ستارگان هالیوودی در زمان های قدیم از زیبایی خاصی برخوردار بودند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این رازهای زیبایی آشنا شوید.

 ستاره های هالیوود قدیم نیز به اندازه ستاره های این روزها و یا حتی بیشتر از آنها، برای زیبایی بیشتر و تناسب اندام تلاش می کردند. با وجود کمبود امکانات در دنیای آن روزها آنها از هیچ راهی برای زیبا شدن نمی گذشتند و ساعت ها برای این کار وقت می گذاشتند و حتی راه هایی خطرناک که انجام آنها به شما توصیه نمی شود را امتحان می کردند.

آرایشگر«مرلین مونرو» برای این که لب هایش بزرگتر به نظر بیایند و بعد داشته باشند پنج سایه مختلف از رژ و برق لب به لب هایش می زد. او از طیف های تیره برای دور لب هایش استفاده می کرد و هر چه به قسمت میانی نزدیک می شد از رنگ های روشنتری استفاده می کرد.

  بیشتر بدانید : راز زیبایی پوست ادل از زبان آرایشگرش!!

zi01.jpg

 

 

«الیزابت تایلور» از کلوپاترا برای زیبایی درس گرفته بود و مثل او موهای صورتش را می تراشید. این کار ریزترین موها و سلول های مرده روی پوست را نیز از بین می برد و ظاهری درخشان به پوست می دهد. البته این روزها انجام این کار به خانم ها توصیه نمی شود چرا که گفته می شود تراشیدن موهای صورت باعث ضخیم و زیاد شدن موهای صورت می شود، هر چند هیچکس به خاطر ندارد که الیزابت تایلور را با ریش دیده باشد.

 

zi02.jpg

 

 

راز مژه های بلند و پر پشت «آدری هپبورن» را می دانید؟ او پس از زدن ریمل با نوک یک سوزن مژه هایش را یک به یک از هم جدا می کرد تا ریمل روی مژه هایش گلوله نشود. البته انجام این کار به علت خطرناک بودن به شما پیشنهاد نمی شود، مگر این که مهارت و دقت کافی داشته باشید و اطمینا داشته باشید که به چشم خود آسیبی وارد نمی کنید.

 

zi03.jpg

 

 

«کارول لومبارد» طی دوران کاری خود تصادفی را پشت سر گذاشت که باعث ایجاد یک قوز در بینی اش شد. او برای مخفی کردن این نقص خود پیش از آرایش خط سفید نازکی روی آن می کشید تا بدین وسیله کاری کند که بینی اش صاف تر به نظر برسد.

 

zi04.jpg

 

 

بر خلاف آنچه همه فکر می کنند تکنیک سایه زنی روی صورت روش جدیدی نیست، و این «کیم کارداشیان» نبوده که این کار را برای اولین بار انجام داده است. «گریس کلی»، هنرپیشه و پرنسس موناکو، زیر گونه هایش سایه تیره می زد تا آنها را برجسته تر نشان دهد و سپس از رنگی تیره تر بر روی قسمت برجسته گونه ها استفاده می کرد.

 

zi05.jpg

 

 

لب های برجسته همیشه یکی از رازهای زیبایی بوده اند، «ویوین لی»، اسکارلت زیبا و محبوب فیلم «بر باد رفته»، نیز این را خوب می دانست، ولی متاسفانه لب های باریکی داشت. او برای این که لب هایش را حجیم تر از آنچه که هستند نشان دهد دور لب هایش خط می کشید.

 

zi06.jpg

 

 

«مارلنه دیتریش»، هنرپیشه و خواننده آلمانی- آمریکایی، حقه های زیبایی فراوانی بلد بود. یکی از کارهای عجیب و غریبی که کرده بود این بود که دندان های آسیابش را کشیده بود تا گونه هایش را برجسته نشان دهد. او همچنین از چسب پانسمان برای لیفتینگ سریع صورت استفاده می کرد!

 

zi07.jpg

 

 

موهای قرمز و مجعد «ریتا هیورث» یکی از نشانه های مخصوص او بودند. او برای این که سلامت این دارایی ارزشمند خود را حفظ کند بعد از هر بار شستن روغن به موهایش می مالید و حوله دور آن می پیچید، پس از 15 دقیقه آنها را با آب گرم و آب لیمو می شست تا چربی موهایش از بین برود.

 

zi08.jpg

 

 

«گرتا گاربو»، هنرپیشه سوئدی فیلم «آنا کارنینا»، برای بیشتر کردن زیبایی چشم های خود پیش از زدن سایه چشم روی پلک هایش وازلین می زد. او همچنین به جای مداد چشم از ترکیب پودر زغال و وازلین برای کشیدن خط چشم استفاده می کرد.

 

zi09.jpg

 

 

«می وست»، پانزدهمین هنرپیشه در لیست برترین هنرپیشگان زن تمام دوران ها، از دهه سی میلادی و قبل از این که روغن نارگیل به اندازه امروز روی مد باشد، از این روغن جادویی به صورت روزانه در تمام طول عمر خود استفاده می کرد. او این روغن را نه تنها به موهایش می زد، بلکه به عنوان مرطوب کننده برای پوستش نیز از آن استفاده می کرد.

 

zi10.jpg

 

 

«گلوریا سوانسون»، هنرپیشه آمریکایی فیلم « سان ست بلوار»، از غذای سالم برای حفظ سلامتی و زیبایی خود استفاده می کرد. او می گفت: « راز زیبایی من سبزیجات خام هستند. من هر روز آنها را به پوستم می زنم و می خورم، به نظر من هیچ نوع محصول زیبایی بهتر از سبزیجات خام نمی تواند باشد».

 

zi11.jpg

 

 

 

«اینگرید برگمن»، هنرپیشه زیبا و قدرتمند فیلم «کازابلانکا»، تنها اگر نقشش ایجاب می کرد زیاد آرایش می کرد. او طبق مد روز آن زمان یک سانتیمتر از موهای پیشانی اش را می تراشید تا پیشانی بزرگتری داشته باشد.

 

zi12.jpg

 

 

«سوفیا لورن»، هنریشه محبوب و افسانه ای هالیوود، با تعصب بسیار رژیم غذایی مدیترانه ای را دنبال می کرد. او همیشه یک بطری روغن زیتون در دسترس داشت. برای حفظ زیبایی پوست بدن خود هنگامی که حمام می کرد چند قطره زیتون در وان آب گرم می ریخت تا پوستی براق و لطیف داشته باشد.

 

zi13.jpg

 

 

«گلوریا گراهام»، هنرپیشه فیلم های «چه زندگی شگفت انگیزی» و «اوکلاهوما»، همیشه احساس می کرد که لب بالایی بسیار باریکی دارد. او برای این که به لب خود حجم بدهد همیشه بین لثه و لب هایش پنبه یا دستمال کاغذی قرار می داد و با استفاده از این ترفند لب هایش را برجسته تر می کرد.

 

zi14.jpg

 

 

«بت دیویس»، اولین هنرپیشه ای که ده بار نامزد جایزه اسکار شده، تا به امروز به خاطر چشم های زیبا و نافذش مشهور است. او برای زیبایی بیشتر چشم هایش شب ها حلقه های خیار روی پلک هایش می گذاشت و برای جاوگیری از سیاه شدن زیر چشم هایش به آنها وازلین می زد.

 

zi15.jpg

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل