درمان ریزش موی تان را با 3 روش عالی شروع کنید
ریزش مو علت های مختلفی دارد. برخی از علت ها درونی هستند و نیاز به درمان متخصص و پزشک دارند. علت های بیرونی را می توانید با روش هایی درمان کنید. در این مقاله 3 راه برای تقویت موهای تان و جلوگیری از ریزش موهای تان معرفی کرده ایم.

3 تقویت کننده برای درمان ریزش مو

ریزش زیاد موها دلایل متعددی دارد که مهمترین و شاخص ترین آنها عدم آرامش و عصبی بودن است که با بی خوابی یا کم خوابی های متوالی همراه می باشد و زمانی که این مشکل از درون بدن تان و اساسی توسط پزشک متخصص و تغذیه مناسب برطرف شد می توانید با تقویت پوسته خارجی سر و موهای تان، مشکل ریزش موی تان را در مدت زمانی که باید به آن اختصاص داد حل کنید. برای درمان ریزش موی تان می توانید از دستور زیر استفاده کنید، به این ترتیب که برای موهای خشک و شکننده از ویتامینه ی بوناول و برای موهای چرب از ویتامینه ی هارکور به مدت یک الی دو ماه و هفته ای یک بار طبق دستور استفاده کنید.

روشی دیگر برای جلوگیری از ریزش موی تان استفاده از آب برنج است .برای این کار از آب برنج آبکش شده ای که کاملا جوش خورده تا به لعاب بیفتد استفاده کنید. بعد از سرد شدن آب برنج آن را مانند یک ماسک بر روی موها با کلاه پلاستیکی و در بخار حمام به مدت 10 دقیقه بر روی سرتان بگذارید و سپس آبکشی کنید. با این روش بین دو الی سه ماه استفاده مرتب و با صبر وحوصله به نتیجه  مطلوب خواهید رسید.

 

 

 

تهیه شده توسط خانم زهرا پهلوان زاده
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ