این اشتباهات آرایشی شما را در عکسها زشت می کند!!
همه ما به طور فی‌البداهه عکس می‌گیریم بنابراین ما با آرایشگر معروف، جیمی گرینبرگ (که با ستارگانی مانند کیلی کوئولو و رشیده جونز کار کرده است) صحبت کردیم و یاد گرفتیم که دقیقا چطور ظاهر زیبایی خلق کنیم که مناسب عکس گرفتن باشد.

عکس های تان با این اشتباهات آرایشی خراب می شود

مدت‌ها پیش، عکس گرفتن یک اتفاق تشریفاتی و تکرار نشدنی بود. اما در حال حاضر، هر موقعیتی به معنای واقعی کلمه ایجاب می‌کند که عکس بگیریم (رفتن به باشگاه، سرزدن به فروشگاه مواد غذایی) و ما می‌خواهیم که آرایشمان در هر عکس‌ ما را زیبا نشان دهد.
اما هر ظاهری در فیلم عکاسی خوب به نظر نمی‌آید، همانطور که بسیاری از افراد مشهور در عکس‌های فرش قرمزشان بد به نظر می‌آیند.
همه ما به طور فی‌البداهه عکس می‌گیریم بنابراین ما با آرایشگر معروف، جیمی گرینبرگ (که با ستارگانی مانند کیلی کوئولو و رشیده جونز کار کرده است) صحبت کردیم و یاد گرفتیم که دقیقا چطور ظاهر زیبایی خلق کنیم که مناسب عکس گرفتن باشد.

بیشتر بدانید : آرایش صورت، 9 اشتباه آرایشی که هر روز انجام می دهید!

مراقب استفاده از ضد آفتاب‌تان باشید

ما نمی‌گوییم که به هیچ وجه ضدآفتاب نزنید اما اگر جایی می‌روید و می‌دانید که قرار است عکس بگیرید، مراقب باشید که چه مقدار ضدآفتاب به پوست‌تان می‌زنید. گرینبرگ می‌گوید که ترکیبات متداول کرم ضدآفتاب مانند زینک، می‌توانند باعث شوند که صورت‌تان روشن تر از بقیه بدن‌تان به نظر برسد.

 

به فکر پودرها نیز باشید

ضد آفتاب، تنها مقصر ماجرا نیست. گرینبرگ توضیح می‌دهد که پودرها و همچنین محصولاتی که درخشندگی را حفظ می‌کنند می‌توانند باعث شوند که صورت‌تان، روشن‌تر از بدن‌‍تان به نظر برسند. او می‌گوید: این کار فلش را باز می‌تاباند و فقط سرتان به چشم خواهد آمد. گرینبرگ می‌گوید: گاهی اوقات اگر روشنایی دوربین تابانده شود، آرایش سنگین شما در دوربین فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما در حالت عادی بسیار غلیظ است، و ازآنجایی که ما همیشه در روشنایی فرش قرمز نیستیم، پس از شدت آرایش‌تان کم کم کنید. شما به آرایشی نیاز دارید که در زندگی واقعی نیز فوق‌العاده به نظر برسد.

 

مراقب رژ لبهای افراطی باشید

منظور ما رنگ‌های بژ بسیار بسیار روشن و رنگ توت فوق العاده تیره است. گرینبرگ می‌گوید که این نوع رنگ‌ها معمولا در عکس‌ها افراطی به نظر می‌رسند. بنابراین اگر در این مورد نگران هستید، آن‌ها را روشن یا گرم‌تر کنید. اگر این‌کار برایتان سخت است، می توانید همیشه طبیعی باشید. جیمی می‌گوید که بهترین آرایش برای عکس‌ها، یک ظاهر طبیعی است که در اطراف دو چشم تأکید بیشتری شده باشد.

 

درباره آرایش چشم‌ها فکر کنید

شما باید سه قانون اصلی را در مورد آرایش چشم مدنظر داشته باشید. اولا، از اکلیل استفاده نکنید زیرا اکلیل می‌تواند در برابر فلش دوربین، واکنش بدی نشان دهد. دوما، ترکیب کردن را بسیار جدی بگیرید. او می‌گوید: فلش می‌تواند چشم‌ها را واقعا برجسته کند بنابراین اگر آرایش چشم‌ها به خوبی ترکیب نشده باشد شما قادر هستید که آن را تشخیص دهید. در آخر، ذرات بسیار ریز پودر را از چشمان‌تان دور کنید. این چیزی است که گرینبرگ می‌گوید به شما ظاهری شبیه راکون خواهد داد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir