پاییز امسال را به پیشنهاد آرایشگران معروف آرایش کنید
آرایش صورت و مو ریزه کاری های مهمی دارد که برای زیباتر شدن تان بهتر است مطابق فصل آن ها را انجام دهید. این بار به پیشنهاد بزرگترین آرایشگران مدل مو و آرایش تان را برای پاییز انتخاب کنید.

6 آرایشی که می توانید با پوشیدن لباس های پاییزی خود داشته باشید 

شاید برای شما جالب باشد که بتوانید مناسب با تغییر فصل و آب و هوا  آرایش خود را نیز تغییر دهید، که در این صورت یک فرد خاص و تک به نظر برسید . ست بودن آرایش شما با فصل بسیار تک و خاص است ، در اینجا ترفندهایی را برای آرایش مناسب فصل پاییز برای شما آورده ایم.

 

 

6-beauty-looks-youll-definitely-be-wearing-this-fall01.jpg

لب های تیره و شاتوتی برای پاییز

Lori Taylor Davis هنرمند راهنمای میک آپ شبکه Smashbox Pro می گوید که انتخاب مناسب مد برای پاییز " لب های پر با رنگ ملایم تیره پلام یا آلویی می باشد.

به گفته متخصص زیبایی Birchbox و YouTube star یا ستارگان یوتیوپ Tati Westbrook علاوه بر موافقت و تایید حرف لاری تیلر گفته اند " بهترین گزینه برای پاییز رنگ لب تیره کدر" است.

Angela Kim موسس InsiderBeauty.com می گوید که اگر شما نمی خواهید در آن حد تیره و مات باشید ، انتخاب بعدی شما می تواند رنگ شاتوتی باشد. این رنگ به رنگ گیلاس رسیده مایل به تیره است .

 

 

6-beauty-looks-youll-definitely-be-wearing-this-fall02.jpg

ابروهای پاییزی

به گفته آنجلیا کیم هر چند ابروهای نازک طرفداران بسیاری دارد اما ابروهای بلند شده و پر مناسب این فصل هستند.
Umbreen Sheikh موسس Wink Brow Bar با این نظر موافق است و به همین موضوع در راهنمایی های خود اشاره می کند . بهترین گزینه برای پاییز ابروهای پر و بلندی هستند که در انتها نازک شده باشند.

 

 

6-beauty-looks-youll-definitely-be-wearing-this-fall03.jpg

سایه متالیک با زمینه سایه روشن پاییزی

کیم می گوید سایه چشم متالیک پیشواز خوبی برای پاییز است. بسیاری از میک آپ آرتیست ها رنگ های برنز گرم را ترجیح می دهند که بستگی به رنگ پوست و همچنین رنگ مو و ابرو دارد.
Taylor Davis با این نظر موافق است و تاکید بیشتری بر رنگ های خاکی دارد. وی می گوید که بهترین انتخاب  برای سایه چشم این است که اطراف کل چشم را بپوشاند و با خط چشم و مژه ها در یک راستا باشد و ست شود.

 

 

6-beauty-looks-youll-definitely-be-wearing-this-fall04.jpg

رنگ پوست ملایم و خوشایند پاییزی

تیلر دیویس می گوید: " بی نقض ترین رنگ پوست، پوست نیمه مات با درخشندگی در جاهای برجسته صورت مثل گونه ها است . "
کیم با او موافق بوده و ادامه می دهد : پوست تازه و نیمه شفاف بهترین انتخاب برای هر مدلی در فصل پاییز است . رنگ پوست بهتر است تر مانند یا ملایم بوده و درخششی در سطح های برجسته پوست به نظر برسد.

 

 

خط چشم گرافیکی پاییزی

خط چشم گرافیکی یا گربه ای پاییزی

به گفته Taylor Davis " خط چشم گرافیکی یا همان گربه ای ، بهترین انتخاب برای پاییز است ؛ این خط چشم به حالتی است که روی کل چشم کشیده شود و در انتها به صورت شلاق مانندی بیرون بزند. "

 

مدل موی پاییزی

مدل موی پاییزی

آرایشگر معروف Laura Polko می گوید که با ژاکت پاییزی بهترین مدل مو موهایی است که به کنار ریخته شده باشد و ژولیده و در هم پیچیده باشد.
دو میک آپ آرتیست بزرگ از RPZL و آرایشگر موی Blow Dry Bar نیز نوشته اند که موهای کم پشت ، کمی بلند با انتهای دم مانند و آشفته و مواج بهترین مدل موی پاییزی هستند.
تاتی با این مدل موافق بوده و می گوید باید موی خود را همیشه با فصل ست کنید بهترین رنگ هم همان رنگ های پاییزی زرد هستند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ