پر پشت کردن مژه با چند روش خانگی
اگر از ریزش مژه هایتان یا کوتاهی و کم پشتی آن ناراحت هستید، ما در این مطلب روشی خانگی و ارزان قیمت را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با استفاده از آن مژه های طبیعی بلند و پر و چشمانی زیباتر داشته باشید. 

روش های پرپشت کردن مژه با چند روش خانگی

پرشدن مژه‌ها یعنی چند برابر شدن زیبایی چشم‎ها، پس استفاده از روشی مطمئن و اصولی برای این منظور اهمیت دارد. استفاده از روش‎های ثابت شده در طب سنتی و طب مدرن در بخش زیبایی و درمان بهترین توصیه برای افرادی است که در انتخاب روش‌های درمانی حساسیت به خرج می‌دهند. تقریبا نیمی از خانم‌ها در جست وجوی راه‎حلی برای پرشدن مژه هایشان هستند، راه حلی بدون عارضه و تضمینی که نسخه‌های طبیعی این بخش می‌تواند جزئی از آن‌ها باشد. برای این منظور و رسیدن به این هدف فقط کافی است به مدت 2 تا 3 هفته از یکی از این روش‌ها استفاده کنید تا در طول، حجم و رنگ مژه‌ها تغییر ایجاد شود.

 

ترکیب روغن بادام و روغن‌های گیاهی برای پرشدن مژه‌ها

روغن بادام، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کنید و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنید، به مدت پنج ثانیه نگه دارید. این کار را چهار تا پنج بار قبل از خواب تکرار کنید.

 

پرپشت کردن مژه ها با وازلین

وازلین را به آرامی به مدت دو تا سه دقیقه به مژه ها بمالید. رطوبت وازلین باعث می شود پوسته های روی پلک ها کم شود. وازلین باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه ها  می شود.

 

پرپشت کردن مژه ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا

ترکیب کپسول ویتامین E و آلوئه ورا یکی دیگر از نسخه هایی است که برای پرپشت شدن مژه ها تجویز می شود. کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کنید و با گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک می کند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها می شود.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : irannaz.com