کاهش وزن با رژیم لاغری مخصوص ستاره های خوش اندام هالیوودی!
ستاره های هالیوودی همیشه در نظر شما خوش اندام، زیبا و متناسب هستند. با ما همراه شوید تا با رژیم لاغری آنها آشنا شده و وزن تان را کم کنید.

رژیم لاغری ستاره های معروف هالیوود

اگر شما هم به دنبال بهترین رژیم های غذایی هستید، به رژیم های ستاره های هالیوود که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

 

رژیم لاغری بیانسه

رژیم لاغری بیانسه

رژیم غذایی که بیانسه برای کاهش وزن خود در سریال «دختران رویایی» به کار گرفت، مدتی توجه رسانه های زیادی را به خود جلب کرد. رژیم غذایی او شامل آب لیمو، آب، شربت افرا و فلفل قرمز بود. او پس از این رژیم نیز انواع گوشت ها را از رژیم خود حذف کرد و گیاهخواری را در پیش گرفت.

 

 

رژیم لاغری گوئینت پالترو

رژیم لاغری گوئینت پالترو

گوئینت پالترو هیچ وقت حقایق زندگی و مسائل مربوط به سلامت اش را از دیگران پنهان نکرد. او به دلیل آلرژی و مشکلات معده ای که دارد، تمام مواد غذایی حاوی گلوتن، لبنیات و گوشت قرمز را از رژیم غذایی خود حذف کرد. او این رژیم را به مدت 21 روز ادامه داد و در نتیجه به هدف ایده آل خود رسید. مسلما برای زیبایی باید زحمت کشید، غیر از این است؟

 

 

رژیم لاغری میراندا کر

رژیم لاغری میراندا کر

آیا مشکلی است که روغن نارگیل قادر به حل کردن آن نباشد؟ این سوپر مدل پیشنهاد می کند که یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل تصفیه نشده را هر روز به وعده های غذایی خود اضافه کنید تا سرعت متابولیسم بدن تان را افزایش دهد.

 

 

رژیم لاغری کریستینا آگیلرا

رژیم لاغری کریستینا آگیلرا

مسلما یکی از بهترین رژیم های غذایی مربوط به کریستینا آگیلراست. او رژیم غذایی 7 رنگ را انتخاب کرد به این صورت که موظف است هر روز تنها 7 غذا با 7 رنگ مختلف مصرف کند: سفید، قرمز، سبز، نارنجی، بنفش و زرد و...

 

 

رژیم لاغری مگان فاکس

رژیم لاغری مگان فاکس

وقتی صحبت از رژیم های غذایی می شود، مگان فکس در شجاعت اول است. این ستاره هر روز صبح یک لیوان سرکه سیب می خورد. حال منظور ما را از  شجاعت فهمیدید؟ بو و طعم سرکه سیب...

 

 

رژیم لاغری ناتالی پورتمن

رژیم لاغری ناتالی پورتمن

حتما برای شما هم جالب است که بدانید بالرین ها چه رژیم غذایی دنبال می کنند. او برای بازی در فیلم «قو سیاه» تنها با مصرف بادام و هویچ توانست 20 پوند وزن کم کند.

 

 

رژیم لاغری مدونا

رژیم لاغری مدونا

با نگاهی به مدونا، به خوبی می توان تشخیص داد که او به خاطر رژیم غذایی مناسب اش انقدر جوان تر از سن اش نشان می دهد. رژیم غذایی او شامل سبزیجات، از جمله انواع جلبک های دریایی است که مقدار زیادی فیبر دارند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل