شاید برای مرتب کردن ابرو آن هم به شکلی دخترانه وساده ،ساعتها وقت خود را در سالنهای آرایشی گذرانده اید، روشی ساده وآسان وجود دارد که می تواند شما را در این امر کمک کند

 روش های برداشتن ابرو دختران جوان

شما هم ممکن است برای مرتب کردن ابرو آن هم به شکلی دخترانه و ساده ،ساعتها وقت خود را در سالن های آرایشی گذرانده‌اید و گاهی هم رضایت کامل را به خاطر زیاد برداشتن و یا نازک کردن آن نداشته اید. روشی ساده و آسان وجود دارد که می‌تواند شما را در این امر کمک کند بطوریکه خودتان در منزل و با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود ابرویتان را مرتب کنید. ابتدا به نکات مهمی که قبل از برداشتن ابروها باید بدانید اشاره می‌کنیم:

بیشتر بدانید : مدلهای زیبا ی ابرو مناسب دختران و خانمها

  1. نکته مهم و قابل توجه اولیه این است که شما می‌خواهید ابروهایتان را به شکلی کاملا دخترانه مرتب کنید و فرم دهید و قصد ندارید مثل آرایشگران حرفه ای خط بیندازید و مثلا ابروی صاف و شمشیری خود را به شکل هشت در آورید و یا بالعکس چون این کار نیاز به تخصص ویژه ی خود دارد، بلکه می‌خواهید با برداشتن موهای اضافی اطراف ابروها ودر صورت لزوم قیچی کردن بخشی از آنها ،ابروها را منظم و یکدست کنید.

  2. نکته مهم دیگر اینکه اکثر ابروها چه در خانمها و چه در آقایان کاملا مثل هم نیستند و حتما با هم فرق می‌کنند ،پس ما می‌خواهیم با تغییراتی کوچک وساده آنها را شبیه هم سازیم.

  3.  ابروهای کم وخالی معمولا از تاج ابرو خالی وکم هستند ،پس دختر خانمهایی که تاج ابروی کمی دارند زیاد از تاج ابروها کم نکنند و از ادامه‌ی آن شروع به مرتب کردن ابروها نمایند.

  4. بعضی از دختران جوان از مسواک‌های سفت و محکم برای شانه کردن ابروها استفاده می کنند که این خود باعث ریزش ابروها می‌شود ،پس بهتر است از برسهای کوچک ونرم مخصوص ابرو استفاده شود.

  5. تاتو کردن ابرو در سنین جوانی برای دختران جوان علاوه بر ریزش ابرو سبب می‌شود که شما مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه ویک مدل داشته باشید و برای تغییر آن دوباره دست به تاتو زده، پاک کنید تا مدل آن را عوض کنیدکه پاک کردن آن هم مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت که حتما شما را از این بابت پشیمان خواهد کرد. مداد کشیدن هم راه دیگری است که آن هم باعث ریزش شدید ابرو خواهد شد،پس بهتر است برای پر نشان دادن ابروها و پر کردن جاهای خالی آن از سایه های ابرو که در رنگهای مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنید

  6. هر روز وهر زمان که جلوی آینه قرار می‌گیرید دست به ابروها نزنید چرا که برداشتن پشت سر هم و زود به زود ابروها باعث شل شدن پشت پلک وافتادگی زود هنگام آن خواهد شد.

  7. از تیغ زدن ابرو با هر بار برداشتن آن خودداری کنید وتنها گاهی استفاده نمایید زیرا علاوه بر زود در آمدن ابروها ،تارهای موی ابرو را کلفت‌تر کرده ،باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست شده وموهای زیر پوستی ابرو را زیاد می‌کند و همچنین موهادر خلاف جهت ابروها بیرون خواهد آمد و به مرور جهت ابرو هاکاملا به سمت پایین عوض خواهد شد و شما فرم اولیه ی ابروهایتان را که به شکل زیبایی به سمت بالا شانه می‌شد از دست خواهید داد.

  8. ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند بردارید یعنی به سمت بالا ومایل، و هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نا منظم شدن تارهای ابرو بسیار تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بدانید : چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ + عکس

حال روش برداشتن ابروها
ابرو,برداشتن ابرو,روش های برداشتن ابرو,روش های برداشتن ابرو مخصوص دختران جوان

  1. ابروها را با کمی ژل به سمت بالا با برس ابرو مرتب شانه کنید.

  2. مدل تقریبی ابرویتان را که دوست دارید و البته در ابروی شما جای می‌گیرد را روی ابرو در نظر گرفته و به وسیله‌ی یک مداد چشم روغنی که بهتر است رنگ آن با ابروی شما تفاوت داشته باشد تا کاملا خط تمایز را به شما نشان دهد ،دور تا دور ابرو بکشید.هر دو ابرو را با هم و یکسان کشیده تا در همان ابتدای کار ابروها را مانند هم ببینید و بدون آن که داخل ابرو ها را پر کنید فقط دور تا دور آنها را خط بیندازید.

  3. از انتهای یک ابرو ،همان ابرویی که دست راحت‌تر است شروع کرده وبا موچین پایین خط تمایز ودر همان جهت رشد مو ، موهای اضافه را بردارید ،همین طور بالای ابرو را.

  4. با قیچی کوچک مخصوص ابرو ودرست بالاتر از خط کشیده شده ،صاف صاف و خیلی کم بعد از شانه کردن در صورتی که نیاز به کوتاه کردن باشد ،قیچی کنید وتنها تیزی های آن را بگیرید که البته در دختر خانمها بهتر است که تاج به همان حالت طبیعی باقی بماند وکوتاه نشود .بقیه ی قسمتهای ابرو یعنی وسط و انتهای آن را به سمت پایین شانه زده و کمی قیچی کنید ،سپس موها را به سمت بالا شانه کرده و اگر مویی اضافه باقی مانده بزنید در غیر این صورت دست نزنید. بهتر است انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد.


زهرا پهلوان زاده


بیشتر بدانید : رنگ کردن ابرو به سبک آرایشگران حرفه ای در خانه

بیشتر بدانید : روش صحیح مرتب بودن ابرو در آقایان !!

بیشتر بدانید : هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟

بیشتر بدانید : پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

بیشتر بدانید : تقویت ابرو با 10 روش موثر خانگی


تهیه وتدوین :گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ