ترفندهای آرایش سریع برای خانم های کارمند!!
آرایش کردن کاری است که زمان بسیاری را از خانم ها می گیرد، اما ما به شما ترفندهایی را معرفی می کنیم که با آنها بتوانید به سرعت آرایش کنید.

چگونه سریع آرایش کنیم؟

 یك اعتراف از بابی براون ( چهره‌پرداز حرفه‌ای ) : با اینكه اغلب، ساعت‌ها وقت می‌گذارم برای یك آرایش حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص برای مدل‌ها و بازیگران ولی برای خودم به سختی چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارم برای اینكه روال زیبایی من حول محور محصولات و تكنیك‌هایی است كه تاثیر عمده‌ای با حداقل تلاش می‌گذارند. 

برای كمك به شما جهت ساختن صورتی زیبا با آرایش، در این مطلب چند ترفند آرایشی سریع را كه هركدام یك دقیقه بیشتر وقت نمی‌گیرد به شما آموزش می‌دهیم. نتیجه قطعا رضایت‌بخش خواهد بود. 

 

برجستگی لب‌ها 

همه خواهان داشتن چهره ای جذاب هستند. در اینجا به شما گفته می‌شود كه چگونه به این مهم دست یابید. یك رژلب كرمی كه مقداری از رنگ لب شما روشن‌تر باشد، روی لب بمالید ( رنگ‌های تیره لب‌ها را نازك‌تر نشان می‌دهند ) و از یك خط لب نزدیك به رنگ همان رژ‌لب برای كشیدن خط دور لب و پر كردن آن استفاده كنید. با این كار رژلبی با ماندگاری زیاد و دید طبیعی خواهید داشت. برای پایان كار مقداری برق لب به قسمت‌های میانی بالا و پایین لب بزنید. 

 

چشم‌ها و گونه‌ها

چشم‌های خسته و از خواب بیدار شده قبل از اینكه از سایه معمول خود استفاده كنید، مقداری سایه سفید براق داخل گوشه‌های چشم بزنید تا سیاهی را كمتر نشان دهد. یك دقیقه دیگر هم برای زدن دو لایه ریمل وقت بگذارید. سریع‌ترین ترفند برای اینكه چشمان‌تان را از حالت خستگی درآورید، همین است. 

 

داشتن چشمانی درشت

برای بالای پلك‌ها از خط چشم‌های تیره‌تر ( مثل مشكی ) و برای قسمت پایین چشم در امتداد خط مژه از خط چشم‌های روشن‌تر ( مثل قهوه‌ای ) استفاده كنید. حتما خط چشم بالا و پایین در گوشه‌های چشم به هم وصل شوند؛ این كار چشم را درشت‌تر نشان می‌دهد. 

 

ایجاد درخشندگی در پوست

بعد از آرایش كردن مقداری كرم مرطوب‌كننده بدون روغن را كف دست‌تان بمالید و مازاد آن را به آرامی روی گونه‌ها و پیشانی فشار دهید. مرطوب‌كننده باعث هیدراته كردن پوست و جوان‌تر شدن آن می‌شوند و به پوست درخشندگی محض می‌بخشند. 

 

پوست سرخ و سفید

چرا از مقدار زیادی كانسیلر، كرم‌پ ودر و پنكیك برای از بین بردن قرمزی پوست استفاده می‌كنید وقتی یك راه ساده یعنی استفاده از پودر برنزه بهتر و سریع‌تر همین كار را انجام می‌دهد؟ برنزه‌كننده‌ها با رنگ‌های طبیعی مانند مسی، كهربایی و شاه‌بلوطی سرخی صورت را از بین می‌برند. 

 

دندان‌های سفید مرواریدی

اگر می‌خواهید دندان‌هایتان سفید به نظر برسند، رژلب‌های صورتی با پایه آبی بهترین انتخاب برای شماست. برخلاف رنگ‌های پایه زرد كه بیشتر باعث تغییر رنگ دندان‌ها و زرد دیده شدن‌شان می‌شوند، رنگ‌های پایه آبی به لبخند شما درخشش می‌بخشند. 

 

امتیاز گونه‌های برجسته

راز داشتن گونه‌های برجسته این نیست كه با قلم‌مو مقدار زیادی رنگ قرمز به گونه‌ها بزنید. رنگ رژگونه را تا خط رویش موها پخش كنید تا رنگ روی پوست‌تان طبیعی و یكنواخت دیده شود. بعد با رنگ صورتی روشن روی سیب گونه‌ها بمالید. برای یك اثر دراماتیك بر بالای گونه‌ها سه نقطه با سایه چشم سفید براق بگذارید و بعد به آرامی آنها را پخش كنید؛ حالا از داشتن گونه‌های برجسته و زیبا لذت ببرید. 

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : ایده آل