این دمنوش معطر اندام تان را زیبا و چربی های بدنتان را آب می کند!!
از بین بردن چربی های بدن یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به تناسب اندام است. در این مقاله یک دمنوش معطر را به شما معرفی می کنیم که می تواند چربی های بدن تان را آب و اشتهای تان را کم کند.

از بین بردن چربی های بدن با دمنوش گل سرخ

 یک متخصص تغذیه گفت: نوشیدن گل سرخ سوری سبب سوختن چربی بدن در اطراف کمر و ران شده و اشتها را از بین می برد. حسین بسکی متخصص تغذیه با اشاره به خواص گل محمدی اظهار داشت: فلانوئیدها و ترپن‌های موجود در گلبرگ‌های این گل خوشبو برای درمان افسردگی مفید بوده و به عملکرد قلبی و عروقی و باز شدن رگه های شریانی کمک بزرگی می کند.

وی ادامه داد: دمنوش این گیاه و حتی نوشیدنی گل محمدی آرام بخش و خواب آور بوده و افرادی که دچار دیابت هستند با نوشیدن آن می توانند قند خود را به حالت نرمال نگه دارند.

این متخصص در خصوص خواص دیگر گل محمدی گفت: این گیاه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و ضد بیماری ایدز است و به خاطر اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در ریشه این گیاه معطر به رشد دندریت هایسلول های عصبی کمک می‌کند.

بسکی یاد آور شد: گلاب این گل برای ایجاد تعادل هورمونی بسیار موثر است ناراحتی‌های گوش، و دمنوش این گیاه معطر سبب تقویت دستگاه گوارشی شده و عوارض پوستی مانند چین و چروک و جوش را از بین می برد.

وی تاکید کرد: این گیاه برای استحکام استخوان ها سودمند بوده و از پوکی استخوان و آسیب دیدگی آن جلو گیری می کند و با خوردن این گیاه سرخ سوری اشتها را کاهش داده و چربی اطراف ران و کمر را می سوزاند.

این متخصص عنوان کرد: از این گیاه در قدیم برای کاهش تب و التیام زخم ها استفاده می کردند و به نوعی ضد عفونی کننده طبیعی محسوب می شود.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir