این مقدار شاید به نظر زیاد برسد اما شما می توانید این مقدار كالری را در طول یك ماه با استفاده از یك سری وعده‌های ساده و ملایم و ورزش سبك آن را از دست بدهید ..
 

2250گرم  تقریبا معادل 17500كالری است .این مقدار كالری را باید از مقدار وعده غذای روزانه خود بزنید یا فعالیت خود را طوری بالا ببرید كه این مقدار كالری را بسوزانید .این مقدار كالری شاید به نظر زیاد برسد اما شما می توانید این مقدار كالری را در طول یك ماه با استفاده از یك سری وعده‌های ساده و ملایم و ورزش سبك آن را از دست بدهید .

حالا چطور اين كار را انجام دهيد:

1.روزانه به جای شیر 3% چربی شیر بدون چربى استفاده كنید .با این كا شما 2400 كالری را حذف می‌كنید.

2.روزانه یك ساندویچ اوپن بخورید منظور از اوپن یعنی نان طرف دیگر ساندویچ را بردارید برای ساندویچ‌هایی كه با نان ساندویچی درست میشود.البته به مقدار مواد چیزی اضافه نكنید ،‌ همان مواد سابق را برای ساندویچ استفاده كنید با این كار شما 3000 كالری را حذف می كنید .

3.پانزده  دقیقه پیاده روی را به هر بهانه ای به برنامه روزانه اضافه كنید مخصوصا میان روز .با این كار شما 2200كالری را حذف می كنید .

4. مقدار مصرف شكلات خود را كاهش دهید نصف فنجان شكلات داغ را بنوشید و همراه با آن شیر بدون چربی استفاده كنید .به جای 2 تا ساندویچ صبحانه شكلاتی و یك لیوان پر شیر از یك سانویچ ویك لیوان شیر بی چربی استفاده كنید با این كار شما 3300كالری را حذف خواهید كرد.

5. به كسی پول ندهید برف‌های شما را پارو كند . این كار شاید نیم ساعت از وقت شما را بگیرد و یا داوطلب برای به گردش بردن سالمندان شوید آن هم یك بار در هفته و با این كار اول به خود كمك كنید و 900 كالری را حذف كنید .

6. به جای سیب زمینی سرخ كرده 3 روز در هفته همراه با ناهار شما میتوانید از سیب زمینی پخته شده با اندكی نمك و فلفل استفاده كنید البته مقدار آن را افزایش ندهید.و با این كار 1900 كالری را حذف كنید.

7. از پله استفاده كنید و منتظر آسانسور نباشید .بدانید كه 5 دقیقه اضافی كه شما براى بالا رفتن صرف مى كنيد، 1100كالری شما را حذف می‌كند.

8.ورزش‌های سبكی را كه از تلوزیون پخش می‌شود سه بار در هفته انجام دهید این حركات سبك حكم 30 دقیقه ورزش را دارد و در طی این كار شما 2700 كالری حذف می‌كنید .

مجموع این كالری‌های از دست رفته 17500 كالری می‌شود . البته همه این مقادیر تقریبی است .  قبل از انجام این روند و تمرین‌های ورزشی آن با پزشك خود مشورت كنید .
 
 
تهيه وترجمه: گروه سبك زندگى سيمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصى سيمرغ
 
مطالب پيشنهادى:
تنظیم یک برنامه چربی سوزی موفق
آیا اندام من متناسب است؟
نقش چشم‌ها در دریافت کالری!!
برای لاغرماندن چه بخوریم؟
 برای افزایش وزن و فرار از لاغری چه کنیم