ضد آفتاب طبیعی، این روغن پرخاصیت را جایگزین ضد آفتاب شیمیایی کنید!
 ضد آفتاب یکی از کرم هایی است که باید در چهار فصل سال به خصوص فصل بهار و تابستان از آن استفاده کنید. اما ما در این مقاله به شما یک روغن طبیعی را معرفی می کنیم که می تواند یک ضد آفتاب طبیعی باشد

3 خاصیت روغن نارگیل برای پوست و مو، ضد آفتاب طبیعی تا نرم کننده مو

روغن نارگیل می تواند به عنوان تمیز کننده طبیعی پوست صورت، کرم مرطوب کننده و یک ضد آفتاب طبیعی عمل و بیماری های پوستی را درمان کند.

روغن نارگیل، یک کرم ضد آفتاب طبیعی

آیا می دانید روغن نارگیل حاوی SPF حدود 5-7 است؟ اگر چه شما نباید از آن برای مدت طولانی در زیر نور خورشید استفاده کنید، ولی برای پیاده روی کوتاه مدت یا بیرون رفتن، بسیار مناسب است.

روغن نارگیل، لوسیون بدن

به بدن خود لوسیون و کره طبیعی بزنید! آن چه نیاز دارید روغن نارگیل، روغن های خوشبو کننده و یک میکسر دستی یا میکسر الکتریکی است. مواد را ترکیب و آن ها را برای 5 دقیقه مخلوط کنید تا آماده شود. حالا کره بدن خود را ساخته اید که به پوست شما آب رسانی می کند و آن راصاف و سالم نگه می دارد. 

روغن نارگیل، نرم کننده طبیعی مو

دو قسمت از روغن نارگیل و یک قسمت از روغن جوجو با  را در یک کاسه ترکیب کنید. آن ها را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و محکم ببندید. بگذارید 5-3 دقیقه بماند و در آخر با آب سرد بشویید.این مرطوب کننده مطبوع باعث می شود که موهایتان نرم و ابریشمی شود و همچنین به دلیل رطوبت موجود در روغن، باعث از بین رفتن وزی مو می شود!


اگر می خواهید بیشتر بدانید : این ضد آفتاب ها طبیعی هستند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این ضد آفتاب طبیعی آشنا شوید !

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کرم ضد آفتاب رنگی بخریم یا بدون رنگ؟



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com