با تردمیل خانگی چگونه لاغر شویم؟
تردمیل یکی از لوازم ورزشی است که می توانید در خانه تان داشته باشید و با آن وزن تان را کم کنید. در این مقاله به شما می گوییم که نحوه ورزش کردن برای لاغر شدن با تردمیل به چه صورت است.

با تردمیل چگونه ورزش کنیم؟

بسیاری از اوقات ورزشکاران به دلیل این که امکان دویدن در فضای باز را ندارند بر روی تردمیل می‌دوند. دویدن بر روی تردمیل به نظر ساده‌تر می‌آید. با این حال می‌توان با در نظر گرفتن نکاتی خاص دویدن بر روی تردمیل را تاثیرگذارتر کرد.

افراد از دویدن بر روی تردمیل اهداف مختلفی دارند. برای این که بخواهید کالری بیشتری بسوزانید، می‌توانید دوی کوتاه مدت و شدید بر روی تردمیل انجام دهید.برای چند ‌دقیقه با سرعت بالا بدوید و بعد چند ‌دقیقه سرعت را کمتر کنید. می‌توانید به تدریج نیز سرعت را افزایش دهید. هر چقدر سرعت بیشتر باشد کالری بیشتری می‌سوزانید. هر دو تا پنج ‌دقیقه سرعت را کمی افزایش دهید.

در روزهایی که دوی کوتاه مدت و شدید یا دوی تدریجی انجام نمی دهید می‌توانید دوی طولانی مدت انجام دهید و این کار را با سرعت پایدار ادامه دهید. اگر به این روش 30 ‌دقیقه بدوید 270 کالری خواهید می‌سوزانید. 45 ‌دقیقه دویدن 405 کالری می‌سوزاند.

برای افزایش قدرت عضلات به هنگام دویدن بر روی تردمیل می‌توانید شیب تردمیل را افزایش دهید. یک حرکاتی همچون لانژ را با سرعت کم بر روی تردمیل انجام دهید. می‌توانید برای تاثیرگذارتر شدن ورزش بر روی تردمیل هم دوی کوتاه مدت و شدید انجام دهید و هم شیب ترمیل را افزایش دهید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : isna.ir