حتما دقت کرده اید که درست زمانی که دچار استرس می شوید و یا آرامش فکری شما به هم می ریزد همزمان پوستتان نیز شادابی خود را از دست داده و گاهی حتی جوش هم می زند...
 
چرا زمان استرس و نگرانیها پوست نیز شادابی خود را از دست می دهد؟
 
 حتما دقت کرده اید که درست زمانی که دچار استرس می شوید و یا آرامش فکری شما به هم می ریزد همزمان پوستتان نیز شادابی خود را از دست داده و گاهی حتی جوش هم می زند.
 
فصل امتحانات و یا زمان درگیری های فکری و دل مشغولیها ممکن است از پوستتان غافل شوید و این درست زمانی است که آسیبهای جدی به پوست وارد می شود.
حتی اگر فکرتان چنان مشغول است که به خود می گویید اصلا فرصت رسیدگی به پوستم را ندارم باید بدانید که توجه به آرامش پوست می تواند در آرامش فکری و روحی شما در همان بحران ذهنی کمک کند.
 
 استفاده از یک ماسک مناسب درزمان نگرانیهای شما با خنک کردن و آبرسانی به اندازه در حفظ روحیه ی مثبت برای شما موثر خواهد بود.
ماسک پیشنهادی ما برای انواع پوستها مناسب بوده و استفاده ی هفته ای دوبار در حالت عادی نیز بسیار برای شادابی و تقویت پوست مفید است:
 
مواد لازم:
 
ماست                                      یک قاشق غذاخوری
خیار رنده شده ریز                     یک قاشق مرباخوری                    
شیر                                          یک قاشق مراخوری
سفیداب روی                             یک قاشق چایخوری
 
مواد را با هم مخلوط کرده و به آرامی روی پوست بخوابانید و ترجیحا خوابیده و چشمانتان را ببندید و با آرامش تا خشک شدن کامل آن روی پوست صبر کنید سپس با آب سرد و خنک بشویید.
 
 این ماسک نه تنها تقویت کننده ی خوبی برای پوست است بلکه تمیز کننده ی قوی نیز برای منافذ پوست آقایان است و مثل یک اسکراب عمل می کند .
 
هر دوشنبه با یک  سوال داغ با ما همراه باشید
 
 
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب داغ پیشنهادی: 
3 نکته ی مهم و موثر برای زیبایی پوست خانمهای 40 ساله !
پنج گزينه گياهی برای مقابله با خشكی پوست( همراه با دستورالعمل)
رژیم غذایی 3 روزه ،مبارزه با چین‌وچروک‌های پوست !!
زیبایی معمولی و روز مره ی خود را متحول کنید!
بیشترین تاثیر، کمترین تلاش تا زیبا شدن !