کوچک کردن شکم به روش طبیعی!!
کوچک کردن شکم از سخت ترین کارها در رسیدن به تناسب اندام و لاغر شدن است. در این مقاله روش های طبیعی برای کوچک کردن شکم را به شما معرفی می کنیم.

روشهای طبیعی برای کوچک کردن شکم

چربی‌های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی است. تمامی چربی‌ها به یک شکل نیستند. چربی‌های شکمی زیر پوستی مشهودترین نوع چربی به حساب می‌آیند که زیر سطح پوست قرار دارند. در تمامی افراد میزانی از این چربی شکمی مشاهده می‌شود اما مقدار زیادی از آن می‌تواند نشان دهنده مشکل وزن باشد.

مصرف قرص، انجام عمل جراحی و داروهای گیاهی از جمله روش‌هایی هستند که برای کاهش چربی شکمی به کار گرفته می‌شوند و در تمامی موارد ایمن نیستند. هرچند این امکان وجود دارد به طور طبیعی و با ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش کردن این چربی‌ها را از بین برد.

بالاتر بودن شاخص توده بدنی به معنی افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی-عروقی و سندرم‌های متابولیک از قبیل دیابت است. برای افرادی که سبک زندگی پر جنب و جوشی دارند چربی زیر پوستی خطرناک نیست. همچنین برخی مطالعات حاکی از آن است انجام عمل جراحی برای از بین بردن این چربی‌های زیر پوستی موجب بهبود سلامتی نمی‌شود و حتی ممکن است فاکتور خطرزایی برای چربی احشایی باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : یک راه ساده برای لاغر کردن شکم

چربی احشایی بسیار خطرناک هستند و هورمون‌هایی را ترشح کرده که عامل بروز دیابت و التهاب به حساب می‌آیند. در زنان چربی احشایی احتمال نیاز به انجام جراحی کیسه صفرا را افزایش می‌دهد. همچنین چربی احشایی با سرطان پستان مرتبط است.

مصرف میزان کالری کمتر می‌تواند به سوختن چربی احشایی و چربی مازاد زیر پوستی کمک کند. به گزارش مدیکال نیوز تودی، از دیگر نکات تغذیه‌ای که می‌توان با کمک آن‌ها چربی احشایی را کاهش داد شامل موارد زیر می‌شود:

_ خودداری از مصرف نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی

_ کاهش مصرف کربوهیدرات‌های ساده

_ افزایش مصرف میوه‌ها و سبزیجات

_ مصرف پروتئین‌های بدون چربی

_ کنترل چربی مصرفی

_ کاهش مصرف چربی‌های ناسالم


برتری های HUAWEI Mate 10 Pro در مقابل ایفون X

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : isna.ir