لاغری با این چای دروغ است!!!
برای لاغر شدن و کاهش وزن روش های بسیاری وجود دارد. در حدود چند سالی است که بیشتر شرکت های تهیه و توزیع چای تبلیغات بسیاری برای لاغری با چای سبز ارائه می دهند. اما می خواهیم بدانیم با چای سبز واقعا لاغر می شویم یا نه؟

لاغری با چای سبز، دروغ یا واقعیت؟

یک متخصص طب سنتی گفت : از نظر علمی مقاله ای مبنی بر اینکه چای سبز قابلیت کاهش وزن و لاغری را داشته ،وجود ندارد.

محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی گفت: چای سبز و سیاه هر دو از برگ های چای تهیه شده که از نظر رنگ ، نوع، روش تهیه و خواص درمانی با هم متفاوت هستند،چای سبز قابض و باعث کاهش فشار خون می شود ولی خواص درمانی از جمله جلوگیری از ریزش مو و و نقش آن برروی پوست و ... وجود نداشته و این تصوری است که به اشتباه بین افراد رواج پیدا کرده.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری

 

مینایی در خصوص نقش چای سبز بر لاغری اظهار داشت: از نظر علمی مقاله ای مبنی بر اینکه چای سبز قابلیت کاهش وزن و لاغری را داشته ،به اثبات نرسیده و چای هایی که در بازار وجود دارد صرفا جنبه ی فروش و تبلیغاتی داشته و هیچ نقشی در کاهش وزن ندارد.

وی ابراز داشت : چای سبز و سیاه هر دو باعث کاهش استرس و آرامش بخش اعصاب است وبه علت اینکه ژنوم افراد ایرانی نسبت به چای سبز آگاهی ندارد ، مصرف آن باعث اختلال در عملکرد سیستم بدن افراد ایرانی می شود در صورتیکه مردمان آسیای شرقی مثل چین به علت استفاده ی مداوم از آن ،بسیار برای آنها مفید و مشکلی را به وجود نمی آورد .

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن، این بار با سریع ترین و بهترین روش!!

 

وی در پایان اظهار داشت: دمنوش با ترکیبات بارهنگ ، خاکشیر و نبات در کنترل اضافه وزن و لاغری نقش موثری داشته و همچنین بارهنگ بهترین دارو برای عملکرد مناسب لوله ی گوارشی است .

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir