رنگ تیره و روشن نزدیک به پوست برای سایه روشن کردن و پوشاندن معایب است. سپس بعد از اینکه با ضد آفتاب و روی آن هم کمی کرم پودر همیشگی خود پوستتان را یکدست و صاف کردید و روی تمام جوشها و لکه ها را خوب پوشاندید نوک بینی را تیره تر از بقیه ی نقاط کرده و قسمتهای دیگر آن را کمی روشنتر کنید البته نه آنچنان که مرزی مشخص از نوک تا بالای بینی بیفتد بلکه با گذاشتن و برداشتن پد یا همان ابر و برس مخصوص  مرز و فاصله ها را از بین ببرید .
 
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.

 هر دوشنبه با یک سوال داغ با ما همراه باشید
 
 
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب داغ پیشنهادی:
اگر بینی پهن دارید اینطور آرایش کنید !!
یک آرایش شیک !
ادغام چند سایه ی متضاد برای میکاپی زیبا! (تصویر مرحله به مرحله)
سال 90 اینطور سایه بزنید!!
سایه ای برای چشمهای بسیار درشت و برجسته!