این روشهای طبیعی رشد موهایتان را چند برابر می کنند!!!
 بالا بردن رشد مو و تقویت مو با محصولات شیمیایی ممکن است خطراتی برای بدن شما داشته باشد. برای افزایش رشد موهای تان به جای استفاده از روش های شیمیایی، این روش های طبیعی را به کار ببرید.

رشد موهای تان با این روش ها چند برابر کنید!!!

فرض کنید در حال تماشای سریال محبوب خود از تلویزیون هستید و یک وقفه ایجاد شده است. درحالیکه کانال ها را بی هدف عوض می کنید، چشمتان به یک شبکه می افتد که در حال تبلیغ محصولی است که باعث محکم شدن و رشد موها می شود. شما نگاهی به  موهای مدل ها کرده و آن را با موی خود مقایسه می کنید. سوالتان این است: آیا این محصول واقعا معجزه می کند؟ چشمانتان را می بندید و موهایی را تصور می کردید که رویای زمان کودکی تان بوده است. اگر چه این تبلیغات تلویزیونی معجزه ای در کار ندارند، اما شاید بتوانید با برخی از روش های طبیعی باعث رشد سریع موهایتان شوید. حداقل فایده استفاده از این روش ها این است که مثل خریدن محصولات گران قیمت ناامیدی و هدر رفتن پول دیگر در کار نیست. حالا چند روش را بهتان پیشنهاد می کنیم تا بتوانید به صورت طبیعی باعث رشد سریع تر موهایتان شوید:

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان،آنها را شانه بزنید

شما هم حتما به خاطر اینکه مادربزرگ ها روزی صد بار ازتان می خواستند موهایتان را شانه کنید خسته می شدید. اگر چه به نظرمان این کار بی فایده می آمد، اما باید بدانید شانه زدن موها باعث درخشان شدن و خوش حالت تر شدنشان می شود. علاوه بر این این کار یک ماساژ عالی برای مو و فولیکل مو محسوب می شود. پس از برس با دانه های نرم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. شما می توانید زمان شستن و آبکشی کردن موها با ماساژ کف سر پیاز مو را تقویت کنید. ماساژ دادن هم باعث آرامش ذهن و جسم می شود و هم باعث رشد سریع و تقویت موها می شود.

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان، زیاد آرایشگاه نروید

اگر از جمله افرادی هستید که زیاد به آرایشگاه رفته و از موهایتان هم زیاد مراقبت نمی کنید پس باید قید رشد زیاد موهایتان را بزنید. سشوار کشیدن، فر کردن، صاف کردن و دیگر آرایش های مخصوص مو باعث از بین رفتن و صدمه دیدن موها می شود. و سپس استفاده از محصولات مو بعد از این آرایش ها باعث بدتر شدن ظاهر و سلامت موها می شود. اگر نمی توانید از آرایشگاه رفتن صرف نظر کنید، حداقل  در هفته دو بار به موهایتان استراحت بدهید تا موهایتان فرصتی برای رشد و ترمیم داشته باشند.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 6 خوراکی مفید برای رشد مو

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان، زیاد موهایتان را نشویید

اگر عادت دارید هر روز موهایتان را بشویید، پس واقعا وقت این رسیده که به موهایتان استراحت بدهید. چرا که استفاده روزانه از شامپو باعث صدمه دیدن موها می شود. با این کار نه تنها موهایتان خشک تر می شود، بلکه خیلی سریع تر موهایتان می ریزد. پس هم خشکی موها و هم ضعیف بودنشان مانع رشد سریع آنها می شوند.

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان، به بدنتان آب زیاد برسانید

درست همان طور که بدنتان نیازمند آب است که بتواند خوب کار کند، موها نیز همین طور هستند. با آب خوردن زیاد روزانه موهایتان نیز لطیف و آبرسانی می شوند.  آب زیاد سم  ها را شسته و بیرون می برد و علاوه بر داشتن یک پوست سالم شفاف و روشن، کمک می کند موها سریع تر رشد کنند. پس این کار ساده را انجام دهید و ببینید موها چقدر سالم و قوی شده و بدن حس خوبی خواهد داشت.

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان، از برنامه غذایی سالم پیروی کنید

در نظر گرفتن یک برنامه غذایی روزانه متعادل و سرشار از مواد مغذی نه تنها برای داشتن بدن قوی خوب است، بلکه لازمه داشتن موهای سالم نیز هست. موهای خشک و شل نتیجه رژیم غذایی ضعیف است. با وجود رژیم غذایی نامناسب موها به تدریج درخشندگی اش را از دست داده و رشدش نیز کند می شود. پس یک رژیم غذایی متعادل شامل پروتئین ها، کربوهیدارت ها، ویتامین ها و سبزیجات سبز داشته باشید. همچنین شکر و چربی ها را برنامه غذایی خود حذف کنید تا موهایی سالم و زیبا داشته باشید.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تقویت مو با 5 روش طبیعی

 

برای زیاد کردن رشد موهای تان، مرتب موهایتان را کوتاه کنید

با کوتاه کردن انتهای موها به صورت منظم از شر موخوره و موهای آسیب دیده خلاص می شوید. کوتاه کردن انتهای مو یکی از بهترین روش ها برای تحریک  کردن رشد طبیعی موهایتان است. به جای امتحان کردن مدل های کوتاهی مختلف فقط انتهای موها را با قیچی کوتاه کرده و بهشان شکل دهید. با راحت شدن از شر موخوره ها و موهای آسیب دیده باعث می شوید موها نیز سریع تر رشد کنند.
این روش های طبیعی را امتحان کنید تا موهایتان سریع تر رشد کند، واقعا از نتیجه کار شگفت زده می شوید. بدن و موها را تغذیه و قوی کنید تا موهای قوی تر، پرپشت تر، بلندتر، و خوش حالت تر و ضخیم تر داشته باشید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : ileev.com