چربی سوزی بدن تان را با طب سنتی چند برابر کنید
چربی سوزی یکی از بهترین روش ها برای لاغر شدن و کاهش وزن است، بنابراین بالا بردن چربی سوزی می تواند کمک بسیاری به لاغر شدن تان کند. یکی از روش ها برای بالا بردن چربی سوزی، استفاده از توصیه های طب سنتی است.

بالا بردن چربی سوزی با طب سنتی

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: تنظیم خواب، رعایت نحوه صحیح غذا خوردن و مصرف سالاد و سبزی سبب نابودی توده های چربی بدن می شود. حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی بیان کرد : امروزه چاقی از بزرگترین مشکلات جوامع پیشرفته محسوب می شود و افراد همواره در جستجوی سریع ترین و کم عارضه ترین روش های مبارزه با چاقی هستند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی علل چاقی گام مهمی در درمان آن است، اظهار داشت: عوامل متعددی مانند خواب روزانه، خوب نجویدن غذا، نوشیدن آب و نوشابه بین و پس از صرف غذا، مصرف غذاهای آماده، سنگین و دیر هضم در بروز چاقی دخالت دارند.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی با عنوان اینکه مصرف روغن های جامد و مایع در پیدایش چاقی تاثیر چشمگیری دارند؛ یادآور شد: استفاده از روغن هایی مانند دنبه و زیتون نیز نقش موثری در چربی سوزی دارند.

عظمایی افزود: مصرف میوه و سبزی نیز که حاوی چربی های مضر نیستند و حجم زیادی از فضای معده را اشغال می کنند، سبب چربی سوزی می شوند همچنین استفاده از سالاد فاقد سس، نقش موثری در کاهش وزن ایفا می کند.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با 14 روش چربی سوزی تان را افزایش دهید

 

وی ابراز کرد: مصرف سالادی شامل خیار، گوجه فرنگی، سیب زرد، جعفری، ساقه کرفس، لبو، هویج فرنگی، کلم پیچ و چند عدد مویز همراه با لیموترش یا سرکه سیب، سبب پاکسازی و لاغری می شود که منبع غنی از ویتامین، کلسیم، آهن و املاح معدنی است.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه مصرف گیاهانی مانند چای سبز و شوید نیز تاثیر بسزایی در چربی سوزی دارند، تصریح کرد: به دلیل طبیعت سرد چای سبز برای جلوگیری از بروز عوارضی مانند لرزش دست، نوشیدن آن همراه با دارچین توصیه می شود.

عظمایی گفت: افراد باید از مصرف خودسرانه داروهای گیاهی لاغری خودداری و زیر نظر متخصص طب سنتی اقدام به استفاده از این داروها کنند که زنان باردار و شیرده نیز باید از استفاده از هرگونه داروی لاغری اجتناب کنند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : yjc.ir