رازهای مراقبت از پوست که متخصصان پوست هرگز به شما نمی گویند!
در مبحث مراقبت از پوست رازهایی برای جوان ماندن تان وجود دارد که هیچ متخصص پوستی آن را به شما نمی گویند. در این مقاله این رازها را به شما می گوییم.

راز‌هایی که متخصصین پوست به شما نمی‌گویند

هر چقدر هم به متخصص پوست مراجعه کنید، باز هم نکاتی کلیدی برای جوان ماندن وجود دارد که از زبان آنها نمی شنوید. این ها مواردی وابسته به سبک زندگی شما هستند که در جوان به نظر رسیدن تان تاثیر به سزایی دارند.

در باشگاه زیاده روی نکنید

آن یک ساعتی که روی تردمیل تمرین می‌کنید به سلامت شما کمک می‌کند اما شما را جوانتر نخواهد کرد. افراد ورزشکارتر و لاغرتری که بالای 40 سال سن دارند معمولا مسن‌تر از افرادی که اندام متناسب‌ ندارند به نظر می‌رسند زیرا چربی کمتری زیر پوست خود دارند.

وقتی پشت فرمان هستید مراقب آسیب نور خورشید باشید

خیلی از افراد به دلیل رانندگی، سمت چپ صورت‌شان دچار آفتاب سوختگی می‌شود. پنجره ماشین را دودی کنید، ضد آفتاب بزنید و از سایه بان استفاده کنید.

محصولات مراقبت از پوست خود را زود به زود تغییر ندهید

بیشتر افراد محصولات مراقبت از پوست را زود به زود عوض می‌کنند. 21 روز طول می‌کشد تا سلول پوست ساخته شده و اپیدرمیس ایجاد شود. پس اگر مصرف یک محصول ضد چین و چروک جدیدی را شروع کرده‌اید، دست کم چهار هفته به آن فرصت بدهید تا کارش را انجام دهد.

ممکن است به جای لیفت فقط به یک وکس صورت نیاز داشته باشید

خیلی از افراد به دلیل اخمو به نظر رسیدن و ریزش پوست صورت برای لیفت اقدام می‌کنند. اما بیشتر اوقات فقط یک وکس صورت کافیست. فقط 15 دقیقه طول می‌کشد تا زیباتر شوید!

در استفاده از ضد آفتاب خسیس نباشید

ضد آفتاب هایی را انتخاب کنید که حاوی زینک یا دی اکسید تیتانیوم هستند و کاملا پوست خود را با آن بپوشانید، عینک آفتابی هم بزنید تا پوست دور چشمهای‌تان چروک نخورد.

محصولات مراقبت از پوستی که در داروخانه‌ها موجودند قابل اعتمادند

کرمهای ضد چین و چروک موجود در داروخانه‌ها را امتحان کنید. این محصولات دارای ترکیبات فعالی هستند و می‌توانند به اندازه‌ی محصولاتی که دهها برابر گرانتر هستند موثر باشند.

یک کرم خوب و مناسب می‌تواند نتیجه‌ای مانند عمل جراحی داشته باشد

بله درست است شما می‌توانید عمل لیفت پلک را انجام دهید اما باور کنید خیلی از محصولات باکیفیت و مناسب مانند سرم‌های سفت کننده که در داروخانه‌ها موجودند نیز می‌توانند همان نتیجه را داشته باشند. این نتایج موقتند اما برای کاهش خطوط و پف کردگیها مفیدند.

صورت‌تان را ریلکس نگه دارید

اگر عادت دارید مدام اخم کنید یا حالت عصبانی به خود بگیرید، خیلی زود میان ابروهای‌تان خط خواهد افتاد و زیبایی صورت‌تان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : راه های مراقبت از پوست و اشتباهات رایجی که نمی دانستید!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ترفندهای مراقبت از پوست برای خانم های 20 تا 30 سال

اگر می خواهید بیشتر بدانید : توصیه هایی برای مراقبت از پوست خشک


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل