اگر موهایی پرپشت و حجیم می خواهید، بخوانید!!
داشتن موهایی پرپشت و حجیم آرزوی هر دخترخانم جوانی است. اگر شما هم به دنبال داشتن موهایی پرپشت و زیبا هستید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید.

چگونه موهایی پرپشت و حجیم داشته باشم؟

موهای كم حجم و نازكتان را دوست ندارید؟ گیسوان بلند و پرپشت آرزوی شماست؟ پس به سراغ ویتامین B بروید ،کمبود  این ویتامین باعث نازک شدن تارهای مو و کم پشتی موها می شود.

همه داشتن موهایی پرپشت و درخشنده به عنوان عنصری در زیبایی اهمیت می دهند و اگر چه افراد اغلب نکات بهداشتی را رعایت می کنند همچنان موهایی شکننده و کم پشت دارند. با مصرف برخی از مواد غذایی سرشار از ویتامین b,c می توان علاوه بر پرپشت کردن و درخشان شدن موها شفاف و صاف داشته باشیم کمبود ویتامین B یکی از عمده ترین وسایلی است که موجب نازک شدن تارهای مو و کم پشتی موها می شود و مصرف سویا،‌ موز، حبوبات، تخم مرغ منبع خوبی برای این ویتامین هستند و حتی ماساژ مو با این خوراکی ها سبب افزایش حجم موهامی شود.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تقویت و پرپشت کردن مو با 5 ماسک طبیعی و خانگی !!

 

بررسی ها نشان می دهند مصرف اندازه این ویتامین از شکسته شدن و خورد شدنموها جلوگیری می کند و ید موجود در این مواد غذایی  باعث رشد و درخشان شدن موها می شود. نتایج مطالعات نشان می دهند برای افزایش حجم موهایتان کافی است در حمام به کمک تخم مرغ و ماساژ ۱ دقیقه ای آن با پوست سر و سپس شست و شو با آب سرد از فواید آن بهره مند شوید و در هفته تنها مجاز به ۱ بار استفاده از  تخم مرغ طبیعی در حمام هستند زیرا مصرف زیادی آن باعث خشک و شکننده شدن موها می شود.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : hidoctor.ir