چگونه برای روز عروسی ام لاغر شوم؟
لاغر شدن برای روز عروسی یکی از سخت ترین کارهای عروس خانم ها نزدیک روز عروسی شان است. با ما همراه شوید تا بدانید راحت ترین روش لاغر شدن برای روز عروسی چیست؟

چگونه برای عروسی تان، لاغر و سالم شوید؟

بهترین رژیم غذایی برای کسی که به زودی عروس می شود، چیست؟ اگر می خواهید برای روز عروسی تان لاغر شوید، می توانید از رژیم های زودگذر، راه حل های سریع و روال های تایید شده سلبریتی ها صرفنظر کنید. در عوض، با مواد غذایی تازه نیازهای کالری روزانه تان را برطرف کنید: میوه های تازه، سبزیجات تازه، گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل و مقدار محدودی از چربی های سالم.

 

این بدان معناست که :

_ از غذاهای فرآوری شده که تقریبا شامل همه چیز هستند و در یک بسته یا جعبه ارائه می شوند، اجتناب کنید.
_ غذاهای حاوی قند افزوده را محدود یا حذف کنید.
_ از نوشیدنی های شیرین شده یا شیرین شده مصنوعی اجتناب کنید.
_ کربوهیدارت های نشاسته ای مانند نان سفید یا برنج سفید را کنار بگذارید.
_ مقدار زیادی آب بنوشید.
_ الکل را محدود کرده یا حذف کنید ( کمتر از ۷ وعده درهفته )

 

نکاتی برای پایبندی به برنامه غذایی عروس های آینده

ساده بگیرید!

این، یک برنامه کوتاه مدت است بنابراین نیازی نیست با دستورالعمل های پیچیده و مواد تشکیل دهنده نا آشنا خلاقیت به خرج دهید. چیزی که می شناسید و از همه راحت تر است را بخورید. هویج، موز، سیب یا انواع توت را به عنوان میان وعده استفاده کنید. برای شام، غذاهای دریایی یا برگرهای بوقلمون را گریل کنید. برای صبحانه، تخم مرغ، سفیده تخم مرغ یا لبنیات کم چرب بخورید. هنگامی که برای پرو لباس و قرار ملاقات ها سرتان شلوغ است، یک اسنک بار سالم در کیف تان بگذارید تا وسوسه نشوید به سراغ فست فود بروید.

 

مراقب کالری ها باشید

اگر مواد غذایی موجود در برنامه غذایی شما غذاهای سالم است، احتمالا نیازی نخواهد بود کالری ها را بشمارید تا مطمئن شوید تعداد کالری درست را مصرف می کنید. شما تعجب خواهید کرد که با حذف نشاسته سفید، قند افزوده و الکل از رژیم غذایی تان، چه تعداد کالری کم می کنید. اما محض اطمینان، یک دفترچه غذایی در طول هفته اول تان داشته باشید تا مطمئن شوید که به مقدار درست غذا می خورید.

 

برای بهترین نتایج، رژیم غذایی تان را با تمرین روز عروسی ترکیب کنید

این برنامه تمرینی به شما کمک می کند در بخش های درستی از بدنتان لاغر شوید و عضله بسازید. همچنین زمان استراحت کافی فراهم می کند، بنابراین مجبور نیستید آن را در طول این زمان حساس، بیش از حد انجام دهید.

 

یک روز را به آماده سازی غذا اختصاص دهید

یک روز در هفته را انتخاب کنید و تمام غذاهای آن هفته را از قبل آماده کنید. کیسه های میان وعده را با سبزیجات پر کنید. تعداد زیادی کیک مرغ و برگرهای بوقلمون بدون چربی را برای گریل کردن، قالب بزنید. تخم مرغ ها را کاملا بپزید و مطمئن شوید بطری های آب را آماده کرده اید. برای زمان هایی که هوس شیرینی می کنید، یخچال تان را با میوه ها ی مختلف پر کنید.

 

کمی خوش بگذرانید

نمی توانید در کل روز در غذا خوردن تقلب کنید اما تقلب در یک وعده غذایی ایرادی ندارد. بسیاری از برنامه های رژیمی محبوب برای یک برنامه بلند مدت که منطقی و معقول است، اجازه یک یا دو روز تقلب را می دهند. اما از آنجا که هدف شما کوتاه مدت است، زیاده روی تان را به یک وعده غذایی محدود کنید.

 

مزایای رژیم غذایی عروس های آینده

البته مهم ترین مزیت پیروی از این برنامه غذا خوردن پاک، آن است که شما می توانید برای روز عروسی تان وزن کم کنید و آن هدف نهایی است، درست است؟

پوست، ناخن و موی درخشان

هنگامی که شما سبزی ها و میوه های سالم را به رژیم غذایی تان اضافه می کنید، مواد مغذی ضروری برای پوستی سالم، موهایی خوش ظاهر و یک بدن سالم تر را فراهم می کنید. البته شما می توانید از این مواد مغذی چشم پوشی کنید و به سراغ یک رژیم غذایی زودگذر و سریع بروید اما چه کسی می خواهد در عکس های عروسی اش، لاغر و رنگ پریده به نظر برسد؟ یک رژیم غذایی جامع و کامل به شما کمک خواهد کرد در روز عروسی تان، فوق العاده به نظر برسید.

 

بدون زحمت، استرس کمتر

اگر تصمیم بگیرید که از آبمیوه، اسموتی کاهش وزن یا یک روال رژیمی سریع مانند M-Plan کیتی پری یا رژیم نظامی پیروی کنید، تمام روزتان را با خرید مواد غذایی عجیب و غریب، اندازه گیری سهم ها و منتظر ماندن بین وعده های غذایی کوچکی که شما را سیر نمی کنند، سپری خواهید کرد. با این برنامه، شما مقدار زیادی غذا می خورید. و اگر به یاد داشته باشید که فقط در بخش میوه ها و سبزیجات، راهروی مواد لبنی یا گوشت وغذاهای دریایی خرید کنید، خرید مواد غذایی کار آسانی خواهد بود.

 

سلامتی طولانی مدت

چه چیزی جذاب تر از یک عروس زیباست؟ یک تازه عروس سالم، متناسب و سرحال. پس از رعایت برنامه غذا خوردن پاک برای چندین هفته قبل ازعروسی تان، ممکن است متوجه شوید که می توانید در تمام زندگی تان، این برنامه را دنبال کنید. اگر نه، این برنامه را کمی تغییر دهید. روز عروسی تان، یکی از مهم ترین روزهای زندگی شما خواهد بود. با رژیم های غذایی بسیار کم کالری یا برنامه های مجلات زرد، ریسک نکنید. خوب غذا بخورید، سالم بمانید و با یک ظاهر تابناک و مطمئن وارد سالن شوید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
semorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir