3 ترفند آرایشی برای فر کردن مو در خانه
فر کردن مو شاید برای شما کار بسیار سخت و پر هزینه ای به نظر برسد، علاوه بر این که می تواند باعث صدمه دیدن موهای تان شود. به راحتی با 3 روش در خانه تان می توانید موهای تان را فر کنید.

روش های فر کردن مو

استفاده از موس برای پرپشت نشان دادن مو

کمی موس بردارید و کف هر دو دست را به هم بمالید تا آغشته به موس شوند. در حالی که هنوز موهایتان مرطوب است و خشک نشده، نوک انگشتان‌تان را به کف دست‌هایتان بزنید و سپس همه جای پوست سرتان را ماساژ دهید. بعد به آرامی، دسته‌هایی باریک از موهایتان را در میان انگشتان آغشته به موس بگیرید و از ریشه به نوک برسید تا قشری نازک از موس، همه جای موهایتان را در بر بگیرد. سعی کنید از نوع گیاهی استفاده کنید.

بیشتر بدانید : فر کردن مو با روش های موفق خانگی!!

بابلیس بکشید

موهایتان را در دسته‌ های حدود 2 ـ 3 سانتی‌متر دور قسمت استوانه‌ای گرم بابلیس بپیچید و برای چند لحظه در همان وضع نگه دارید. انبر بابلیس را نبندید و به جای این کار، خودتان موها را در همان حالت نگه دارید تا مو آسیب نبیند. این بستگی به سلیقه شخصی‌تان دارد که موها را از نزدیکی ریشه بابلیس بزنید یا فقط در بخش پایینی.

 

استفاده از سنجاق

در این شیوه از حقه داغ و سرد استفاده می‌شود : موهای داغ حالت می‌گیرند و سرما باعث می‌شود حالت‌شان حفظ شود. موهای خشک‌تان را کمی شانه کنید، اسپری حالت‌دهنده بزنید، به همان طریقی که بالا ذکر شد بابلیس بکشید. سپس موهای گرم‌تان را دسته‌دسته دور انگشتان‌تان بپیچید تا به ریشه برسد و در همان جا، سنجاق بزنید. تمامی موها را به همین طریق فر کنید و سنجاق بزنید و کمی صبر کنید تا موهایتان خنک شوند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.coim/lifestyle
منبع : چهاردیواری جام جم