صاف شدن شکم در کوتاهترین زمان !
 اگر شما هم شکم بزرگی دارید کافی است این ترفندها را به کار بگیرید تا لاغرتر به نظر بیایید و بتوانید راحت شلوار جین بپوشید

شکم برآمده خود را در کوتاه ترین زمان با ترفند صاف کنید !

شنبه شب است و شما با زیباترین شلوار جینی که تازه خریده اید خوابیدید . اما یک مشکل وجود دارد ، شکمتان آنقدر بزرگ است که زیپ شلوار به زحمت بسته می شود . اینها برایتان آشنا است نه ؟ پاتریشیا ریموند ، پزشک متخصص معده در چساپیک وی ای می گوید : ورم معده بسیار رایج شده اما علائم آزاردهنده ی آن دلایل بسیاری دارد . شما ممکن است دچار شکم روش شده باشید به خصوص درست قبل از اینکه دوره ی قاعدگی اتان شروع شود یا گاز معده اتان به خاطر غذایی که خوردید زیاد باشد یا دچار یبوست شده باشید . خوشبختانه راههای بسیاری برای از بین بردن ورم معده وجود دارند . این ترفندها را به کار بگیرید تا لاغرتر به نظر بیایید و بتوانید راحت شلوار جین بپوشید .

بیشتر بدانید : صاف کردن شکم با 5 راه ساده!!

غذاهای سرشار از پتاسیم را انتخاب کنید

این ماده معدنی به تعادل مایعات بدن کمک کرده و ورم معده را از بین می برد . پتاسیم فراوان در غذاهایی مانند موز ، طالبی ، انبه ، اسفناج ، گوجه فرنگی  ، گردو و مارچوبه که حاوی آمینواسیدی به نام اسپاراگین که ادرارآور بوده و آب اضافی بدن را خارج می سازد ، وجود دارد . 
 
 

غذاهای سالم برای سنین زیر 51 سال

اگر قبل از پریودتان دچار ورم در ناحیه شکم می شوید حتماً از مقدار سدیم کافی ( روزی 200/1 میلی گرم ) و منیزیم ( روزانه 200 تا 400 میلی گرم ) در غذا استفاده کنید . هردوی آنها مواد مغذی لازم و حیاتی برای بدن هستند که علائم پی ام اس مانند ورم معده را از بین می برند . همینطور می توانید میدول که شامل دو مدر خفیف است را از بین ببرید .

 

صاف شدن شکم در کوتاهترین زمان !
صاف شدن شکم در کوتاهترین زمان !,صاف کردن شکم

آنچه پریود شما در مورد سلامتی اتان می گوید

پروبیوتیک را از بین ببرید

این باکتری خوب می تواند پریود شما را منظم و ورمی که در ناحیه شکم پیدا می کنید را کم کند . مطالعه ای نشان داده که خانمهایی که دچار سندرم در ناحیه ی شکم هستند مشخصاً درد شکمی ، تورم ، یبوست و یا شکم روش دارند که دچار باکتری پروبیوتیک نوع بی می شوند که نسبت به داروهای کاذب تا 4 هفته ورم شکم را کمتر می کند . ( به برچسب محصولاتی که خریداری می کنید توجه کنید . این باکتری در ماست نیز یافت می شود ) .
 
 

فعالیت های بدنی شما تا چه حد سالمند ؟

از فشار دادن استفاده کنید

ریموند می گوید برای کمک به تخلیه ی گاز معده سعی کنید انگشتان خود را نزدیک باسن سمت راست قرار داده و فشار دهید و با حرکتی مدور آنها را به سمت دنده ها ، مقابل و به سمت پائین روده ی بزرگ بکشید . شاید به نظرتان عجیب باشد اما مطمئن باشید کارساز است .
 

مراقب سلامتی تان باشید

خوردن جایگزین های قند را محدود کنید

برخی از افراد در هضم مواد قندی دچار مشکل هستند ( به خصوص سوربیتول که در بسیاری از آبنبات ها و آدامس ها یافت می شود و موجب چند برابر شدن آدامس می شود ) که می تواند ایجاد گاز در معده و اسهال شود ( گاهی موجب ابتلاء به سرطان می شود ) اگر شما مشکوکید که یکی از این افراد باشید به جای آن از کمی قند واقعی استفاده کنید .
 

یک رژیم غذایی برای صاف کردن شکم

تحرک داشته باشید

ریموند می گوید با روزانه حداقل 15 تا 20 دقیقه پیاده روی می توانید غذای خود را هضم و از یبوست جلوگیری کنید . با فعالیت بیشتر و عرق کردن مایعات بدن نیز دفع می شوند . 
 


بیشتر بدانید : تخت کردن شکم با چند نکته ساده

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با یک ریشه گیاهی!!

بیشتر بدانید : 13 ماده خوراکی برای داشتن شکمی تخت

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم بعد از زایمان با خوردن برش های سیب و هویج!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم و پهلو با 10 ترکیب موثر طبیعی


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:jamejamonline.ir