چگونه رژ لب بزنیم تا لب های مان برجسته تر شود

شاید شما هم هنگام خرید لوازم آرایش بیشتر از فروشنده ی آن محصول کمک بگیرید و او هم طبق اطلاعاتی که از آن محصول آرایشی خود دارد شما را راهنمایی کند.  اما بهتر است بدانید که اطلاعاتی حتی ناچیز در مورد انواع لوازم آرایش می تواند شما را در انتخابی مطمئن و راحت کمک کند.

در بین لوازم آرایش، ضد آفتاب یکی از مواردیست که حتما به مشاوره نیاز دارد که مشاور شما می تواند هم پزشک متخصص پوست باشد و هم یک مشاور زیبایی تا بر اساس نوع پوست شما آن را برایتان تجویز کند.

کرم پودرها و پنکیک ها نیز طبق نوع پوست انتخاب خواهند شد و به نسبت، دقت و وسواس بیشتری را می طلبند.

ریملها نیز براساس نوع مژه ها انتخاب می شوند که حالت دار و یا صاف و بی حالت باشند تا بدانیدکه قبل از آن به فر مژه نیاز دارید یا خیر!

در این میان رژ لبها جزو محصولاتی هستند که هر کس به راحتی و بر حسب سلیقه ی شخصی و یا مد شدن آن محصول آن را خریداری می نماید که تنها می تواند برای افرادی انتخاب آنها نیاز به مشاوره داشته باشد که بخواهند لبهای باریک و یا نازک خود را کمی برجسته و درشت تر نشان دهند

حال اگر جزو آن دسته از دوستانی هستید که می خواهید هنگام انتخاب رژ لب مورد نظرتان بدانید که کدام رژها لبهایتان را برجسته و درشت تر نشان می دهند باید بدانید که:

اغلب رژهای بسیار چرب و غلیظ و البته مات لبها را ضخیم تر و درشت تر نشان می دهند که بهتر است قبل از زدن آنها حتما با خط لبی که دو سه درجه تیره تر ازرنگ رژلبتان است دور لب را ، نه با فاصله ی زیاد خط بکشید و سپس از این رژ چرب و مات استفاده نمایید.

کسانی هم که لبهای برجسته وگوشتی دارند با استفاده از رژلبهای براق و البته روشن می توانند آنها را خوش فرم و منظم سازندو ناگفته نماندکه این دسته نیز بهتر است قبل از آن ازیک مداد همرنگ رژشان استفاده کرده و درست روی خط لب خودشان آنرا بکشند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : arayeshik.com