کاورابرو یکی از اقلام آرایشی است که هنگام میکاپ و آرایش چشم و ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین کار آن پوشاندن عیوب و تمیز نشان دادن اطراف ابرو و زیر چشم برای شروع آرایش است...
کاور ابرو یکی از اقلام آرایشی است که هنگام میکاپ و آرایش چشم و ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین کار آن پوشاندن عیوب و تمیزنشان دادن اطراف ابرو و زیر چشم برای شروع آرایش است .
کاور ابروها را در انواع رنگ پوستها و در اکثر لوازم آرایشیها می توان یافت و بر اساس نزدیکی به رنگ پوست انتخاب کرد .
چه کسانی و چطور از کاور ابرو استفاده می کنند ؟
 
1-بیشترین کسانی که امروزه از کاور ابرو استفاده می کنند خانمهایی هستند که ابروهایشان را برای چندمین بار تاتو کرده و جای پاک شدگی آنها در اطراف ابرو باقی مانده و همانطور که می دانید این پاک شدگی توسط تاتو حتی با لیزر هم قطعا و کاملا برطرف نخواهد شد بنابر این تنها کاری که این افراد می کنند می توانند برای برطرف کردن این مشکل کمی از کاور ابرو را که معمولا مثل رژلب و مدادهای پیچی رلی بوده را روی خطوط به جا مانده از تاتو زده و خوب آن را با نوک انگشت پخش کنید تا کاملا یکدست و همرنگ پوست در آید .این کار را حتی زمانی که نمی خواهید آرایش کنید نیز برای تمیزی ابرو و دیده نشدن خطوط اضافه ی آن نیز می توانید انجام دهید .
اگر گیاهی و ضد آب آن را تهیه کنید به راحتی تا پایان شب و قبل از شستشوی صورت بر روی پوست باقی خواهد ماند.
 
2- خانمها و دختر خانمهایی هم که ابروهایی طبیعی دارند هنگام میکاپ و آرایش برای تمیزتر شدن کار چشم و ابرو از آن استفاده می کنند بدین صورت که پس از زدن کرم پودر و آماده شدن پوست برای آرایش،  کمی از آن را درست زیر ابرو و پشت پلک زده تا هم دوام و ماندگاری میکاپ چشم بیشتر شود و هم اطراف ابرو کاملا تمیز و زیبا به نظر آید.
 
 
 
 
 3- پسران و آقایانی هم که به هر دلیلی جای بخیه و شکستگی در بالا  یا اطراف ابرو و چشمانشان دیده خواهد شد برای رفع آن می توانند از کاور ابرو استفاده نمایند.
 
روشهای مرتب کردن ابرو مخصوص دختران جوان!
روش صحیح مرتب بودن ابرو در آقایان !!
مدلهای زیبا ی ابرو مناسب دختران و خانمها(تصویری)
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما : زهرا پهلوان زاده