لاغری سریع با 7 کار ساده!!
 لاغری سریع یکی از مواردی است که همه افراد دارای اضافه وزن به دنبال آن هستند. در این مقاله به شما 7 کار را معرفی می کنیم که برای لاغری سریع باید قبل از صبحانه تان انجام دهید

7 کاری که قبل از صبحانه باعث لاغری سریع می‌شود!

برای لاغری سریع و بدون دردسر، کارهای زیادی می‌توان انجام داد، مثل خوردن یک صبحانه ویژه لاغری، ولی کارهای دیگری هم هست که اگر آن‌ها را قبل از صبحانه انجام دهید، نتیجه بیشتر و بهتری می‌گیرید.

درست است که انواع رژیم‌ها و ورزش‌های موثر و در کنار این‌ها، معجون‌ها و خوراکی‌های چربی‌سوز، همه از مواردی هستند که به لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام کمک می‌کنند، اما یک برنامه روتین و ثابت که در یک تایم کوتاه قبل از صبحانه به طور منظم اجرا شود، خیلی موثرتر خواهد بود و خیال شما را از بابت لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام از همان ابتدای صبح راحت می‌کند.

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

لاغری سریع با خواب کافی

این اولین کاری است که قبل از صبحانه باید انجام دهید. تحقیقات نشان داده که افراد بزرگسالی که کمتر از 8 ساعت خواب شبانه دارند، تمایل بسیار بیشتری به خوردن هله هوله و غذاهای کم ارزش دارند و همچنین میزان اشتها و هوس خوردن شیرینی‌ها در آن‌ها بیشتر است. کمبود خواب، همچنین باعث ایجاد استرس و اضطراب هم می‌شود که یکی از عوامل اصلی بروز چاقی در افراد است. پس برای خواب خود برنامه دقیقی بچینید و به آن پایبند باشید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری سریع با خوردن 8 خوراکی قبل از خواب!!

برای لاغری سریع در معرض نور قرار بگیرید!

به جای صرف صبحانه در یک اتاق تاریک، قهوه خود را زیر نور آفتاب میل کنید. تحقیقات نشان داده‌اند که افرادی که بین ساعات 8 صبح تا 12 ظهر در معرض نور کافی قرار می‌گیرند، بسیار کمتر از دیگران با مشکل اضافه وزن و چاقی روبرو می‌شوند و متابولیسم سریع‌تری دارند. پس برای لاغری سریع ، سعی کنید که هر روز قبل از صبحانه به مدت 10 دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

بیشتر بدانید : برای لاغری سریع چیکار کنیم؟

لاغری سریع با مدیتیشن

یک راه حل عالی برای ترکیب دو روش لاغری سریع ! بهتر است تشک مخصوص مدیتیشن را در اتاقی پر از نور خورشید پهن کنید و 10 دقیقه به مراقبه و مدیتیشن بپردازید. این کار باعث می‌شود هم آفتاب گبیرید و هم اینکه ذهن خود را از هر گونه فکر آزاردهنده و استرس پاک کنید. مدیتیشن باعث می‌شود انرژی بسیار زیادی به دست بیاورید که در ادامه روز برای ورزش کردن و حرکات بدنی خیلی عالی است. استرس هم که عامل چاقی است، نخواهید داشت.

بیشتر بدانید : مدیتیشن چیست؟ چگونه در خانه مدیتیشن کنیم؟

لاغری سریع با قهوه 

برای لاغری سریع ، هر روز صبح یک فنجان قهوه بدون افزودن شکر و خامه بنوشید. کافئین باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و در مقایسه با دیگرانی که قهوه نمی‌نوشند، تا 15 درصد کالری سوزی را بیشتر می‌کند. اگر چای را به قهوه ترجیح می‌دهید، یک فنجان چای خالص کافئین‌دار هم کمکتان خواهد کرد، اما میزان کافئین قهوه بیشتر است.

بیشتر بدانید : روشهای مختلف دم کردن قهوه

لاغری سریع با پیاده‌روی

هیچ چیز مانند پیاده‌روی در لاغری سریع و بیشتر موثر نیست. اگر روزانه 10 دقیقه قبل از صبحانه یک پیاده‌روی تند یا دوی کم‌سرعت داشته باشید، ظرف مدت یک ماه می‌توانید میزان قابل توجهی از وزن خود را کاهش دهید. پیاده‌روی و دو، موثرترین ورزش‌های لاغری سریع و تناسب اندام هستند که بدون هیچ هزینه‌ای ، بزرگترین ثمره را دارند.

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن چگونه پیاده روی کنم؟

برای لاغری سریع شلوار جین بپوشید

محققان دریافته‌اند که افرادی که در محل کار خود شلوار جین می‌پوشند، در پایان روز، 1/4 بیشتر از دیگران راه رفته‌اند. این مسئله شاید به احساس خوشتیپی شما مربوط شود، اما باید این را هم بدانید که پوشیدن شلوار جین کار دشوارتری نسبت به شلوار پارچه‌ای معمولی است که همین باعث کالری‌سوزی بیشتر در شما می‌شود.

بیشتر بدانید : 7 نکته مهم در پوشیدن شلوار جین که نمی دانستید

برای لاغری سریع صبحانه را کمی دیرتر بخورید

اولا اینکه این به معنی نخوردن صبحانه نیست، فقط به جای اینکه آن را در خانه بخورید، در محل کارتان میل کنید. به تعویق انداختن صبحانه باعث می‌شود تایمی که در طول روز می‌توانید در آن غذا بخورید، کوتاه می‌شود و تحقیقات نشان داده‌اند که همین مسئله می‌تواند در لاغری سریع و بیشتر کمکتان کند.


بیشتر بدانید : لاغری سریع با 5 پیشنهاد ساده!!

بیشتر بدانید : لاغری با 7 ادویه که سوخت و ساز بدن تان را بالا می برد!

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن این مواد غذایی را بعد از ساعت 16 نخورید!!

بیشتر بدانید : لاغر شدن و داشتن اندام متناسب را با استپ آغاز کنید

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن چگونه معده مان را کوچک کنیم؟

بیشتر بدانید : با تجربه کسانی که به راحتی لاغر شدند آشنا شوید!!

  بیشتر بدانید : لاغری با 13 روش پانزده دقیقه ای!!

بیشتر بدانید : چگونه 1 ماهه 3 کیلو لاغر شویم؟

بیشتر بدانید : لاغری سریع بازو با یک حرکت ورزشی

بیشتر بدانید : چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم؟

بیشتر بدانید : رژیم فستینگ چیست؟ 6 روش جالب این رژیم برای لاغری سریع

بیشتر بدانید : لاغری سریع با رژیم دو هفته ای فضانورد!!

بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری سریع با تمرینات 15 دقیقه ای در منزل

بیشتر بدانید : لاغری سریع با چند نکته!!

بیشتر بدانید : 5 راهکار موثر و سریع برای لاغری

بیشتر بدانید : رژیم لاغری سریع با 4 مدل سوپ!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : zibamoon.com