چین و چروک پیشانی تا را با روغن زیتون و مرکبات محو کنید
چین و چروک های پیشانی یکی از نکات منفی در زیبایی صورت و چهره است. برای خلاص شدن از چین و چروک های پیشانی تان از روش های زیر استفاده کنید.

چگونه چین و چروک پیشانی مان را از بین ببریم؟

با دیدن چین و چروک روی پیشانی‌تان جا نخورید و ناراحت نشوید. راه‌های فراوانی برای از بین بردن چین و چروک های روی پیشانی و بخشیدن جوانی به چهره وجود دارند. در اینجا چند نمونه را به شما معرفی می‌کنیم:

از بین بردن چین وچروک روی پیشانی با سبک زندگی درست

عادت اخم کردن را از سرتان بیندازید و لبخند را جایگزینش کنید. خواب کافی داشته باشید و خود را زیر فشار استرس‌ها له نکنید. به تغذیه توجه کنید و همواره مصرف میوه و سبزی را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

 

از بین بردن چین و چروک روی پیشانی با ماساژ روغن زیتون

هر روز ده دقیقه پیشانی‌تان را با روغن زیتون در جهت بالا پایین ماساژ دهید. برای دریافت نتیجه بهتر، کمی روغن نارگیل هم به آن بیفزایید.

 

با آب مرکبات چین و چروک پیشانی تان را از بین ببرید

مرکبات مثل پرتقال و لیمو سرشار از ویتامین C و E هستند و به لطافت و جوانی پوست کمک می‌کنند. آب آنها را بگیرید، پنبه را آغشته به آنها کنید و روی پیشانی‌تان بمالید یا این‌که پالپ مرکبات را بر روی پیشانی‌تان قرار دهید.

 

روغن بذرکتان بهترین گزینه برای رهایی از چروک‌های پیشانی

هر شب پیش از خواب حدود دو تا سه قاشق غذاخوری از آن را روی چروک‌ها بمالید تا در مدت زمانی کوتاه از نتایج فوق‌العاده‌اش شگفت‌زده شوید. در صورتی که روغن بذرکتان در دسترس ندارید، از روغن کرچک استفاده کنید.

 

با ژل آلوئه‌ورا و سفیده تخم‌مرغ با چین و چروک پیشانی تان خداحافظی کنید

هر دو حاوی ویتامین E هستند که به ویتامین جوانی معروف است. آنها را با هم مخلوط کنید تا شکل خمیر پیدا کند و آن را روی پیشانی‌تان بمالید. پس از گذشت یک ربع ساعت پیشانی‌تان را با آب گرم بشویید تا به بهترین نتیجه برسید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : چهاردیواری جام جم