اين مدل ها را برترين مكآپ آرتيست هاى دنيا آرايش كرده اند . اين آرايش ها بسيار ملايم و طبيعى است و براى همه جا مناسب است.
 

 

1.Rebecca Romijn
 

مكآپ آرتیست:  Monika Blunder از جمله مدل‌های دیگر او جسیكا آلبا ؛ مولی سیمز و ...بسیلری از هنرپیشه‌های‌هالیوود برای مراسم red-carpet  نزد او میروند چرا كه او استاد خلق جذابیت و جوانى چهره است.

یك نمونه ماهرانه : بیشتر سایه ربكا بیرون از چشم او قرار گرفته و رنگهای بكار رفته نیز بسیار با نوع چهره و موی ربكا همخوانى دارد . در مورد سایه ربكا باید گفت ابتدا از یك كرم مخصوص دور چشم nars ) ) استفاده شده و سپس از سایه خشك استفاده كرده است . از جمله توصیه‌های جسیكا برای آرایش چشم مالیدن یك لایه نازك از كرم ( nars)، دور چشم برای فیكس شدن وماندگاری آرایش  است . او میگوید من این كرم را روی amy ryan امتحان كردم و او تا انتهای مراسم اسكار آرایشش تكان نخورد.

 

2.Eva Longoria Parker
 

مكآپ آرتیست: Tasha Reiko Brown . ساشا با بسیاری از ستارگان جوان‌هالیوود كار كرده است .

یك نمونه ماهرانه: ساشا محصولات Armani  را خیلی دوست دارد. این كرم پودر قهوای آرمانی كه برای صورت اوا بكار برده بسیار میپسندد چرا كه بسیار نرم و منعطف تمام پوست را در بر میگیرد . او میگوید این محصول آرمانی بسیار دوست داشتنی است چرا كه مقدار كم آن سطح وسیعی از پوست را به خوبی می‌پوشاند و مدل كه برای مدت طولانی از این آرایش استفاده میكند احساس سنگینی، روی پوست خود نمی كند.

 

3.Cameron Diaz
 
 

مكآپ آرتیست:Troy Jensen  موهای كامرون هم از جمله كارهای اوست این رنگ بلوند با‌های لایت‌های زیبا بیانگر مهارت اوست .او نیز هنرپیشه‌ها و شخصیت‌های مشهور زیادی را آرایش كرده .

نمونه هنرمندانه: من این پودر را به همه توصیه می‌كنم . بسیاری از مدل‌های من تاكنون طرفدار این محصول شده اند . كامرون را نگاه كنید این پودر به صورت او جلوه ای طبیعی داده . اصولا به نظر من آرایش ماهرانه  یعنی طبیعی و زیبا ساختن.

 

4.Marcia Cross
 

مكآپ آرتیست: Brett Freedman او یك هنرمند بالفطره است .افرادی كه با او كار میكنند همگی به این امر اذعان دارند كافی است شما را ببیند مطمئننا راهنمایی‌های او زیبایی شما را دو چندان می‌كند.برت با افراد بسیار مشهوری كار كرده :شارون استون .گوینت پالترو .مارسیا كراس. آماندا بینز و همگی به حرفه ای بودنش صحه می‌گذارند.

نمونه ای حرفه ای: برای ماسیا من از این اسپری استفاده كردم اسپری‌ها اصولا كاربرد راحتی دارند و پوشانندگی خوب دارند او برای فیلمش باید خود را برنزه میكرد و حالا هم می‌خواست شكل و شمایل فیلمش را داشته باشد . این اسپری‌ها تنالیته رنگی خوب دارند و راحت و آسان شما را به رنگ پوست مورد نظر می‌رسانند و البته ماندگاری آنها هم بالاست.

 

5. Jenifer Aniston

مكآپ آرتیست : Angela Levin   او روی بسیاری از هنرپیشه‌های مشهور كار كرده است و تنوع در كارهایش بسیار است . از جمله هنرپیشگانی كه او مكآپ آنها را به عهده داشته جنیفر گارنر و شرلی كرو هستند.

نمونه ای متنوع : من برای جنیفر یك پس زمینه برنزه ساختم و سپس او را آرایش كردم به پیشنهاد خودش تمام آرایش او ضد آب است و كمرنگ نمی شود.آرايش چشم غليظ و مژه هاى مصنوعى جذابيت چشمان او را دو چندان كرد.
 
 
6. Beyonce
 

مكآپ آرتیست: Mally Roncel و از جمله آرایشگران مطرح دنیاست كه با افراد مشهوری چون اشلی سیمپسون و زویی دس چانل كار كرده است . از جمله افراد ماهر برای آرایش دودی است.

نمونه ای ماهرانه:من برای بیانسه از پن كیك Lancom,s  هماهنگ با پوست استفاده كردم . این پن كیك‌ها بسیار روان و نرم روی پوست می‌نشیند . من براى رژ گونه تمام گونه تا بناگوش راپوشاندم .اين حركت رو به بالا ديد شما را معطوف چشم هاى او مى كند..آرايش دودي چشم او و رژ لب ملايمش او را بسيار جذاب كرد.

 


 
تهيه و ترجمه: گروه سبك زندگى سيمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصى سيمرغ

 

مطالب پيشنهادى:
جوش زدن بعد ازاصلاح صورت درخانمها
فواید استفاده از کرمهای شب
ارتباط آرایش وآرامش
چگونه به چشمهایتان جذابیت و زیبایی جوانی بدهید؟