بدون آرایش چگونه زیبا شویم؟
اگر می خواهید بدون آرایش زیبا شوید کافی است 3 ترفند زیر را بدانید. با این ترفندها بدون آرایش زیبا می شوید.

اگر می خواهید همیشه جذاب و زیبا باشید و از این که دلتان می خواهد بدون آرایش وارد مجلسی شوید اما زیبایی کاملی داشته باشید حتما باید ترفندهای زیبایی را به کار برید. در این مقاله ۳ ترفند مهم برای زیبایی را به شما ارائه می دهیم :

1 -  پر پشت کردن ابروها :

یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی شما نقش دارد ابروهای شماست بنابراین حتما باید ابروهایتان پر باشد و اجازه ندهید عوامل محیطی ویا دیگر عوامل تاثیر گذار مثل استرس باعث ریزش ابروهای شما و خالی شدن ابروها شود و سعی کنید از سرم ها ی تغذیه کننده ی ابروها یا دیگر داروهای تاثیر گذار به روی پرپشتی ابروها استفاده کنید. البته می توانید از متخصصین نیز راهنمایی بگیرید. پرپشت کردن ابروها باعث جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن شما خواهد شد.

 

2-  نرم کردن لب ها :

لب های خشک و پر از خطوط ریز و درشت باعث مسن تر و زشت دیده شدن انسان می شود، بنابراین به کمک ویتامینه های لب یا بوم ها و رول های مرطوب کننده ی لب ها که در داروخانه ها یافت می شود سعی کنید لب هایتان را نرم و صاف نگه دارید. بویژه در فصل زمستان زیرا این کار باعث زیبایی شما خواهد شد.

 

3 - بهبود بخشیدن به پوست :

تاثیر گذارترین مورد در زیبایی صورت پوست می باشد حتما رسیدگی کردن به پوستتان را فراموش نکنید و هرگز با پوست آرایش شده نخوابید، زیرا این کار باعث پیری و زشت شدن پوستتان خواهد شد.بنابراین اسکراپ های پاک کننده و مرطوب کننده ها را فراموش نکنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : arayeshik.com