اگر مى خواهيد بدانيد بهترين رژيم غذايى چه خصوصياتى دارد و مايل به استفاده از رژيم خاصى هستيد با ما همراه شويد :
 

1.بهترین رژیم آن است كه بر یك برنامه بلند مدت استوار باشد و در كل كیفیت زندگی را تغییر دهد برای مثال عادات غذایی سالم را به مرور زمان جایگزین عادات اشتباه بكند و نهادینه شود.

2.یك برنامه فعالیت منظم .تعداد كمی از مردم وزن از دست رفته را با ورزش ثابت نگاه میدارند . باشگاه‌‌ها محیط خوبی برای شروع فعالیت منظم ورزشی است .

3.از غذاهای خاص رژیمی اجتناب كنید .این غذاها معولا همه مواد مورد نیاز بدن را ندارند و بر پایه سرعت تنظیم شده اند و رژیم‌‌های سرعتی به همان سرعت هم بازگشت دارد .

4.رژیمی كه متعادل باشد ودر آن تعادل مواد مغذی رعایت شده بااشد ، و همه مواد هرم تغذیه را شامل شود . همه متخصصان در این امر متفق القولند از جمله متخصصان UDSA كه به این امر اذعان دارند.

5. بهترین رژیم‌‌ها ساده ترین آنهاست. از رژیم‌‌های نامانوس اجتناب كنید تكنیك‌‌های نو وروش‌‌های دور از ذهن را بكار نبرید .بیاد داشته باشید اصیل‌‌ها ماندنی تر است.

6. از رژیم‌‌هایی كه به نظر خوب میآیند و شما از كمیت وكیفیت آن خبر ندارید دوری كنید.

7. از رژیم‌‌هایی كه امید شما را مایوس می‌‌كند دور كنید .

8. از رژیم‌‌هایی كه در طی جنگ‌‌های تبلیغاتی فروخته می‌‌شود اجتناب كنید.

9.وقتی یك رژیم اصولی را آغاز میكنید بدانید بهترین رژیم همان است كه به شما همه راه را نشان دهد هم نقاط سهل وهم نقاط آسان و بدانید كه این راهی است كه باید طی كنید ولو طولانی.

10.از رژیم‌‌هایی كه به شما یك سری عكس از قبل وبعد از رژیم افراد نشان میدهد دوری كنید چراكه ممكن است این افراد در طول رژیم فعالیت ورزشی هم داشته باشند.

11.از رژیم‌‌هایی كه قرصی هستند اجناب كنید .

12.از رژیم‌‌هایی كه با محصولات خاص تكامل پیدا می‌‌كند و منوط به استفاده از محصولات خاص آن شركتها یا شركای آنها است اجتناب كنيد.

13. از رژیم‌‌هایی كه غرور شما را تحریك می‌‌كند اجتناب كنید .

14. بهترین رژیم رژیمی است كه  حقیقتا آن بخش نافرمان وجودتان را به فرمان كند و بر روح شما تاثیر بگذارد چرا كه هرانچه اینچنین نكند اثرش را هم زود از دست می‌‌دهد.
 
تهيه و ترجمه:گروه سبك زندگى سيمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصى سيمرغ
 
 
مطالب پيشنهادى:
 دوستی مفید برای رژیم های لاغری؟!
 برای افزایش وزن و فرار از لاغری چه کنیم
 تنظیم یک برنامه چربی سوزی موفق
 نقش چشم‌ها در دریافت کالری!!