نکته های مهم آرایش چشم مخصوص خانم های عینکی
آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت علی الخصوص برای خانم های عینکی است. با ما همراه شوید و نکته های مهم آرایشی مخصوص آرایش چشم خانم های عینکی را بدانید.

چند نکته آرایشی مهم برای دختران عینکی

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. چند نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

 

می‌توانید چشمان طبیعی داشته باشید

زمانی که عینکی هستید، این بخت را دارید که روی چشمانتان زیاد کار نکنید. دلیلش این است که هر کاری که روی چشمتان انجام دهید، پشت عینک مد روزتان می‌ماند و چندان دیده نمی‌شود.

 

از ریمل نترسید

بسیاری از مقالات آرایشی برای عینکی‌ها می‌گویند که ریمل بد است و به شیشه عینک می‌چسبد. اما این صحت ندارد. ریمل تنها باعث می‌شود که چشمانتان برجسته شود و از پشت عینک بیرون بزند. می‌توانید از ریمل استفاده کنید.

 

استفاده از خط چشم ژلی

خط چشم ژلی یکی از بهترین خط چشم‌ها برای دارندگان عینک است و یکی از بهترین نکات برای آرایش عینکی‌هاست. خط چشم ژلی فوق‌العاده است و استفاده از آن هم بسیار آسان است.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم

 

خط چشم کلفت‌تر

اگر عینک شما قاب ضخیمی داشته باشد، خط چشمتان هم باید مانند آن باشد. این نکته‌ای است که باید رعایت کنید. پس هر چه قاب ضخیم‌تر، خط چشم هم ضخیم‌تر!

 

خط چشم باریک‌تر

همین نکته بالا را درباره عینک‌های با قاب باریک هم در نظر بگیرید. اگر قاب عینک شما باریک است، شما هم خط چشمتان را باریک بکشید.

 

آرایش پلک پایین

نکته خوب عینک این است که چشمانتان را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. افزودن کمی رنگ به پلک پایین باعث می‌شود که چشم زیباتر به نظر برسد. این نکته آرایشی برای عینکی‌ها چیزی است که می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید. این کار را بکنید و ببینید که چقدر فرق می‌کنید.

 

سایه چشم

این که عینک دارید باعث نمی‌شود که بی‌خیال سایه بشوید. می‌توانید روی پلک بالایتان سایه بزنید. البته باید سایه را پررنگ بزنید تا خوب خودش را نشان دهد. جلو آینه بایستید و ببینید که این سایه چقدر تاثیر می‌گذارد.

 

خط چشم کشیده

این نکته دیگری برای دارندگان عینک است که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این که خط چشمتان را بکشید. کمی در کنار پلک بالا یا پلک پایین را بکشید و به این ترتیب می‌توانید چشمان خود را بهتر نشان دهید.

 

جای ابروهایتان را تعیین کنید

این بستگی به این دارد که لنز عینک شما چقدر بزرگ یا کوچک است، اما می‌توانید ابروهایتان را با مداد پررنگ کنید تا مرز آنها مشخص شود. کمی مداد ابرو می‌تواند تاثیر بسیاری بگذارد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 8 مدل زیبا برای آرایش چشم

 

به ابروهایتان سر و شکل بدهید

همچنین، وقتی که عینک دارید، می‌خواهید که ابروهایتان به فرم قاب عینکتان باشد. به این ترتیب ابروهایتان خوب دیده می‌شود.

 

آیا چشمانتان کوچک به نظر می‌رسد؟

آیا چشمانتان به دلیل عینک بسیار کوچک‌تر به نظر می‌رسد؟ مطمئن شوید که خط چشم را در تمامی حوالی چشم کشیده‌اید!

 

آیا چشمانتان بزرگ به نظر می‌رسد؟

آیا چشمانتان به دلیل عینک بسیار بزرگ‌تر به نظر می‌رسد؟ خط چشم کمی بکشید و تمام چشم را با خط پر نکنید. این کار باعث می‌شود که چشمانتان کمی کوچک‌تر شوند و طبیعی‌تر به نظر بیایند.

 

خط چشم گربه‌ای

این نکته برای عینکی‌ها مناسب است چون بسیاری از ماها فراموش می‌کنیم که می‌توانیم با خط چشم بازی کنیم. کمی خط چشم خود را به سمت بالا بیاورید و کاری کنید که خط چشم گربه‌ای شود. در این حالت چشمان شما خوب دیده می‌شود.

 

فر مژه

نمی‌خواهید از ریمل استفاده کنید؟ نگران نباشید، می‌توانید از فر مژه استفاده کنید و تقریبا همان اثر را هم ببینید!

 

زیر چشم را روشن‌تر کنید

کمی کرم های‌لایتر یا کمی پودر می تواند زیر چشمانتان را روشن‌تر کند و باعث شود چشمانتان بهتر به نظر برسند. البته تنها کمی استفاده کنید و بعد هم اثرش را ببینید!

 

ریمل دوگانه

در نهایت، استفاده از ریمل دوگانه می‌تواند کاری کند که چشمانتان خوب به نظر برسد. دست کم دو بار روی چشمتان ریمل بزنید تا این که چشمتان خوب دیده شود.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : litemode.ir